Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kauheeta....katoin vaunulle, ku menin vessaan ja kun tulin hurris oli noussut vaunuissa ja onneksi oli toi hyttyssuoja verkko.....muuten olis tippnut....juoksin kun hullu vaunuille![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kauheeta....katoin vaunulle, ku menin vessaan ja kun tulin hurris oli noussut vaunuissa ja onneksi oli toi hyttyssuoja verkko.....muuten olis tippnut....juoksin kun hullu vaunuille![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kauheeta....katoin vaunulle, ku menin vessaan ja kun tulin hurris oli noussut vaunuissa ja onneksi oli toi hyttyssuoja verkko.....muuten olis tippnut....juoksin kun hullu vaunuille![]()
![]()
![]()
![]()
hui....onneks ei käynyt kuinkaan.....siun pitää laittaa valjaat sinne....
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kauheeta....katoin vaunulle, ku menin vessaan ja kun tulin hurris oli noussut vaunuissa ja onneksi oli toi hyttyssuoja verkko.....muuten olis tippnut....juoksin kun hullu vaunuille![]()
![]()
![]()
![]()
hui....onneks ei käynyt kuinkaan.....siun pitää laittaa valjaat sinne....
niin pitää :|
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: uudet sivut..mä oon ihan pihalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: uudet sivut..mä oon ihan pihalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:xncnnnnnnnnnnnnnnnnn x c ndcnmmkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkksddddddmdnnnnnnmmmnmnmnmssmjnjjnjnjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjxxjxjxjjjhjklplmiks
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Miun täytyy nyt mennä....tulee vieraita....nähdään illalla :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mmmn jaaha...täytyy mennä....meillä on lieviä erimielisyyksiä tän koneen käytöstä :kieh: