KETJUNTAPPAJAT Osa 7

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kätsis,siek se oot välil vierailija?

Täh :o :o :o

ku tos välil o nikkinä vaa vierailija.

What.....oon kokoajan kirjautuneena sisään :o :o :o

mie oletin vaa et ois siu kirjotukset,mut siu nikkiä ei ain näy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kätsis,siek se oot välil vierailija?

Täh :o :o :o

ku tos välil o nikkinä vaa vierailija.

What.....oon kokoajan kirjautuneena sisään :o :o :o

mie oletin vaa et ois siu kirjotukset,mut siu nikkiä ei ain näy.

No voi viddu |O |O |O Karpo paikalle selvittää asiaa..... |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kätsis,miul o tummaa suklaata. :p :p :p

Arvasin :laugh: :laugh: :laugh:

Tere kätsis

:wave: arvatkaapa mitä mulla on? :p

arvatenki jotai hyvää...suklaata. :D :p

No joo tavallaan sitäkin... ettekö te muista mun lemppareita namuja

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kivis käyppä vilasee yv:s.


Ei toimi Yv :o :o
Tulee vaan tällainen herja: Et ole kirjautunut sisään
Tämä toiminto vaatii rekisteröitymistä ja palveluun kirjautumista.

:o :o :o

miulkii tuli ku yritin,mut kirjauvu ulos ja sit sisää.

dodiii...onnistui :D :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kätsis,miul o tummaa suklaata. :p :p :p

Arvasin :laugh: :laugh: :laugh:

Tere kätsis

:wave: arvatkaapa mitä mulla on? :p

arvatenki jotai hyvää...suklaata. :D :p

No joo tavallaan sitäkin... ettekö te muista mun lemppareita namuja

:whistle:

voi hittolaine,mie en kyl yhtää muista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kivis käyppä vilasee yv:s.


Ei toimi Yv :o :o
Tulee vaan tällainen herja: Et ole kirjautunut sisään
Tämä toiminto vaatii rekisteröitymistä ja palveluun kirjautumista.

:o :o :o

miulkii tuli ku yritin,mut kirjauvu ulos ja sit sisää.

dodiii...onnistui :D :D

olik siel kaks kuvaa?toine sellai tosi törkee. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kivis käyppä vilasee yv:s.


Ei toimi Yv :o :o
Tulee vaan tällainen herja: Et ole kirjautunut sisään
Tämä toiminto vaatii rekisteröitymistä ja palveluun kirjautumista.

:o :o :o

miulkii tuli ku yritin,mut kirjauvu ulos ja sit sisää.

dodiii...onnistui :D :D

olik siel kaks kuvaa?toine sellai tosi törkee. :D

jeppistä :D :D :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Kukis: pieni vihje... pussissa on tummaa ja vaaleeta :whistle:
:laugh: nauran omalle typolleni, kirjotin ensin että Kuksi :laugh: :laugh: onneksi hokasin korjata. Mut eikö se sopis sulle ihan yhtä hyvin nikiksi? :saint:

:laugh: :laugh: :laugh: nyt tajusin ne o pollyja. :p :p :p

Niitäpä juuri, taidan lähtee kattoon telkkua ja korkata pussin

:whistle: :whistle: pussinpa hyvinki... pussit paremminki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Kukis: pieni vihje... pussissa on tummaa ja vaaleeta :whistle:
:laugh: nauran omalle typolleni, kirjotin ensin että Kuksi :laugh: :laugh: onneksi hokasin korjata. Mut eikö se sopis sulle ihan yhtä hyvin nikiksi? :saint:

:laugh: :laugh: :laugh: nyt tajusin ne o pollyja. :p :p :p

Niitäpä juuri, taidan lähtee kattoon telkkua ja korkata pussin

:whistle: :whistle: pussinpa hyvinki... pussit paremminki.

pussitpa pussit :whistle: :laugh: :laugh: :laugh: Mä oon ihan pervo :ashamed: :laugh: :laugh: :laugh:

 

Yhteistyössä