Kiehun, pännii tuo poika!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

K

Vieras
Siis niin hävettää ja harmittaa. Mun Mummu tuli meille syömään tänään, Paappa kuoli talvella ja Mummu on aika yksinäinen. Hain hänet puoli kolmelta, grillattiin ja syötiin rauhassa, Mummu tuntui nauttivan kovasti.

Eiköhän sitten tämä meidän kuopus, poika 8-v, ala puhumaan että koska Mummua ollaan viemässä kotiin kun isi oli luvannut sen jälkeen lähteä palloa potkimaan läheiselle kentälle...Tietäähän sen että hetihän se Mummu alkoi tehdä lähtöä kun kerran meillä oli "menoa". Sanottiin kyllä että ei tässä mihinkään ole kiire, isi oli pojalle vielä sanonut että kertaakaan et enää asiasta sano niin että Mummu kuulee mutta mitä vielä...

Mies lähti nyt sitten Mummua kuskaamaan kotiin ja poika painui huoneeseensa itkemään, isi kun oli sanonut että jos poika asiasta vielä Mummun kuullen sanoo niin eivät lähde potkimaan.

Siis niin harvoin Mummu meillä käy ja sitten poika käyttäytyy noin huonosti, mua hävettää ja itkettää ihan itseänikin. Kyllähän se on vaikea olla hiljaa kun toivoi niin isän kanssa yhteistä kivaa hetkeä mutta silti.

Toisaalta tiedän että ei se Mummu kauaa olisi meillä enää ollut kuitenkaan, ikää 82-v eikä ollut ottanut lääkkeitä mukaan.

Riittääkö tuo nyt rangaistukseksi että menetti pelituokion isänsä kanssa???

öööö rangaistus? 8v innoissaan odottaa pelihetkeä, ei sen ikänen ny pidäkkään vielä kauheesti ajatella sanomisiaan, eikä mummon siitä pidä loukkaantua.

??!

Miksi ihmeessä te lasta RANKAISETTE moisesta?
Eihän tuossa ole mitään pahaa lapsi tehnyt, odotti vain innolla isän kanssa pelituokiota, sanoitte että kun mummu lähtee hän pääsee pelaamaan.

kyllä minä sinuna häpeäisin omaa ja mieheni käytöstä!

kai se mummukin ymmärsi että lapsi odottaa kovasti päästä isän kanssa pelaamaan.

Lapset nyt vain on, suoria. Toisin kuin aikuiset jotka teeskentelee.

Pelinmenetys on liikaa - juttelu asiasta pitäs riittää.
Mutta mie oisin ehkä ehdottanut, että otetaan mummulle vaikka tuoli kentälle mukaan ja mennään sinne katselemaan, kun poika ja isi pelaa.
Jos vaikka seuraavalla kerralla tekisitte niin, vois piristää mummuakin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
öööö rangaistus? 8v innoissaan odottaa pelihetkeä, ei sen ikänen ny pidäkkään vielä kauheesti ajatella sanomisiaan, eikä mummon siitä pidä loukkaantua.

Kyllä 8 vuotiaan pitää ymmärtää ettei asiasta puhuta mummun läsnäollessa koska hänelle on siitä erikseen mainittu.

Ootteko te ihan tosissanne?? Lapselle sanottu, ettei asiasta puhuta mummon kuullen, eikä poika silti uskonut. Rumasti poika kyllä sanoi mummon kuullen.
Eipä tarvi ihmetellä, ettei kakarat mitään usko, kun teidän mielestä poika käyttäytyi ihan ok.
No, onnee vaan teille kersojenne kanssa.

Eiköhän ap:lla ja ukollaan ole peiliinkatsomisen paikka, koska lupasitte pojallenne pelihetken samaksi päiväksi, kun haitte mummon syöpöttelemään. :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
??!

Miksi ihmeessä te lasta RANKAISETTE moisesta?
Eihän tuossa ole mitään pahaa lapsi tehnyt, odotti vain innolla isän kanssa pelituokiota, sanoitte että kun mummu lähtee hän pääsee pelaamaan.

kyllä minä sinuna häpeäisin omaa ja mieheni käytöstä!

kai se mummukin ymmärsi että lapsi odottaa kovasti päästä isän kanssa pelaamaan.

Lapset nyt vain on, suoria. Toisin kuin aikuiset jotka teeskentelee.

Miksi mun pitää omaa käytöstäni hävetä? Siis mä toivoin että mummuni saa hetken nauttia täällä maalla olostaan. Enkä siis tykännyt että poika alkaa heti siitä pallon potkimisesta puhumaan ja jankuttamaan, halusin että mummu tuntee olonsa tervetulleeksi!

Mies sille oli sanonut että jos vielä siinä jankuttaa mummun kuullen niin eivät lähde potkimaan ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Eiköhän ap:lla ja ukollaan ole peiliinkatsomisen paikka, koska lupasitte pojallenne pelihetken samaksi päiväksi, kun haitte mummon syöpöttelemään. :headwall: :headwall:

Ja 8-vuotias osaa odottaa, että mummo lähtee. Sä oot typerä.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Ootteko te ihan tosissanne?? Lapselle sanottu, ettei asiasta puhuta mummon kuullen, eikä poika silti uskonut. Rumasti poika kyllä sanoi mummon kuullen.
Eipä tarvi ihmetellä, ettei kakarat mitään usko, kun teidän mielestä poika käyttäytyi ihan ok.

toivottavasti sulla ei ole lapsia eikä tule. minun lapsi saa omien mummojensa seurassa olla avoin, ei tarvitse teeskennellä mitään näkymätöntä. Mun lapsi tuntee omat mummonsa ja toisin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Rangaistus??!! Pikkusen paskajäykkää sakkia olette...

Miten niin? Sinäkö annat lastresi puhua mitä vain, vaikka etukäteen olisikin kielletty, ja sitten taputtelet päähän, että hyvä lapsi, niin sitä pitää! Voi jumankauta, onko ihme, että nykynuoriso on mitä on, kun vanhemmatkin ovat tuolalisia! Pienistäa sioista kaikki lähtee.....

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

toivottavasti sulla ei ole lapsia eikä tule. minun lapsi saa omien mummojensa seurassa olla avoin, ei tarvitse teeskennellä mitään näkymätöntä. Mun lapsi tuntee omat mummonsa ja toisin päin.

On mulla 2 teiniä. Ja mun lapset osaa olla loukkaamatta mummoaan. sun ei vissiin osaa? On eri asia olla avoin kuin loukata toista ihmistä.
Voi luoja mitä sakkia :o

miksi se mummo muuten käy harvoin? kuinka kaukana se asuu? miksi ette useammin tapaa? vai haluaako mummo olla rauhassa?

Useimmiten minä käyn hänen luonaan, hänellä on todella huonossa kunnossa sydän eikä kovin mielellään enää kotoaan poistu.

mummo varmaan osasi odottaa että pappa kuolee, aika korkea ikä hänelläkin varmaan ollut, ei se mummo mene rikki, käyttäytykää normaalisti sen seurassa, ei se mitään sääliä varmaan kaipaa! tuon ikänen on jo nähny yhtä ja toista. ja johan se useamman tunnin teillä oli.

Yhteistyössä