Kiihkeää ja Kuumaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MATRIX21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MATRIX21

Vieras

Moro!
Ajattelin heittää ajatuksiani tälle palstalle.Seuraan paljon tämän tyyppisiä keskusteluja.Ainoastaan seuraan,koska seksi ja erotiikka kuuluuvat omaan elämääni hyvin voimaaksti,vähän niinkuin syöminen ja nukkuminen.Mikäli sitä näin vertaa!Ainoa huono puoli tämän tyyppisissä palstoissa on toisten nälviminen,kuka osaa sanoa paremmin jne.Tällä en tarkoita tätä palstaa,vaan yleisesti netissä tämän tyyppiset foorumit ja siinä käydyt keskustelut!Tämä on poikkeus kun kirjoitan,mutta tosiaan seuraan mielenkiinnolla näitä keskusteluja!Itse olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta Olen sinkku.Keski-ikäinen kaveri,joka nauttii elämästä täysillä ja elää ns.murrosikää koko ajan! Työelämä jäi kun löysin ns:n kultamunan! Voi sanoa,että elän loistavasti.Mikäli tarkottaa tällä materiaalista vaurautta!Elän matkustellen,etsien uusia haasteita eläämääni.En tupakoi,en käytä alkoholia,mutta viihdyn erillaisten uusien ja mukavien ihmisten seurassa.Julin yökerhoissa,ravintoloissa jne.Nautin kesäisin teraisseilla olosta ja kaupunkien elämän sykkeestä jne.Naiset ja erotiikkaa täyttää elämäni.Erotiikka on minulle enemmän kuin seksi.Seksikäs pukeutuminen naisilla,viestittää minulle paljon.Voi sanoa,että henkisesti vahvat naiset jotka omaavat uskomattoman ihanan tavan pukeutua vetävät minua puoleensa.Naiset,jotka käyttävät pukeutumisessaan rohkeaa,avointa,tiukkaa pukeutumistyyliä.Ja osaavat käyttää tätä pukeutumista hyväksi.Siis seksikkään tavan pukeutua! Parhaimmat kokemukset olen viettänyt naimissa tai eronneitten seurassa.Tämä korostuu aina kesäisin teraisseilla tai vaikkapa pikkujoulu juhlissa.Voi sanoa että etsin aina kiihkeää ja kuumaa naista.Tällä en tarkoita,että ainoastaan näitten seurassa viihdyn.Viihdyn kaikkien naisten seurassa,jotka omaavat kyseiset ominaisuudet!
Etsin aina naista,joka tuo minulle haastetta ja joka vie vähän kuin jalat altani,olemuksellaan.Toivon mukaan vielä löytäisin tälläisen koko loppuelämääni!Ainakin toivon!Hyvää ja antoisaa erotiikan täytteistä elämää jokaiselle!

Kyll mä ainaki tykkään pukeutua seksikkäästi, vaikka se näin perheellisenä ja 4kymppisenä ei oiskaan ehkä suotavaa. Ja tykkään seksistä, mitä sitä kieltäminen se tuntuu ihanalta. Toivottavasti löydät sen haasteen joka antaa sulle sen mitä tarvitset ja käy samaan tahtiin sun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:
Kyll mä ainaki tykkään pukeutua seksikkäästi, vaikka se näin perheellisenä ja 4kymppisenä ei oiskaan ehkä suotavaa. Ja tykkään seksistä, mitä sitä kieltäminen se tuntuu ihanalta. Toivottavasti löydät sen haasteen joka antaa sulle sen mitä tarvitset ja käy samaan tahtiin sun kanssa.

Erotiikka ja seksi ei katso ikää!Useimmiten naisen seksikkyys ja eroottinen kyky pukeutua on parhaimmillaan 40 kymppisenä!

nuorena sitä tuntee itsensä epävarmaksi ja joutuu miettimään kaikenlaisia ratkaisuja koskien koulutusta, ammattia ja perhettä. mutt nyt aikuisena naisena sitä on vapaa olemaan oma itsensä. ei ole enää niin paljon vastuuta lapsista ja kodista. se hyvä puoli siin on ku tekee lapset nuorina, ni pääsee näin aikuisena nauttimaan. varsinki ku ny tietää miten. ja se on totta ett seksi ei oo koskaan tuntunu näin hyvältä ku ny. se varmaan johtuu siint ett olen sinut vartaloni kanssa, tottakai siin ois paljon parannettavaa, mutt kelpaa mulle ja on se kelvannu muilleki. ja se siin seksikkäästi pukeutumisessa onki kivointa ku huomaa ett toine kiihottuu, tuntuu mukavalta tietää ett saa aikaan toisessa hyvän olon. vaikka se ei johtais mihinkään ni ainahan voi fantasioida.

nuorena sitä tuntee itsensä epävarmaksi ja joutuu miettimään kaikenlaisia ratkaisuja koskien koulutusta, ammattia ja perhettä. mutt nyt aikuisena naisena sitä on vapaa olemaan oma itsensä. ei ole enää niin paljon vastuuta lapsista ja kodista. se hyvä puoli siin on ku tekee lapset nuorina, ni pääsee näin aikuisena nauttimaan. varsinki ku ny tietää miten. ja se on totta ett seksi ei oo koskaan tuntunu näin hyvältä ku ny. se varmaan johtuu siint ett olen sinut vartaloni kanssa, tottakai siin ois paljon parannettavaa, mutt kelpaa mulle ja on se kelvannu muilleki. ja se siin seksikkäästi pukeutumisessa onki kivointa ku huomaa ett toine kiihottuu, tuntuu mukavalta tietää ett saa aikaan toisessa hyvän olon. vaikka se ei johtais mihinkään ni ainahan voi fantasioida.

Ihan mukavaa lukea viestiäsi!Itse seuraan tosi paljon tämän tyyppisiä palstoja ja nyt poikkeuksena olen kirjoittanut tänne!Niinkuin edellä mainitsin,niin näissä palstoilla on suurin osa toisen nälvimistä ja ken osaa haukkua tai sanoa parhaiten.Tähän tyyliin!En tosiaankaan tarkoita tätä palstaa! Joku sanoi kerran,että nämä palstat ovat sairaiden ja muuten ongelmaisten foorumeita.En uskonut silloin ja nyt todistit ettei näin ole.Vaikken tunne sinua,niin kirjoituksestasi päätellen,et kuulu tuohon joukkoon! Seksi on mulle enämpi kuin pelkkä pano.Varsinkin eroottinen pukeutuminen,on kuin jälkiruokaa!Rohkeaa,tiukkaa,avoinaista,lyhyttä jne. Kypsemmässä iässä olevassa naisessa se näkyy herkullisella tavalla.Jopa enämpi kuin nuoremmalla iällä! Nainen,jolla on vahva itsetunto ja seisoo omilla jaloillaan,olkoonpa hän naimisissa tai ei,tämä luo seksikkään yhdistelmän.Sen myötä hän uskaltaa pukeutua arkena kuin vapaa päivinä tyyliin,että siinä on todella silmänruokaa!I"Kuuma,hillitty,seksikäs peto"Itse olen sinkku,mutta suurimmat nautinnot olen saanut tällaisilta naisilta.Nainen,joka tuo jonkinlaista haastetta elämään! Uskon,että sinä tuot jollekkin,jos et omalle miehellesi,niin jollekin muulle! Kosteisin ajatuksin!!!

en voi kanss ymmärtää toisten nälvimistä. mä ainaki hyväksyn ihmiset sellaisina ku ne on. toisaalta mä näänkiin ihmisissä sellaista mitä muut ei nää ja en arvostele pelkän ulkokuoren perusteella tai ennakkoluulojen. mulle seksi on myös tärkeä asia, mulle on tärkeetä nautinto. mä haluun tuottaa toiselle nautintoa, koska se lisää mun nautintoa. ni ku mä aikaisemmin sanoin, mitä sitä häpeemään jos tuntuu hyvältä, ni ku se tuntuu. must on kiva halailla ihmisiin ja jo pelkällä hymyllä saa toisen päivän edes hetkeksi iloiseksi. mun mielestä seksikkäässä pukeutumisessa ei oo mitään pahaa, kunhan pysytään kumminkin hyvän maun rajojen puolella ja jo seksikkäät alusvaatteet saa tuntemaan oloni seksikkääksi ja näin ehkä myös käyttäytymään niin. ja tottahan tuo on ett musta riittää haastetta useammalleki. en mä täält mitään seuraa oo hakemassa(toisaalt ei oo mitään vastaankaan) vaan keskustelemassa ja vaihtamassa mielipiteitä, olkooki ne sitten samansuuntaisia tai menköönkin erisuuntiin. kaikki on tervetulleita. täällähän jo arvosteltiin mun kirjoittelua, ku olen kerran varattu ja kirjoittelen tääll, mutt empä mä yksin sitä tee. arvostelun alle joutuneenkin keskustelun aloitti varattu mies, mutt se oli ihan OK, mutt ku siihen vastaa varattu nainen, ni johan tulee noottia. naisen seksuaalisuus on toisille vaikea asia. täll hetkell mull on mies ja nuori rakastaja ja mä oon tyytyväinen elämääni, tuntuu vaan silt ett moni muu ei sitä oo. mutt jokainen meist tekee omat ratkaisunsa, se mikä sopii toisell ei aina sovi ittell. kiitos sulle, kun katsot avarin silmin, nii sitä kokeeki enemmän!

en voi kanss ymmärtää toisten nälvimistä. mä ainaki hyväksyn ihmiset sellaisina ku ne on. toisaalta mä näänkiin ihmisissä sellaista mitä muut ei nää ja en arvostele pelkän ulkokuoren perusteella tai ennakkoluulojen. mulle seksi on myös tärkeä asia, mulle on tärkeetä nautinto. mä haluun tuottaa toiselle nautintoa, koska se lisää mun nautintoa. ni ku mä aikaisemmin sanoin, mitä sitä häpeemään jos tuntuu hyvältä, ni ku se tuntuu. must on kiva halailla ihmisiin ja jo pelkällä hymyllä saa toisen päivän edes hetkeksi iloiseksi. mun mielestä seksikkäässä pukeutumisessa ei oo mitään pahaa, kunhan pysytään kumminkin hyvän maun rajojen puolella ja jo seksikkäät alusvaatteet saa tuntemaan oloni seksikkääksi ja näin ehkä myös käyttäytymään niin. ja tottahan tuo on ett musta riittää haastetta useammalleki. en mä täält mitään seuraa oo hakemassa(toisaalt ei oo mitään vastaankaan) vaan keskustelemassa ja vaihtamassa mielipiteitä, olkooki ne sitten samansuuntaisia tai menköönkin erisuuntiin. kaikki on tervetulleita. täällähän jo arvosteltiin mun kirjoittelua, ku olen kerran varattu ja kirjoittelen tääll, mutt empä mä yksin sitä tee. arvostelun alle joutuneenkin keskustelun aloitti varattu mies, mutt se oli ihan OK, mutt ku siihen vastaa varattu nainen, ni johan tulee noottia. naisen seksuaalisuus on toisille vaikea asia. täll hetkell mull on mies ja nuori rakastaja ja mä oon tyytyväinen elämääni, tuntuu vaan silt ett moni muu ei sitä oo. mutt jokainen meist tekee omat ratkaisunsa, se mikä sopii toisell ei aina sovi ittell. kiitos sulle, kun katsot avarin silmin, nii sitä kokeeki enemmän!

En voi tuohon lisätä mitään.Olet nainen vastaus huutooni.Tuntuu,että joudun odottamaan viestiäsi joka hetki.Kenties haluaisin tavata sinua muissa ympyröissä!
Kuitenkin suukkoja sinulle!

suukot vastaanotettu!kohta joku kateellinen sielu lopettaa tänkin keskustelun. jos nii käy ni mull on ainaki ollut mukavaa, kiitos ja on ollut todella antoisaa keskustella ihmisen kanssa jonka ajatukset käy yksiin. ja mukavaahan se ois jos satuttais yksiin jossain bileissä tms.

suukot vastaanotettu!kohta joku kateellinen sielu lopettaa tänkin keskustelun. jos nii käy ni mull on ainaki ollut mukavaa, kiitos ja on ollut todella antoisaa keskustella ihmisen kanssa jonka ajatukset käy yksiin. ja mukavaahan se ois jos satuttais yksiin jossain bileissä tms.

Toivon mukaan tavoitan sinut tältä palstalta!

jatketaan vaan jutustelua. sun tapas kirjoittaa ja ajatella asioita koskettaa mua ja saa tuntemaan oloni hyväksi.

En voi pysyä poissa tältä palstalta.Vedät minua puoleensa!Oletko pääkaupunkiseudulta.Itse tulen Espooseen muutaman viikon kuluttua!

Alkuperäinen kirjoittaja MATRIX21:
jatketaan vaan jutustelua. sun tapas kirjoittaa ja ajatella asioita koskettaa mua ja saa tuntemaan oloni hyväksi.

En voi pysyä poissa tältä palstalta.Vedät minua puoleensa!Oletko pääkaupunkiseudulta.Itse tulen Espooseen muutaman viikon kuluttua!
Mikäli olet sieltäpäin,haluaisin silloin tavata.Olen siellä 2-3 vko:a!Tunnen olevani,enämpi kuin kiinnostunut sinusta.Varmaan näen jo ensi yönä unia sinusta.Hyvä kuitenkin,ettei tällä keskustelualueella ole vielä ilmaantunut lisää häiriköitä.Yksi blokattiin ulos!Tuntuu,että olen nettirakkauden löytänyt.Kiitos siitä sinulle! Suukkoja ja hyvää yötä.Toivon mukaan huomenna tavataan!

no ku en todellakaan oo hakemassa täält seuraa. sitä mä saan ulkopuoleltakin ja pystyn viel valitsemaankin. tässä on se kivaa ett saa vaihdettua ajatuksia muiden kanssa ja on todella hienoo ett on löytynyt "sydänystävä" jonka kanssa on mukava jutustella. se ett keskustelu aina lipee kiihkeäksi johtuu kaiketi siint ett nyt satun olemaan kiihkeä ihminen. ja totta kyll tää nostaa adrenaliinia. kyll elämässä pitää olla jännitystä.

joo olen vantaalta ja odotan tuloasi myös malttamattomana. toivottavasti näet unessasi kuinka upotan sinut nautinnon lähteeseen.

Näin todella kuuman unen sinusta.Kun täällä näköjään seurataan keskusteluamme,niin tässä ei kannata laukoa yksityiskohtia!Toteutan ne kanssasi muutaman viikon päästä! Sanon vaan,että olin hiestä märkänä,kun heräsin!Siinäpä teille seuraajat,kun kuitenkin seuraatte hieman ensimakua.Tahtoo olla vain niin,että suurin osa on naimisissa olevia miehiä,jolle oma nautinto on tärkeämpi kuin naisen.Nautin suunnattomasti naisesta,jolla on vahva eroottinen lataus,varsinkin naimisissa olevalla naisella joka uskaltaa näyttää stä julkisesti.Pukeutumisellaan ja olemuksellaan.Naimisissa olevan miehen mielestä hän voi tehdä mielummin syrjähyppyjä,mutta nainen ei.Tämä tahtoo olla yleinen käsitys.Naimissa oleva nainen,jolla on vahva seksuaalinen tarve ja ylläpitää sitä,korostaa vielä sekin että oma mies on kuin"ei mitään" termiä käyttäen.Hieman niinkuin luuseri.Siis nainen ei saa tarvitsemaansa.Mirrix tekee minut todella kuumaksi!!!

kiva kiva ett voin olla avuksi. kyll täälläkin ajatukset aika villinä laukkaa. kyll mä kotona tuun tyydytetyksi, mun mies on ihana rakastaja ja ei toi kokokaan oo pienimmästä päästä, se on vaa ni ett sitä vaan tarttee muutakin. ehkä se on se jännitys mikä kiehtoo. ja totta on se ett me ollaan mun miehen kanssa aika erilaisii ja en saa aina vastakaikua ajatuksilleni. ei pelkkä seksi riitä, vaan mä tarviin muutaki mikä yhdistää. tuntuu välill ett mä hiljalleen tyhjenen sisältäpäin ja se ois kauheeta. välill sitä kohtaa sellaisen ihmisen joka ikäänkuin lataa mut ja sellainen tuntuu taas löytyneen.

kiva kiva ett voin olla avuksi. kyll täälläkin ajatukset aika villinä laukkaa. kyll mä kotona tuun tyydytetyksi, mun mies on ihana rakastaja ja ei toi kokokaan oo pienimmästä päästä, se on vaa ni ett sitä vaan tarttee muutakin. ehkä se on se jännitys mikä kiehtoo. ja totta on se ett me ollaan mun miehen kanssa aika erilaisii ja en saa aina vastakaikua ajatuksilleni. ei pelkkä seksi riitä, vaan mä tarviin muutaki mikä yhdistää. tuntuu välill ett mä hiljalleen tyhjenen sisältäpäin ja se ois kauheeta. välill sitä kohtaa sellaisen ihmisen joka ikäänkuin lataa mut ja sellainen tuntuu taas löytyneen.

Ainakin omalta kohdaltani voin sanoa sen,että jännitys ja ehkä hieman vaarallinen leikki,luo mahtavan lisämausteen seksin ja erotiikan yhteyteen.Kuten julkiset paikat...jne.
Nainen,jolla on tällaiset halut ja lähtee tähän mukaan, on mulle täydellinen ja nautin tällaisesta suunattomasti. Olen löytänyt sinusta uskoman ihanan haasteen elämääni!!!Toivon myös,että sinä nautit tästä hetkestä ja muutaman viikon päästä vielä enempi!!!Sehän on se kaiken tärkein,että nainen nauttii!!

tää tuntuu unelta ja en haluaisi herätä. on jännittävää katsoa mihin tää johtaa. olen nauttinut todellakin näistä viesteistä ja tunnen valtavaa voimaa itsessäni, tunnen eläväni. KIITOS!

tää tuntuu unelta ja en haluaisi herätä. on jännittävää katsoa mihin tää johtaa. olen nauttinut todellakin näistä viesteistä ja tunnen valtavaa voimaa itsessäni, tunnen eläväni. KIITOS!

Ajattele,missä minun käteni on para aikaa kun luen viestejäsi.Haluaisin,että olisit helpottamassa tilannetta.Mtta täytyy jaksaa muutama viikko,mutta kyllä se vaikeaa tulee olemaan!

käteni koskettaa sinua ja tunnen kuinka sykit. ojennat vartesi ja tartun siihen kiihkeästi. hengityksemme kiihtyy ja suutelen sinua joka paikkaan. olen kostea ja valmis ottamaan sinut sisääni ja työnnyt minuun. työnnän itseäni lähemmäksi ja ääntelen mielihyvästä kun tunnen sinut siinä kiihkeänä. nousen päällesi ja tulet sisääni, kosteasta vaostani kuuluu kiihoittava sointi. nostan toisen jalkani koukkuun ja katselemme kuinka uppoat yhä uudelleen ja uudelleen uumeniini. tunnet kiihkeän sykkeen ja kiihdytämme tahtia kunnes huudamme nautinnosta ja laukeamme toistemme syleilyyn.

käteni koskettaa sinua ja tunnen kuinka sykit. ojennat vartesi ja tartun siihen kiihkeästi. hengityksemme kiihtyy ja suutelen sinua joka paikkaan. olen kostea ja valmis ottamaan sinut sisääni ja työnnyt minuun. työnnän itseäni lähemmäksi ja ääntelen mielihyvästä kun tunnen sinut siinä kiihkeänä. nousen päällesi ja tulet sisääni, kosteasta vaostani kuuluu kiihoittava sointi. nostan toisen jalkani koukkuun ja katselemme kuinka uppoat yhä uudelleen ja uudelleen uumeniini. tunnet kiihkeän sykkeen ja kiihdytämme tahtia kunnes huudamme nautinnosta ja laukeamme toistemme syleilyyn.

Kiitos,mutta kiihotun ja haluan kuulla sinusta koko ajan.Täytät ajatusmaailmani! Etsin sinut muutaman viikon kuluttua käsiini! Haluatko sitä? Ilman että annan nimiä,pelkät tunnusmerkit ja sovittu paikka!Jos siellä on useampi,joka esiintyy minuna,niin annan sellaiset vinkit,ettet erehdy henkilöstä.Sinä sanot paika ja kelloajan ja annan oikeuden sulle etsiä minut sieltä käsiini,olen 100% siellä.Tämä luo jännitystä seksiin!Haluatko tähän ryhtyä? 3-4 päivää ennen sovitaan nämä asiat!Rakastan sinua!!!!

Yhteistyössä