M
MATRIX21
Vieras
Moro!
Ajattelin heittää ajatuksiani tälle palstalle.Seuraan paljon tämän tyyppisiä keskusteluja.Ainoastaan seuraan,koska seksi ja erotiikka kuuluuvat omaan elämääni hyvin voimaaksti,vähän niinkuin syöminen ja nukkuminen.Mikäli sitä näin vertaa!Ainoa huono puoli tämän tyyppisissä palstoissa on toisten nälviminen,kuka osaa sanoa paremmin jne.Tällä en tarkoita tätä palstaa,vaan yleisesti netissä tämän tyyppiset foorumit ja siinä käydyt keskustelut!Tämä on poikkeus kun kirjoitan,mutta tosiaan seuraan mielenkiinnolla näitä keskusteluja!Itse olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta Olen sinkku.Keski-ikäinen kaveri,joka nauttii elämästä täysillä ja elää ns.murrosikää koko ajan! Työelämä jäi kun löysin ns:n kultamunan! Voi sanoa,että elän loistavasti.Mikäli tarkottaa tällä materiaalista vaurautta!Elän matkustellen,etsien uusia haasteita eläämääni.En tupakoi,en käytä alkoholia,mutta viihdyn erillaisten uusien ja mukavien ihmisten seurassa.Julin yökerhoissa,ravintoloissa jne.Nautin kesäisin teraisseilla olosta ja kaupunkien elämän sykkeestä jne.Naiset ja erotiikkaa täyttää elämäni.Erotiikka on minulle enemmän kuin seksi.Seksikäs pukeutuminen naisilla,viestittää minulle paljon.Voi sanoa,että henkisesti vahvat naiset jotka omaavat uskomattoman ihanan tavan pukeutua vetävät minua puoleensa.Naiset,jotka käyttävät pukeutumisessaan rohkeaa,avointa,tiukkaa pukeutumistyyliä.Ja osaavat käyttää tätä pukeutumista hyväksi.Siis seksikkään tavan pukeutua! Parhaimmat kokemukset olen viettänyt naimissa tai eronneitten seurassa.Tämä korostuu aina kesäisin teraisseilla tai vaikkapa pikkujoulu juhlissa.Voi sanoa että etsin aina kiihkeää ja kuumaa naista.Tällä en tarkoita,että ainoastaan näitten seurassa viihdyn.Viihdyn kaikkien naisten seurassa,jotka omaavat kyseiset ominaisuudet!
Etsin aina naista,joka tuo minulle haastetta ja joka vie vähän kuin jalat altani,olemuksellaan.Toivon mukaan vielä löytäisin tälläisen koko loppuelämääni!Ainakin toivon!Hyvää ja antoisaa erotiikan täytteistä elämää jokaiselle!