Kiihkeää ja Kuumaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MATRIX21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MATRIX21:
Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:
käteni koskettaa sinua ja tunnen kuinka sykit. ojennat vartesi ja tartun siihen kiihkeästi. hengityksemme kiihtyy ja suutelen sinua joka paikkaan. olen kostea ja valmis ottamaan sinut sisääni ja työnnyt minuun. työnnän itseäni lähemmäksi ja ääntelen mielihyvästä kun tunnen sinut siinä kiihkeänä. nousen päällesi ja tulet sisääni, kosteasta vaostani kuuluu kiihoittava sointi. nostan toisen jalkani koukkuun ja katselemme kuinka uppoat yhä uudelleen ja uudelleen uumeniini. tunnet kiihkeän sykkeen ja kiihdytämme tahtia kunnes huudamme nautinnosta ja laukeamme toistemme syleilyyn.

Kiitos,mutta kiihotun ja haluan kuulla sinusta koko ajan.Täytät ajatusmaailmani! Etsin sinut muutaman viikon kuluttua käsiini! Haluatko sitä? Ilman että annan nimiä,pelkät tunnusmerkit ja sovittu paikka!Jos siellä on useampi,joka esiintyy minuna,niin annan sellaiset vinkit,ettet erehdy henkilöstä.Sinä sanot paika ja kelloajan ja annan oikeuden sulle etsiä minut sieltä käsiini,olen 100% siellä.Tämä luo jännitystä seksiin!Haluatko tähän ryhtyä? 3-4 päivää ennen sovitaan nämä asiat!Rakastan sinua!!!!

Vai että ihan rakastat. No jopas nyt jotakin.

rakkaus on kiintymyksen ja kaipuun tunne. rakkaus on hieno, ihana asia. se on toimivaa kemiaa kahden ihmisen välillä. rakkaus on yleinen ja monikäyttöinen sana monille tunteille. rakastuminen ei aina ole todellista rakastumista, vaan se on pikemminkin ihastumista, ihminen rakastuessaan kokee halun olla kohteen kanssa. rakkauden tarve on samaa kuin ihminen tarvitsee jotakuta, joka pitää huolta hänestä, joka antaa turvallisuuden tunteen, jonka kanssa on mukava olla, jolle voi kertoa kaikki ja tietää että, hän ymmärtää. onko se väärin? muuten, rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikenlaista nähnyt:
Voihan sitä joskus seurata hetken apukoulun käyneidenkin "ajatusten"vaihtoa. Siitä vaan.

niin voitko selittää ton apukoulun ku sulla tuntuu olevan siintä kokemusta, ku näin akateemisesti koulutettuna en ole siihen pahemmin törmännyt ja en sitä ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikenlaista nähnyt:
Voihan sitä joskus seurata hetken apukoulun käyneidenkin "ajatusten"vaihtoa. Siitä vaan.

niin voitko selittää ton apukoulun ku sulla tuntuu olevan siintä kokemusta, ku näin akateemisesti koulutettuna en ole siihen pahemmin törmännyt ja en sitä ymmärrä.

Odotin jo vähäänaikaa,kuka tulee laukomaan tähän väliin omia viisauksiaan.Ei sille voi mitään,että olen syvästi kiintynyt mirrixiin!Taitta arvoisilla väliintulijoilla tuo korvien välissä olevassa pururadassa hieman korjaamista.Vaikkei mulla koskaan ole ollut tarkoitus loukata ketään,tähän johtopäätokseen on pakko tulla.Taitaa vielä olla jonkun verran kateutta ilmassa,kun meillä on yhteinen sävel!

anteeksi, taisin itse ny sortua siihen nälvimiseen, mutt seura taitaa tehdä kaltaiseksensa ja metsä vastaa ni ku sinne huudetaan, tai mitä ne on ne hienot sanonnat. tämä osoittaa ett odotan vain vieläkin innokkaammin sinun matrix kohtaamista.

anteeksi, taisin itse ny sortua siihen nälvimiseen, mutt seura taitaa tehdä kaltaiseksensa ja metsä vastaa ni ku sinne huudetaan, tai mitä ne on ne hienot sanonnat. tämä osoittaa ett odotan vain vieläkin innokkaammin sinun matrix kohtaamista.

Miten sulla meni viikonloppu?Itse ajattelin sinua,koko ajan.Ajatukset seilasivat jälleen rohkeammalla ja kuumemalla puolella.Ei sille yksinkertaisesti voi mitään.Olet ajatuksissani.Tiedät mitä odottaa jos tapaamme.Se on täysin sinusta kiinni! Itse odotan tätä,kuin kuuta nousevaa! "Suukkoja sinulle"

Miten sulla meni viikonloppu?Itse ajattelin sinua,koko ajan.Ajatukset seilasivat jälleen rohkeammalla ja kuumemalla puolella.Ei sille yksinkertaisesti voi mitään.Olet ajatuksissani.Tiedät mitä odottaa jos tapaamme.Se on täysin sinusta kiinni! Itse odotan tätä,kuin kuuta nousevaa! "Suukkoja sinulle"
Pane sitten minua oikein rajusti ja pitkään kun tapaamme.

Alkuperäinen kirjoittaja mirrix*:

Pane sitten minua oikein rajusti ja pitkään kun tapaamme.

Et taida olla se oikea kun kirjoitat nikillä mirrix*

ja kyll mä poskihoitoo annan jos sen tarpeessa oot

tiedän ettei tarkoittanut minua, kunhan nyt seuraan tätä palsta.
Jee..poskihoito olisikin kivaa näin kuumana kesäpäivänä.
Vai voidaanko sanoa niin hyvää ettei sanotuksi saa.. ;)

vai oikein sisar hento valkoinen ;))) Taidat olla erittäin taitava antamaan hoitoa ja oikein viimeisen pisaran myöden niin että mies jää aivan sanattomaksi...ainakin hetkeksi... ;))

mullakin ajatukset palaa jatkuvasti suhun ja näihin meidän keskusteluihin. ei välitetä noista pikku häiriöistä, mua tällainen julkisuus ainakin kiihoittaa vaan lisää. kiihkeitä suukkoja takaisin!

Alkuperäinen kirjoittaja (;-;-;):
vai oikein sisar hento valkoinen ;))) Taidat olla erittäin taitava antamaan hoitoa ja oikein viimeisen pisaran myöden niin että mies jää aivan sanattomaksi...ainakin hetkeksi... ;))

joo se viimeinen pisarahan parhaimmalta maistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja (;-;-;):

joo se viimeinen pisarahan parhaimmalta maistuu.

;)))) ni-in, voisin sanoa että kyllä mies hiljenee juuri ennen kun "mehut" tulee. Ja kun se viimeinen pisara on otettu sieltä niin kyllä sisar on antanut hyvän hoidon ja nielaisee tyytyväisenä.

mullakin ajatukset palaa jatkuvasti suhun ja näihin meidän keskusteluihin. ei välitetä noista pikku häiriöistä, mua tällainen julkisuus ainakin kiihoittaa vaan lisää. kiihkeitä suukkoja takaisin!
En tosiaan koskaan ole sanonut kellekkään pahasti tai loukkaavasti,mutta tosiaan,en voi kun yhtyä sanomiseesi.Ehkä niin on,että tyhmyys tiivistyy joukossa.Enkä tarkoita tietenkään sinua,vaaan näitä sivullisia kommenteja!Pitää sanoa kuin entinen pankki,jolla oli iskulauseena "TOSI ON"! Toivon mukaan siellä alueella on helle kun tulen sinne.Varmaan aika kevyesti pukeudut!Tai sen aikaa kuitenkin kun kerkiät niitä vaatteita pitämään päälläsi,kun tapaamme!Mulla on jo helle täällä pelkästä ajatuksesta!SUUKKOJA!

En tosiaan koskaan ole sanonut kellekkään pahasti tai loukkaavasti,mutta tosiaan,en voi kun yhtyä sanomiseesi.Ehkä niin on,että tyhmyys tiivistyy joukossa.Enkä tarkoita tietenkään sinua,vaaan näitä sivullisia kommenteja!Pitää sanoa kuin entinen pankki,jolla oli iskulauseena "TOSI ON"! Toivon mukaan siellä alueella on helle kun tulen sinne.Varmaan aika kevyesti pukeudut!Tai sen aikaa kuitenkin kun kerkiät niitä vaatteita pitämään päälläsi,kun tapaamme!Mulla on jo helle täällä pelkästä ajatuksesta!SUUKKOJA!
Tilanne luo täysin käsitämättömän seksuaalisen latautumisen sinua kohtaan,olipa lopputulos mikä hyvänsä! Ajattelen koko ajan sinua! Väliinhyppijät näsäviisailuineen tuovat uutta suoraan sanoen lämpöä kehiin!Toivon mukaan voin tavata sinut! Ajattelen sinua koko ajan.Tällaista ei ole mulla koskaan tapahtunut.Kaunista ja hyvää tiistai päivää sulle!Hmmm.....

kiitos, kauniilta tuo päivä näyttääkin, tosin tässä tilassa kaikki tuntuu näyttävän kauniilta. ihanasti jännittää, varpaissa asti kihelmöi ja tuntuu muutenkin hyvältä. sinäkin olet aatoksissani koko ajan, mutta en haluaisi ajatella sinua, koska en tahdo tehdä sinusta mielessäni kenenkään näköistä.

kiitos, kauniilta tuo päivä näyttääkin, tosin tässä tilassa kaikki tuntuu näyttävän kauniilta. ihanasti jännittää, varpaissa asti kihelmöi ja tuntuu muutenkin hyvältä. sinäkin olet aatoksissani koko ajan, mutta en haluaisi ajatella sinua, koska en tahdo tehdä sinusta mielessäni kenenkään näköistä.

Tulee varmaan katkos,näihin meidän viesteihin,kun lähden sinne.Viikon päästä!Vaikken sitä toivoisi.Toivon tietysti,että.pystyisin tapamaan sinut!Olet enemmän kuin mielessä.Täytän tämänhetkisen elämäni!!!

Tulee varmaan katkos,näihin meidän viesteihin,kun lähden sinne.Viikon päästä!Vaikken sitä toivoisi.Toivon tietysti,että.pystyisin tapamaan sinut!Olet enemmän kuin mielessä.Täytän tämänhetkisen elämäni!!! Ei täytän,vaan täytät.Tulee tällaisessa mielentilassa kirjoitus virheitä!!

sepä harmi. mulla voi olla vaikeeta ensiviikosta lähtien ottaa yhteyttä tai ainaki päästä nettiin, kun palaan lomalta töihin ja siell ei viitti ja voi kirjoitella. ni koska tarkalleen oot täällä päin? suunnittelisin ja varautuisin siihen meidän tapaamiseen.

Yhteistyössä