Kiihkeää ja Kuumaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MATRIX21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:
sepä harmi. mulla voi olla vaikeeta ensiviikosta lähtien ottaa yhteyttä tai ainaki päästä nettiin, kun palaan lomalta töihin ja siell ei viitti ja voi kirjoitella. ni koska tarkalleen oot täällä päin? suunnittelisin ja varautuisin siihen meidän tapaamiseen.

Pitäisi olla siellä 30/7/2007! Luultavasti lähden sinne tai olen siellä 27 tai 28:s päivä.Siihen asti olen koneella.Pääsen kyllä myös siellä päässä koneelle,mutta hieman vaikea siellä tällaisia asioita kirjoittaa.Mulla tunne-elämä pyörii aivan sinua ajatellen,niin luultavimmin en pysty tällaisia asioita kenenkään koneelta kirjoittamaan ja lähettämään postia tälle palstalle!

voi mirrixin narrimiesparkaa joka kotona yksin rakastaa petturinaista... missä selkäranka ja moraali? Matrix21 ei myöskään ajattele omaa napaansa kauemmas.

niin, elämäähän tää on. toisil on enemmän hauskaa ja toisil vähemmän, se on kuitenkin itsestä paljolti kiinni. ja jollekin se narrin osa väistämättä osuu. kyll mäkin säälin mun miestä, se onkin moneen vuoteen ollut ainoo tunne mitä mä häntä kohtaan tunnen.

niin, elämäähän tää on. toisil on enemmän hauskaa ja toisil vähemmän, se on kuitenkin itsestä paljolti kiinni. ja jollekin se narrin osa väistämättä osuu. kyll mäkin säälin mun miestä, se onkin moneen vuoteen ollut ainoo tunne mitä mä häntä kohtaan tunnen.
Minusta kuitenkin on hienoa,jos ihmiset kiintyvät toisiinsa suunnattomasti,se tekee elämän elämisen arvoisiksi.Olkoonpa nämä naimisissa tai ei. Seksuaalinen lataus ja erotiikka on hienoin asia elämässä!Jos avioliitto ei toimi tai muuten on ahdistavaa,sitä muutosta täytyy hakea sellaisesta ihmisestä joka tuo muutosta tähän arjen harmauteen ja ymmärtää tätä ihmistä.Tällä en tarkoita sinua,"MIRRIX"! Vaan yleisesti! Yritän vastata samalla näille välikommenteille!Mulla vaan elämä pyörii mirrixin ympärillä ja häntä ajatellen! Se antaa mulle seksuaalista,kun ajatukset käyvät yksiin.Lsähalua vieläkin lisäää,kun hän olet naimisissa ja tunnut olevan sitä mitä olen etsinyt!Ärsyyttäkseni muita sanon ja joka pitää paikkaansa:RAKASTAN SINUA!

mäkin olen tunneihminen ja elän usein tunteitteni vallassa. tää meidän "suhde" on antanut jo nyt mulle todella paljon ja odotan sitä mitä vielä tuleekaan tapahtumaan. kivasti alkaa haluttamaan kun ajattelen sinua MATRIX21.

mä luen nuoremmille lapsilleni iltaisin Ronja ryövärintytärtä ja siinä Ronja kaipaa ja odottaa Birkiä, hengenheimolaistaan ja sielunveljeänsä, välillä niin että sattuu. mulla on samanlainen tunne kun mä ajattelen MATRIX21:tä. nyt on ikävä!

mä luen nuoremmille lapsilleni iltaisin Ronja ryövärintytärtä ja siinä Ronja kaipaa ja odottaa Birkiä, hengenheimolaistaan ja sielunveljeänsä, välillä niin että sattuu. mulla on samanlainen tunne kun mä ajattelen MATRIX21:tä. nyt on ikävä!

Haluaisin jo nyt ryövätä sinut.Ajatuksissani menen jo hameesi alle.Haluatko tavata minut?

Haluaisin jo nyt ryövätä sinut.Ajatuksissani menen jo hameesi alle.Haluatko tavata minut?

[/quote]

tunnen sen mielessäni ja kostun. kuvittelen sinun kätesi reisilläni, kuinka avaat ne ja kumarrut suutelemaan valmiina odottavaa, kuumaa ja kosteaa mirriäni.
nyt taas lipee. tottakai haluan tavata ja tehdä tästä totta. sopisiko pe 3 pv?
minkä tyylisestä musiikista muuten pidät?

No voi hitto, lapsille lukiessakin ajattelee jotain kollia, jonka mulkkua pitäisi saada. Missä lasten isä, missä on sinun moraalisi? Kyllä olette pinnallisia, vain alapäällä ajattelevia - jos edes sillä!!!!

niin mutt jos unessa onkin parempi olla ku todellisuudessa. ja tarviihan aikuisetkin satuja. ja totta ett mun moraalikäsitys on erilainen ku monell muulla, mutt niinku on jo monesti tässä sanottu, täähän on mun elämää. hankkikaa oma jos ette kestä.

niin mutt jos unessa onkin parempi olla ku todellisuudessa. ja tarviihan aikuisetkin satuja. ja totta ett mun moraalikäsitys on erilainen ku monell muulla, mutt niinku on jo monesti tässä sanottu, täähän on mun elämää. hankkikaa oma jos ette kestä.

Samalla aaltopituudella ollaan.En enää ajattele muiden komentteja,ainoastaan sinä olet tärkeintä!En sano missä tällä hetkellä olen,mutta lähden sinne perjantaina.Olen lauantaina helsingissä!Vietän näillä näkymin 2-3 viikkoa!Sopiiko sulle,että tapaisimme maanantaina!Rakkaus ja intohimo ei tunne välimatkoja.Selvitän sulle,silloin mistä tulen!Odotan sinun näkemistäsi!

Alkuperäinen kirjoittaja MATRIX21:

Samalla aaltopituudella ollaan.En enää ajattele muiden komentteja,ainoastaan sinä olet tärkeintä!En sano missä tällä hetkellä olen,mutta lähden sinne perjantaina.Olen lauantaina helsingissä!Vietän näillä näkymin 2-3 viikkoa!Sopiiko sulle,että tapaisimme maanantaina!Rakkaus ja intohimo ei tunne välimatkoja.Selvitän sulle,silloin mistä tulen!Odotan sinun näkemistäsi!
Siis olen siellä tämän viikon lauantaina!

no mitä pikemmin sen parempi. kysymys kuuluu enää missä ja monelta?
Kamppi!Linja-auto laituri 46!Olen siellä ma:na klo.13.00.Tumma,hoikka.silmälasit,eteenpäin kammatut hiukset.Jos ei sovi,niin ehdota muuta aikaa.Odotan muuten sinua siellä siihen aikaan!

Kamppi!Linja-auto laituri 46!Olen siellä ma:na klo.13.00.Tumma,hoikka.silmälasit,eteenpäin kammatut hiukset.Jos ei sovi,niin ehdota muuta aikaa.Odotan muuten sinua siellä siihen aikaan!
Sitten kun mirrix tapaamme, nuolen sinun vittusi.

Alkuperäinen kirjoittaja MATRlX21:
Heitin ansan teille vierailijat! Tulen kyllä pääkaupunki seudulle,mutten ole siellä!Seuraan postia,toivon mukaan mirrix ehdottaa,jotain paikkaa!!Ilmoita mulle seuraavaa siirtoa huomenna ennen klo.20.00,jolloin lähden sinnepäin!(Mirrix)Haluan tavata sinut!!!

Alkuperäinen kirjoittaja MATRlX21:
Heitin ansan teille vierailijat! Tulen kyllä pääkaupunki seudulle,mutten ole siellä!Seuraan postia,toivon mukaan mirrix ehdottaa,jotain paikkaa!!Ilmoita mulle seuraavaa siirtoa huomenna ennen klo.20.00,jolloin lähden sinnepäin!(Mirrix)Haluan tavata sinut!!!
Hei Mirrix, olen peruuttanut matkani pääkaupunkiseudulle. Liian vaarallista, kun noita kyttääjiä on.

Alkuperäinen kirjoittaja virkavalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuossa sitä:
olisi kallonkutistajille pohtimista !

Että ihan rillit ja tukka eteenpäin kammattu kuin pikkupojalla. Muutenkin Mirrix on sulle ihan liian vanha.
Sitäpaitsi tämä ei ole seuranhakupalsta.
Nuo kateelliset yrittävät tuhota meidän aidon ja puhtaan rakkautemme, mutta he eivät tule onnistumaan. Tapaamme pian, mutta koska ja missä, kerro se Mirrix.

Alkuperäinen kirjoittaja Tosi onnellinen:
Sääliksi käy teitä.

Te kateelliset paskapäät, antakaa Mirrixin ja minun rakkautemme kehittyä ja kukoistaa. Rakastan sinua Mirrix täydestä sydämestäni vaikkakin sukupuolinen himo yrittää joskus ottaa vallan. Odotan tapaamistamme enkä välitä paskapäiden paikalletulosta kännykkäkameroineen sillä mikään ei voita rakkaudentunnettani. Mutta Mirrix, kerro missä ja milloin tapaamme rakkauden merkeissä.

Yhteistyössä