Kiimassa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluaisin vetää yöpaitaa ylemmäs ja nuolla pinta ensin housujen läpi... Niin että housusi ovat aivan märät... Ja se tuntuu varmasti samalta kun laitat sormen housun päälle ja silität nyt hellästi...

Haluan että annat mulle suihin sitä täysin sileää ihanaa kosteaa pilluasi... Kunnolla... Niin että saan imeä sinua kunnolla suoraan pillustasi ja otat mun päästä kiinni ja vaadit imemään... Klittaa...

Saat...saat nuolla ja imeä paljastani....Siirryn sängylle,lantioni reunalla,jalat lattialla levitettynä eteesi. Laitat pääsi paljaalle ja pidän ja työnnän päätäsi lähelle sitä...Huudan ihanan nautinnon vuoksi....

Kerro milloin dildo on käytössä... Haluaisin olla sen tilalla... Ja ottaa sinusta tiukan otteen ja painua hitaasti suuhusi... Ja naida hellästi sinua suuhun... Ja ottaa ihana pillusi takaisin suuhuni ennen kuin tulisin sisääsi...

Mulla on pari kymmentä senttinen kova kalu ja nyt on karvoja... Olen ollut kyllä posliinikin... Kuin kovaa kyytiä sait vappuna oliko enemmänkin ukkoja panemassa sinua...? Saanko painua sun pyllyyn hellästi... Vai haluatko vain sormea sinne...