M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:No voi ei mä just kävin tänään ostamassa tytölle Reimatecin asun talveksiSaisko sen palauttaa
![]()
Kannataako tuollaisen takia mielenterveyttään menettää. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!!!!:mä en edes itse tie pitäisikö uskoa!!!!!!Mut kaikenlaista kirjoitetaan,nyt mä' ymmärrän miksi nykyän melkein kaikilla mielenterveys menee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:No voi ei mä just kävin tänään ostamassa tytölle Reimatecin asun talveksiSaisko sen palauttaa
![]()
Missä jo talvi asuja??
ee kannata.Mut mä olen niin herkä ihminen,ehkä minä en saa lukea sellaisia uutisiaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannataako tuollaisen takia mielenterveyttään menettää. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!!!!:mä en edes itse tie pitäisikö uskoa!!!!!!Mut kaikenlaista kirjoitetaan,nyt mä' ymmärrän miksi nykyän melkein kaikilla mielenterveys menee
Herkkä olen minäkin, mutta jätän suosiolla lukematta ja katsomatta mikä saa mun pasmat sekaisin, aina kun pystyn.Alkuperäinen kirjoittaja MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!:ee kannata.Mut mä olen niin herkä ihminen,ehkä minä en saa lukea sellaisia uutisiaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannataako tuollaisen takia mielenterveyttään menettää. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!!!!:mä en edes itse tie pitäisikö uskoa!!!!!!Mut kaikenlaista kirjoitetaan,nyt mä' ymmärrän miksi nykyän melkein kaikilla mielenterveys menee
Alkuperäinen kirjoittaja juupelis:Tiiättekö että uusissa huoekaluissakin on kaikenlaista palonestoa ja ihme myrkkyjä on nykyisin kaikessa!!!!
että ei kannata ressata ellei halua alkaa elää Linkolan malliin.
niin mäkin yritän mut siltti luen.....Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Herkkä olen minäkin, mutta jätän suosiolla lukematta ja katsomatta mikä saa mun pasmat sekaisin, aina kun pystyn.Alkuperäinen kirjoittaja MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!:ee kannata.Mut mä olen niin herkä ihminen,ehkä minä en saa lukea sellaisia uutisiaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kannataako tuollaisen takia mielenterveyttään menettää. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!!!!:mä en edes itse tie pitäisikö uskoa!!!!!!Mut kaikenlaista kirjoitetaan,nyt mä' ymmärrän miksi nykyän melkein kaikilla mielenterveys menee
Alkuperäinen kirjoittaja Neltsu:Formaldehydiä on useissa tekstiileissä mm lakanoissa. Tuoksun tuntee kun avaa uuden pussilakanapakkauksen. Ideana on että tuote pysyy sileämpänä ja kauniinpana myynnissä, menee paremmin kaupaksi. Formaldehydille on säädetty raja-arvot jotka ovat tiukempia lasten kuin aikuisten tuotteissa. Aineelle voi altistua mm jättämällä pesemättä uudet lakanat, allergista reagtiota ei saa välttämättä heti vaan vasta seuraavien altistumisien aikana. Allerginen reagtio tarkoittaa mm hengenahdistusta. Formandehydi lähtee normaalissa pesussa pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Hapsukka:Kannattaa ostaa käytettynä, onpahan ainakin myrkyt pesty/käytetty poies...