K
klara
Vieras
Minulla on reilu 5kk ikäinen poika. Olisi tarkoitus aloittaa kiinteisiin tutustuminen piakkoin. Nyt kuitenkin reilu viikon verran poika ei ole syönyt tissistä yhtäpaljon kuin aikaisemmin. Ennen hän saattoi syödä 20min, mutta nyt vain reilu 10min. Hän on kuitenkin kylläisen oloinen eikä itkeskele nälkäänsä. Kakkaaminen on myös vähentynyt. Ennen tuli joka päivä reilusti vaippaa. Nyt alkuviikosta tuli vain vähän joka päivä ja nyt hän on ollut 3 päivää kakkaamatta. Mistä tämä voi johtua. Hän ei ole yhtään itkuisen oloinen. Kuolaa kyllä paljon ja kaikkea tunkee suuhun. Hampaita varmaan tulossa pian.
Olen myös miettinyt pitäisikö kiinteät aloittaa, jos kakkaa ei ala kuulumaan. ALunperin olin miettinyt, että imettäisin sen 6kk. Mutta poika ei kyllä vaikuta siltä, että hän jäisi nälkäiseksi. Onkohan hänen imutekniikansa parantunut. Pissaa vaippoihin tulee normaalista.
Kiinteiden aloituksesta vielä. Onko parempi, että antaa tissiä ensin ja sen jälkeen maistiaisia kiinteistä vai toisinpäin? Kiitos etukäteen vastauksista ja hyvää kevättä
Olen myös miettinyt pitäisikö kiinteät aloittaa, jos kakkaa ei ala kuulumaan. ALunperin olin miettinyt, että imettäisin sen 6kk. Mutta poika ei kyllä vaikuta siltä, että hän jäisi nälkäiseksi. Onkohan hänen imutekniikansa parantunut. Pissaa vaippoihin tulee normaalista.
Kiinteiden aloituksesta vielä. Onko parempi, että antaa tissiä ensin ja sen jälkeen maistiaisia kiinteistä vai toisinpäin? Kiitos etukäteen vastauksista ja hyvää kevättä