Saako tähän nyt vähän kommentoida asian vierestä, kun minua ärsyttää se, miten Kaisa arvostelee niitä asuntoja. Joo, toki hinnan ja markkinoinnin kannalta pitääkin arvioida, mutta minulla pisti kyllä korvaan, kun esim viime jaksossa pariskunta oli remontoinut 80-luvun taloa ja keittiö oli ainoa joka oli vielä jäänyt laittamatta. Siinä sitten kovaan ääneen ihmetteli, miksi ihmeessä keittiötä ei ollut rempattu, vaan se oli jotain niin kamalaa 80-lukua, että apua. "Kyllä ne rosterikodinkoneet ja valkokiiltokaapistot ovat se juttu, joka saa sen ostajan tekemään päätöksen". Ensinnäkin koko talon remppaaminen vie aikaa ja rahaa, miksi pitää päivitellä, jos kaikkea ei ole saatu rempattua? Ja toiseksi, miksi se kasarikeittiö itsessään on jotain niin kamalaa ja onko kaikissa asunnoissa pakko olla ne samanlaiset keittiöt?