Kiitos taas vantaa tapposepelistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan noita lämmitetyyjä katuja keskustoissa jonkin verran, mutta on melko kalliita tehhä.

Toi konejuttu ei voi toimia ellei niitä mee nonstoppina peräkanaa.

Suolaista on vähennetty radikaalisti jopa ihan ajoradoillakin. Kevyenliikenteen väyliä ei kai suolata kun keskustoissa ja niissäkin sniidusti. On melko epäympäristöystävällistä toi suolaaminen.
Käyttävät myös ureamix litkuja, jokunen vuos sitten oli joku kokeilu niin sitä kusta oli melko runsaasti, haiskin pahalle.
Miksei se kone juttu voi toimia? Jos on tarpeeksi kuuma niin sulattaa hetkessä? Aurinko sulattaa nopeasti ni kone pystyy nopeammin vai missä asteessa asfaltti sulaa?

Miksei se kone juttu voi toimia? Jos on tarpeeksi kuuma niin sulattaa hetkessä? Aurinko sulattaa nopeasti ni kone pystyy nopeammin vai missä asteessa asfaltti sulaa?
Jos on pakkasta niin tie jäätyy nopeasti uudelleen.

Jäätyiskö muka täysin sula tie joka ei ole enään märkä niin nopiasti ettei olisi mitään hyötyä? Hmm mä en muista mutkun alkaa pakkaset ni kuinka nopesti ne lävelykadut muuttuu jäiseksi? En oo seurannut
Ihan pelkästään kostea ilma riittää ja sitten siihen pakkanen ni luikasta on.

Lispeä on jopa epäilty venakoiden trollliksi!

Enpä usko, vaikka olisikin vähän persahtunut, ei Lissu täysin paha voi olla.

Ei venäjän trolleilla ole sellaista intohimoa pyöräilyyn.

• Haha
Reactions: Lispetti
Huomenta ite heräsin tytön kaa uuteen koulupäivään. Se on taas maanantai. Viikonloput menee niin nopiaan.
Huomentaaaa. :)

Joo. Viikonloput menee ihan liian nopee.

Apropoo, kohta on pääsiäinen, täytyy muistaa ostaa virpojille palkat. 🥳 🍬
Eipä lähde omat pallerot enää virpomaan. Toivottavasti!😁🤪

Huomentaaaa.

Joo. Viikonloput menee ihan liian nopee.

Apropoo, kohta on pääsiäinen, täytyy muistaa ostaa virpojille palkat.
Eipä lähde omat pallerot enää virpomaan. Toivottavasti!
Mulla on noi tytön viimevuotisetkin paju koristeet tossa pöydällä. Ei oo varissut ne pallerot siitä on tosi sitkee. Koska ne virpomiset on nyt sunnuntaina? Tyttö kait menee viellä :) ach mut siis yks maailman suloisempia ääniä on tytön hento ääni. Ja olisitpa nähnyt kuinka innoissaan selitti kun pystyi seisomaan pelkillä käsillään. Harrastaa telinevoimistelua ja ilma akropatiaa. Mä tietty vähän sydän syrjällään ku tehään volttei jnee. Ne on kyl kavereittensa kaa omituisia höpöttäjiä eilenkin puhui varmaan puhelimessa kolme tuntia :D

• Rakkaus
Mulla on noi tytön viimevuotisetkin paju koristeet tossa pöydällä. Ei oo varissut ne pallerot siitä on tosi sitkee. Koska ne virpomiset on nyt sunnuntaina? Tyttö kait menee viellä :) ach mut siis yks maailman suloisempia ääniä on tytön hento ääni. Ja olisitpa nähnyt kuinka innoissaan selitti kun pystyi seisomaan pelkillä käsillään. Harrastaa telinevoimistelua ja ilma akropatiaa. Mä tietty vähän sydän syrjällään ku tehään volttei jnee. Ne on kyl kavereittensa kaa omituisia höpöttäjiä eilenkin puhui varmaan puhelimessa kolme tuntia :D
Palmusunnuntaina pikkunoidat lähtee kylille pörräämään.

Sydän todella on syrjällään kun näkee pienen innon, riemun ja kehityksen lajissa. Meillä mentiin aikoinaan vain vuosi telinevoimistelua, mutta paljon siinäkin pääsi tutustumaan lajiin. On tosi innostava laji!👍

Joko te kävitte siellä Rush tramppapuistossa? Pitkä matto on telinevoimistelijouden paras hupipaikka.🥳

Palmusunnuntaina pikkunoidat lähtee kylille pörräämään.

Sydän todella on syrjällään kun näkee pienen innon, riemun ja kehityksen lajissa. Meillä mentiin aikoinaan vain vuosi telinevoimistelua, mutta paljon siinäkin pääsi tutustumaan lajiin. On tosi innostava laji!

Joko te kävitte siellä Rush tramppapuistossa? Pitkä matto on telinevoimistelijouden paras hupipaikka.
No ei eka tuli se koronapassi. Sit äiti sairastui koronaan ja hommat siirtyi. Mut nyt viikonloppuna mennään mummolaan. Ku sillä lomaa ja tyttö muistutti et nyt mennään sinne. Mut en tiiä pääsenkö mä. Kaveri pitäisi kreikkalaiset illat perjantaina samalla vähänkuin läksiäiset kun muuttaa takas kreikkaan. Ja mie menisin vasta lauantaina tsadiin.

• Tykkää
Mä luen aina "tapposetelin". Onks se joku etusetelin vastakohta. :unsure:

• Haha
Duranolle plussa, kaksi viikkoa jo työmatkoja fillarilla, (20km suunta) eikö yhtään rengasrikkoa! Todella ikävää ajaa sepelissä, tuntuu, että paikat karisee hampaista.

Yleensä pidän 6 bar renkaissa painetta, laskin (alleni) hieman ja kyyti ei enää ole yhtä tärisevää.

• Haha
Litkuttelijoille kysymys, mikä hyöty tahi etu siitä on?

Mielestäni on paljon helponpaa vaihtaa sisäkumi.
Metässä ajellaan vähemmillä paineilla.
Sisuri hajoo helposti.

Muu litkuttelu on pelkkää hifistelyä jos multa kysytään.

Saa kivittää. 😆

Duranolle plussa, kaksi viikkoa jo työmatkoja fillarilla, (20km suunta) eikö yhtään rengasrikkoa! Todella ikävää ajaa sepelissä, tuntuu, että paikat karisee hampaista.

Yleensä pidän 6 bar renkaissa painetta, laskin (alleni) hieman ja kyyti ei enää ole yhtä tärisevää.
Hullu.😆

Sähköfillareiden kysyntä hurjaa. Kummipojalleni ostin täpäri maasturin , saanti oli todella hankalaa. Kaikialla myytiin ei oota. Varsinkin m kokoiset aivan loppu. Lähdin ostamaan vantaan xxl kaupaan kalsareita ja sillä iski silmään, Cube ja kokoa M ! No sehän lähti samatein mukaan. Hieno fillari, kävin salaa kokeilemassa ja hymy oli leveämämpi kuin persevakoni :)

Mikä vitun cube? :)

• Rakkaus