Kiittäkää naiset suomalaista miestä korkeasta elintasosta ja turvallisuudesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suomalainen mies:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23986093:
JooH! Voi kiitos nyt siitä, että ette myy tyttäriänne ja syötä paskaa naisillenne. kiitos nyt vaan tästä erityisestä lahjasta. haista pee.:mad:

Sinulle ei tunnu mikään kelpaavan. Muuta Afganistaniin niin kenties sitten huomaat miten hyvä sinun on asua ja elää Suomessa.

Eli saat kiittää suomalaisia miehiä jotka antoivat suomalaisille naisille mahdollisuuden tasa-arvoiseen ja hyvään elämään.:)

Toista se on tietyissä maissa joissa nainen ei ole edes aasin arvoinen, vaan pelkkää kauppatavaraa joita myydään jo pienenä lapsena vanhoille ukoille.

Miksi minä kiittäisin miehiä asiasta jonka naiset ovat saaneet aikaan? Sulla on nyt joku lukihärö. Ihan itseäni ja tasa-arvoa kiitän tästä, en yhtäkään miestä (joista muuten osa yrittää vieläkin boikotoida naisten oikeuksia Suomessakin, toki siinä onnistumatta ;) ).

Eli saat kiittää suomalaisia miehiä jotka antoivat suomalaisille naisille mahdollisuuden tasa-arvoiseen ja hyvään elämään.:)

Toista se on tietyissä maissa joissa nainen ei ole edes aasin arvoinen, vaan pelkkää kauppatavaraa joita myydään jo pienenä lapsena vanhoille ukoille.

Kyllä naiset ovat täällä koto Suomessakin joutuneet taistelemaan omista oikeuksistaan ja tasa-arvosta. Että ei se ole mitenkään "armollisesti miesten puolelta annettua". Vieläkin on epätasa-arvoa esim. joidenkin palkkauksessa, ja osa miehistä vieläkin kohtelee naisia kuin toisen luokan kanaslaisia, tai omia seksiorjiaan tms.

Eikä miehet ole mitään pääjehuja jotka armollisesti antavat naisille oikeuksia...kyllä ne oikeudet ja tasa-arvo kuulvat ihan itsestään selvästi naisille, vaikka monet miehet niitä ovat väkisin yrittäneet polkeakin, ja monet onnistuvat siinä vieläkin. Ihan täällä Suomessakin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23986093:
JooH! Voi kiitos nyt siitä, että ette myy tyttäriänne ja syötä paskaa naisillenne. kiitos nyt vaan tästä erityisestä lahjasta. haista pee.:mad:

Ei tästä tarvitse ketään kiitellä. Tää ei onnistuisi Suomessa mitenkään vaikka miehet sitä haluaisivatkin tehdä. :) Ja varmasti joku sitä nykyäänkin haluaisi tehdä. Ja se että näin ei voi tehdä ei ole miesten ansioita.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23985745:
Joo mä voin kiittää mun omaa miestä. Muut miehet ei oo tehnyt mun hyväksi mitään. No ehkä isää voin kiittää ja siskon miestä ja veljeä. Muille ei kiitosta heru.:xmas:

Sulle on ilmeisesti ihan tuntematon käsite kollektivinen kiitollisuus?
Mä kiitän ainakin isoisäni sukupolvea itsenäisestä kotimaasta!
Kiitän myös aiempia naissukupolvia naisten oikeuksien puolesta "taistelemisesta" sekä suomalaisia älykkäitä miespäättäjiä, jotka ymmärsivät aikoinaan, että nainenkin on älykäs olento ja äänestyskelpoinen.
Kiitollinen voi olla myös epäitsekkäästi!

Pitäskö miesten kiittää naisia siitä, että miehet voivat käydä töissä (pystyvät nostamaan sitä elintasoa) ja naiset hoitaa lapset ja kodin.

Mun mielestä ei, vaan naisten pitää kiittää "yhteskuntaa" siitä, että on olemassa toimiva kunnallinen päivähoito, joka mahdollistaa naisten työssäkäymisen ja aseman perheessä tasaveroisena elintason nostajana ja muutenkin mahdollistaa naisten tasa-arvon, koska naisen ei ole PAKKO jäädä kotia ja lapsia hoitamaan.

Mitä sinä ap henkilökohtaisesti olet tehnyt suomalaisen yhteiskunnan, saati naissukupuolen hyväksi? Miksi sinä ansaitset kiitosta?

Kiitos sille jolle se kuuluu, niille miehille ja naisille joiden ansiosta ihmisillä on tässä maassa edes suhteellisen hyvä elää. Ota toki osasi tästä jos tunnet sen rehellisesti ansaitsevasi. Tunnetko?

Onneksi suomalainen mies on keksinyt lääkkeen tähänkin ongelmaan. Tuodaan puoliso suomeen vähän huonommista oloista, ei ole neitosen pientä päätä päässyt vielä tasa-arvo turmelemaan.

Mun mielestä ei, vaan naisten pitää kiittää "yhteskuntaa" siitä, että on olemassa toimiva kunnallinen päivähoito, joka mahdollistaa naisten työssäkäymisen ja aseman perheessä tasaveroisena elintason nostajana ja muutenkin mahdollistaa naisten tasa-arvon, koska naisen ei ole PAKKO jäädä kotia ja lapsia hoitamaan.

Ja miesten pitää kiittää samasta asiasta. Eli kaikki vaan joukolla kiittelemään:)

KIITOS isoäidit! Uskon sota-aikojen naisten vaikuttaneen paljon nykyajan naisten asemaan. Sotasankareista puhuessa unohdetaan liian usein ahkerat naiset jotka hoitivat perheen,elannon, maatilat ym. kun miehet sotivat. Vaihtoehtoja ei ollut, vain olemalla vahva pärjäsi.

Toivottavasti Suomesta ei tule ikinä samanlaista maata kuin noista hörhömaista, missä kaikki on päin helvettiä.

Kiittäkää vaikka joulupukkia, minulle ihan yksi ja sama. Kunhan saadaan elellä rauhassa tulevaisuudessakin.

[QUOTE="Woman";23987393]Mikset muuta itse, voisi olla sinunkaltaisellesi "miehelle" parempi paikka.[/QUOTE]

Kyllä minun mielestä jokaisen suomalaisen kitisevän feministin pitäisi tehdä pyhiinvaellusmatka Afganistaniin ja mennä vaikka siihen maahan kertomaan feminismin ilosanomaa.

[QUOTE="vieras";23987200]KIITOS isoäidit! Uskon sota-aikojen naisten vaikuttaneen paljon nykyajan naisten asemaan. Sotasankareista puhuessa unohdetaan liian usein ahkerat naiset jotka hoitivat perheen,elannon, maatilat ym. kun miehet sotivat. Vaihtoehtoja ei ollut, vain olemalla vahva pärjäsi.[/QUOTE]

Peesi tälle!

[QUOTE="Woman";23987469]Menkööt mun puolestani. Minä en kitise, vaan kannan oman korteni kekoon yhteiskunnassa. Hoidan työni, miehen kanssa hoidamme yhdessä lapset ja kaiken kotiin kuuluvan.[/QUOTE]

Hyvä homma, ajattelin vain että se voisi tehdä monille ihan hyvää.

Miesten ansiosta Suomi on edes olemassa. Jos miehet eivät olisi lähteneet puolustamaan Suomea sota-aikana, niin Suomen kansaa ei välttämättä olisi edes olemassa. Tai sitten suomalaiset olisi siirretty Siperiaan ja tässä Suomenmaassa puhuttaisiin nykyään Venäjää. Miehet myös jälleenrakensivat Suomen sodan jälkeen.

Yhteistyössä