Kilttimies ei siis voi käydä uimarannalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tai no, yritin käydä tänään päivällä. Jätin tietty kotiin puhelimen ettei kukaan voisi syyttää salakuvaamisesta ja tirkistelystä.
Alussa kaikki näytti hyvältä. Levitin pyyhkeeni ja aloin lukemaan Tieteen kuvalehteä. Vähän päästä kuulin muutaman kymmenen metrin päästä naisen huutavan että "se on täällä". Käännyin katsomaan ja siellä oli puolituttu nainen bikineissä ilmeisesti miesystävänsä kanssa. Olen ollut naisen kanssa samaan aikaan muutamalla kurssilla mutta ei olla (tietenkään) edes tervehditty. Nyt nainen kääriytyi omaan pyyhkeeseen ja aloitti riidan miehensä kanssa, ja välillä osoitti minua. Sen verran sain selvää puheesta että hän halusi miehen häätävän minut rannalta. En välittänyt tilanteesta ja jatkoin lukemista. Vähän ajan päästä nainen otti tavaransa ja marssi pyyhkeeseen kääriytyneenä pois.
Päätin itsekin häipyä heti kun reitti oli selvä. Miksi jotkut häiriintyy tällä tavalla?

No mulla on tosi kova ujous jos ihastun. Lisäks en haluu et nainen ihastuu mun ulkonäköön tai titteleihin.
Siinä tapauksessa mahdollisuus on maksimissaan johonkin alemman tason naiseen tyyliin siideriin menevään yksinhuoltajaan jonka painoindeksi on 40.

Malleja ja sydänkirurgeja tulee tavalliselle naiselle ovista ja ikkunoista deittipalstoilla, joten tavallisella naisella ei ole mitään syytä huolia itselleen ujoa sellaista.

Siinä tapauksessa mahdollisuus on maksimissaan johonkin alemman tason naiseen tyyliin siideriin menevään yksinhuoltajaan jonka painoindeksi on 40.

Malleja ja sydänkirurgeja tulee tavalliselle naiselle ovista ja ikkunoista deittipalstoilla, joten tavallisella naisella ei ole mitään syytä huolia itselleen ujoa sellaista.
No ehkä mä löydän naisen sun rasoteorian ulkopuolelta. Mä en oo tosin kuullu muista kirurgi malleista. Mä kelpuutan vain top10 naisii;). Mut naisella pitää olla älyäkin.

Mitä siis suosittelette? Pitääkö sittenkin uskaltaa ottaa puhelin mukaan rannalle sen varalta että joku aloittaa riidan? Ei nimittäin olisi ensimmäinen kerta kun minua syytetään aiheettomasti salakuvaamisesta.

Kannattaa miettiä omaa käytöstään jos aina joka paikassa ihmiset välttelee sua ja pakenee. No pjaska trollihan tämä on. Ap on joku sekopää koska jutut on sen verran häiriintyneitä. Oikea kiltti mies ei ole tuollainen.

Hyvä tarina. Paitsi ei tapahtunut. Tai jos tapahtui, oletit sen liittyvän jotenkin itseesi vaikka sillä ei ollut mitään tekemistä kanssasi. Käyn itse rantsulla melkein joka päivä eikä siellä mua osoitella sormella, pälyillä epäluuloisesti tai muutenkaan kohdella hyljeksien.

Kannattaa miettiä omaa käytöstään jos aina joka paikassa ihmiset välttelee sua ja pakenee. No pjaska trollihan tämä on. Ap on joku sekopää koska jutut on sen verran häiriintyneitä. Oikea kiltti mies ei ole tuollainen.
Kohtelen muita niinkun muut kohtelee minua, eli yleensä kun ilmaa. Jokaisen sopivan tilaisuuden tullen teen haitta muille, mutta en varasta tai hävitä omaisuutta tai esim. tiedostoja.

Kohtelen muita niinkun muut kohtelee minua, eli yleensä kun ilmaa. Jokaisen sopivan tilaisuuden tullen teen haitta muille, mutta en varasta tai hävitä omaisuutta tai esim. tiedostoja.
Eli et ole mikään kiltti mies kun teet toisille haittaa. Olet joku avohoitopotilas jolla viiraa päässä pahemman kerran. Loistaa kilometrien päähän sun viesteistä, että sulla ei ole kaikki muumit laaksossa.

Mulle tulee joskus jopa naiset juttelee rannalla vaikka olen tällainen pallomaha. Järjestään ne kuitenkin on omanikäisiä tai vanhempia joiden lapset on jo tehty. Ei jaksa innostaa kun haaveena olisi omatkin lapset. Ei se mitään, rannalla on muutenkin mukava olla. Tämä vain erilaisena anekdoottina "kiltin" miehen kokemuksille.

Tuttu palstalta? Tai vastaava? Viestejä laitettu kuitenkin eteenpäin. Onneksi lopulta jäävät kiinni.

Yhteistyössä