Kirpparihinnoitteluapua!!! (talvihaalareiden hinnoittelu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppismyyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppismyyjä

Vieras
Mulla on monta haalaria lähössä kirppikselle...
mitä pyytäisitte...
reimatecin pari krt käytetty haalari?
reimatecin enempi käytetty haalari?
lassien haalari?
reiman haalari, jonkun verran käytetty (ei tec)?
remun haalari?
lennen 2-os välikausiasu, kuin uusi?

reimatecin pari krt käytetty haalari? max 20?
reimatecin enempi käytetty haalari? 10?
lassien haalari? 5?
reiman haalari, jonkun verran käytetty (ei tec)? 5?
remun haalari? kunnosta riippuen 10-15?
lennen 2-os välikausiasu, kuin uusi? max 20?

merkkihaalarit jotka on kuin uusia,voivat maksaa maksimissaan 20e jos haluat ne kaupaksi.Halvemmat ja vähänkään kuluneet haalarit 5-10 euroa.Sellaisilla hinnoilla itse oon myyny ja saanu hyvin kaupaksi,toisin kuin tuttavani joka yritti saada kuluneesta reimatecista 40 euroa...

Myy huutiksessa, niin voit saada paremman hinnan.. itse en maksaisi kirppiksellä yli 20? yhdestäkään haalarista.. huutiksessa voin vähän enemmän maksaa.. johtuu mm. siitä että kirppiksellä ei voi mitenkään tietää, onko haalaria esim. pesty oikein.. huutiksessa voi edes kysyä että miten on pesty..

niin,hinnassa pitää otta huomioon myös haalarin vuosimalli.Eli vaikka se sun reimateccis olis kuin uusi mut jos se on 10 vuotta vanhaa mallistoa niin siitä ei kukaan maksa 20 euroa.silloin halvempi hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Myy huutiksessa, niin voit saada paremman hinnan.. itse en maksaisi kirppiksellä yli 20? yhdestäkään haalarista.. huutiksessa voin vähän enemmän maksaa.. johtuu mm. siitä että kirppiksellä ei voi mitenkään tietää, onko haalaria esim. pesty oikein.. huutiksessa voi edes kysyä että miten on pesty..

puhuuko ne sielä huutiksessa totta?? Eli voitko olla varma,että ne on pesty niinkuin myyjä sanoo :) ajattelin vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
niin,hinnassa pitää otta huomioon myös haalarin vuosimalli.Eli vaikka se sun reimateccis olis kuin uusi mut jos se on 10 vuotta vanhaa mallistoa niin siitä ei kukaan maksa 20 euroa.silloin halvempi hinta.

ovat vuosilta 2006-2008

reimatecin pari krt käytetty haalari? 25e

reimatecin enempi käytetty haalari? 4e

lassien haalari? hyvä kuntoinen 6e, polvet kuluneet 3e

reiman haalari, jonkun verran käytetty (ei tec)? 6e

remun haalari? hyvä kuntoinen 10e, polvet kuluneet 5e

Pari viikkoa sitten vein monet haalarit kirpparille, hinnat 2-6e ja kaikki meni kaupaksi viikossa. Roskiin heitin sellaiset haalarit joissa polvissa huomattavasti kulumaa tai vaalentumaa, samoin reikäiset tai muuten vialliset. Sellaisiakin kun kirpparilla näkee kalliiseen hintaa.

Minä myin viime viikonloppuna kirpparilla monta reimateciä hintaan 2,5e/kpl. Kaikki meni vaikka osa oli ihan puhki polvista. Olen niin onnellinen kun sain ne pois käsistä ja jopa hiukka rahaa niistä. Jos haluat eroon, laita halvalla.

puhuuko ne sielä huutiksessa totta?? Eli voitko olla varma,että ne on pesty niinkuin myyjä sanoo :) ajattelin vaan...

No laittaisin ainakin tulikivenkatkuista palautetta menemään sitten jos ei pitäisikään paikkaansa.. :xmas: perinteisellä kirppiksellä ei ole minkäänlaisia mahiksia ottaa yhteyttä myyjään..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä myin viime viikonloppuna kirpparilla monta reimateciä hintaan 2,5e/kpl. Kaikki meni vaikka osa oli ihan puhki polvista. Olen niin onnellinen kun sain ne pois käsistä ja jopa hiukka rahaa niistä. Jos haluat eroon, laita halvalla.

merkkihaalarit menee kaupan vaikka olisivat vähä rikki kun osaa laittaa tarpeeksi alhaisen hinnan.

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Roskiin heitin sellaiset haalarit joissa polvissa huomattavasti kulumaa tai vaalentumaa, samoin reikäiset tai muuten vialliset. Sellaisiakin kun kirpparilla näkee kalliiseen hintaa.

Ihan mustana kehtaat tunnustaa heittäväsi käyttövaatetta roskiin? :o:o:o

HÄPEÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

ovat vuosilta 2006-2008

no,ite oon myyny sen ikäisiä merkkihaalareita hintaan 20e jos ovat todella OIKEESTI kuin uusia(eli jos veisit kaupan hyllyyn niin kukaan ei tietäis et se on käytetty haalari) ja 5-10 euroa jos on vähänkään kulumia.itse hinnoittelen sillä periaatteella että mitä itse maksaisin vastaavasta kirpputorilla.Itse en vähänkää kuluneesta maksais kymppiä enempää,kympinki vain tietyistä merkeistä kuten reimatec tai ticket to heaven ym.Jos sulla tärkein pointti päästä eroon niistä nii laita hinnat mieluummin alakanttiin,on parempi saada niistä pienempi summa ja päästä eroon kuin laittaa niille iso hinta ja tuoda ne takas kotiin.

No laittaisin ainakin tulikivenkatkuista palautetta menemään sitten jos ei pitäisikään paikkaansa.. :xmas: perinteisellä kirppiksellä ei ole minkäänlaisia mahiksia ottaa yhteyttä myyjään..

kyllä perinteisellä kirppikselläki saat yhteyden myyjään kun laitat vaatteen paikkanumeron ja ostopäivän muistiin.Eli jos vaate ei sit ookkaa sellanen ku piti niin näiden tietojen perusteella saadaan myyjä tietoon ja voit tehdä asiasta reklamaation!!!Eli tiedoksi tää muillekki! Koska tavalliselta kirppikseltäki ostetuissa tavaroissa pitää muistaa rehellisyys.Jos joku myy viallista ehjänä niin ne on oikeus palauttaa ja saada rahat takas.Mutta ilman paikkanumeroa ja ostopäivää myyjää ei saa selville myöhemmin.ELi ne tiedot ylös sellasten tavaroiden kohdalla joista ei välttämättä heti näe ovatko sellaisia ku pitää.

Just eilen näin tosi kuluneen reimatecin haalarin kirppiksellä ja hinnaks oli lätkäisty 50?. Luuleekohan että joku maksaa sellaista summaa. Itse oon myynyt hyväkuntoisen Remun 10? ja kuluneemman Jonathanin 4?. Ja oon maksanut haalareista kirppiksellä enintään 15? riippuen merkistä ja kunnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja idiotismi huipussaan:
Roskiin heitin sellaiset haalarit joissa polvissa huomattavasti kulumaa tai vaalentumaa, samoin reikäiset tai muuten vialliset. Sellaisiakin kun kirpparilla näkee kalliiseen hintaa.

HÄPEÄ!

Kyllä kehtaan. Huonot vaatteet vein hyötykäyttöasemalle ja vielä maksoinkin siitä :D

Taidan olla aika porsas kun pyydän Lassien puvusta 15. Kyllä !
Yhdellä lapsella yhden talven ollut, erittäin siisti ja aivan ehjä.
Maksoin siitä 75 ( kumipuku ) Hinnoittelen kirpparihinnaksi aina neljäsosan siitä mitä itse maksoin.
Römppähaalarit menee kaupaksi 2-3 eurolla.
Vähän käytetystä reimasta maksoin 20. Mielelläni maksan sen kuin kaupan uudesta 90 ja ylikin.

Alkuperäinen kirjoittaja jou:
Maksoin siitä 75 ( kumipuku ) Hinnoittelen kirpparihinnaksi aina neljäsosan siitä mitä itse maksoin.
Vähän käytetystä reimasta maksoin 20. Mielelläni maksan sen kuin kaupan uudesta 90 ja ylikin.

Mutta eihän se tyhmä ole joka pyytää, itsehän sitä jokainen ostopäätöksen tekee. itse en tosiaankaan maksaisi käytetystä Lassiesta 15e, muta joku saattaa maksaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja idiotismi huipussaan:

HÄPEÄ!

Sanotko sä nukkavieruja vaatteita käyttövaatteiksi? :o

Alkuperäinen kirjoittaja jou:

Täytyy sanoa, että mietin piiiiitkään, ennen kuin maksoin todella hyväkuntoisesta Lassien kumipuvusta kirppiksellä 7 euroa. Mutta kiva, jos menee kaupaksi tuolla hinnalla. Monesti kyllä näkee, että jää kirppispöydille myymättä noita 20 euron haalereita.

Yhteistyössä