K
Kärttyjen kuningatar
Vieras
Jostakin syystä riitelen mieheni kanssa aivan jatkuvasti. Usein vika on miehessä, mutta on se myönnettävä, että vähintään yhtä usein minä aiheutan kaikki ongelmat.
Taas otimme yhteen. Minä suutuin ja homma lähti hanskasta, riitelin ja riitelin. Lopulta mies alkoi taas ryyppäämään.
Olen huomannut itsessäni yhden ongelman. Haluan liikaa mieheni huomiota. Kun olemme esim. mökillä sukulaisteni tai ystävien kanssa, minusta tuntuu että mieheni ei huomioi minua tarpeeksi. Hän menee kalastamaan veljeni kanssa tai istuu grillipaikalla siskoni ja sukulaisteni kanssa ja juttu lentää. Minä ahdistun ja alan riidellä. Jälkeenpäin kaduttaa kauheasti.
Sille en voi mitään, että olen kateellinen siskolleni. Hän on hirmuisen nätti ja hoikka, ja exänsä istui aina hänen vieressään ja selvästi palvoi tätä. Nyt siskolla on sama uuden miehensä kanssa, tämä istuu tiukasti kyljessä, tekevät paljon kaikkea yhdessä ja se miten tämä mies katsoo siskoani! Kunpa oma mieheni katsoisi minua samoin, haluaisi istua lähelläni kun lämmittelemme nuotion loisteessa ja haluaisi tulla kanssani samaan aikaan laittamaan vauvaa nukkumaan ja itsekin peiton alle. Mutta ei, hän ei palvo minua.
Nyt olemme ihan eropisteessä. Ainoana pelastuksena näen sen, että luovun toiveestani ja tyydyn siihen mitä minulla on ja asennoidun niin että kumpikaan ei odota toiselta mitään ja molemmat saavat vapaasti mennä kuinka tahtovat. Että keksin jatkuvasti muuta tekemistä ja opetan itseni menemään jo valmiiksi istumaan pöydän toiselle puolelle enkä kaipaile miehen huomiota.
Miten lähes kolmekymppiselle voi tulla tällaisesta näin p*ska olo? Voikohan suhteelle enää tehdä mitään?
Taas otimme yhteen. Minä suutuin ja homma lähti hanskasta, riitelin ja riitelin. Lopulta mies alkoi taas ryyppäämään.
Olen huomannut itsessäni yhden ongelman. Haluan liikaa mieheni huomiota. Kun olemme esim. mökillä sukulaisteni tai ystävien kanssa, minusta tuntuu että mieheni ei huomioi minua tarpeeksi. Hän menee kalastamaan veljeni kanssa tai istuu grillipaikalla siskoni ja sukulaisteni kanssa ja juttu lentää. Minä ahdistun ja alan riidellä. Jälkeenpäin kaduttaa kauheasti.
Sille en voi mitään, että olen kateellinen siskolleni. Hän on hirmuisen nätti ja hoikka, ja exänsä istui aina hänen vieressään ja selvästi palvoi tätä. Nyt siskolla on sama uuden miehensä kanssa, tämä istuu tiukasti kyljessä, tekevät paljon kaikkea yhdessä ja se miten tämä mies katsoo siskoani! Kunpa oma mieheni katsoisi minua samoin, haluaisi istua lähelläni kun lämmittelemme nuotion loisteessa ja haluaisi tulla kanssani samaan aikaan laittamaan vauvaa nukkumaan ja itsekin peiton alle. Mutta ei, hän ei palvo minua.
Nyt olemme ihan eropisteessä. Ainoana pelastuksena näen sen, että luovun toiveestani ja tyydyn siihen mitä minulla on ja asennoidun niin että kumpikaan ei odota toiselta mitään ja molemmat saavat vapaasti mennä kuinka tahtovat. Että keksin jatkuvasti muuta tekemistä ja opetan itseni menemään jo valmiiksi istumaan pöydän toiselle puolelle enkä kaipaile miehen huomiota.
Miten lähes kolmekymppiselle voi tulla tällaisesta näin p*ska olo? Voikohan suhteelle enää tehdä mitään?