Alkuperäinen kirjoittaja ok:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no hyvä sitten =)
...mä olen jo liian vanha tyhjänpäiväseen kettuiluun ylipäätään kenenkään kanssa, vaikka nyt muutama vuosi siitä 60 vielä puuttuukin.
Ja kuten itse sanoit itsestäsi, eri kuvissa näyttää erilaiselta, riippuen valaistuksesta, väsymyksestä jne, niin onhan niitä kuvia mustakin joissa näytän ihan 70 vuotiaalta pyhäkoulunopettajalta ja joissakin hiukan nuoremmalta ja yhtä lailla olen nähnyt susta hyvinkin eri tyyppisiä kuvia.
Ja varmasti on olemassa mua vanhempia jotka näyttävät mua nuoremmilta, mitä näitä vatvomaan, ei vanaha jaksa
Pieni vinkki.. jos suuttuu ihmisten arvauksista, ei kannata laittaa kuvaansa "arvaa ikäni kuvan perusteella" -pinoon.
eipä niin, eikä mua tarvitse kenenkään imarrella ja sanoa nuoremman näköiseksi, mutta en voinut olla huomaamatta että Phoebsi arvioi kaikki huomattavasti yläkanttiin, siis sellaistenkin kohdalla mitä oikeasti ei kukaan jolla on normaali näkökyky veikkaisi tosissaan niin vanhaksi kuin mitä Phoebsi sanoi...ja jo aiemmin olen pannut merkille että äärimmäisen harvoin hänellä on mitään hyvää sanottavaa kenestäkään lukuunlaskematta henki-ystäväänsä, jolla on täsmälleen tämä sama vika.
Hän ja hänen henkiystävänsä kuuluvat ihmisiin joita en todellakaan ymmärrä, mutta en ole siitä lainkaan huolestunut, huolestuisin vasta sitten jos ymmärtäisin.