Kiusatuimmat palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
No ei ole totta. Mä luen kohta itseni palstan kiusattujen joukkoon :snotty:

Äläs nyt kumminkaan :D Tapelkaa WM:n kanssa oikein kunnolla ja paiskatkaa kättä sen jälkeen =)

Siis kun kahlaat tätä ketjua ylöspäin niin löydät mun kommentin jossa ilmaisen että mun puolesta olkoon miten tahansa, mutta Phoebsi haluaa itse jatkaa

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:

Äläs nyt kumminkaan :D Tapelkaa WM:n kanssa oikein kunnolla ja paiskatkaa kättä sen jälkeen =)

Siis kun kahlaat tätä ketjua ylöspäin niin löydät mun kommentin jossa ilmaisen että mun puolesta olkoon miten tahansa, mutta Phoebsi haluaa itse jatkaa

:'( Toi jatkaa! Oikeesti. Lopeta itse ensin.

Mä olin jo unohtanut etten mä myöskään saa yrittää korjata vääryyksiä mitä musta kirjoitetaan. Ja ihan pakko sanoa, että kuka se otti eilisen taas puheeksi tässä ketjussa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
eipä niin, eikä mua tarvitse kenenkään imarrella ja sanoa nuoremman näköiseksi, mutta en voinut olla huomaamatta että Phoebsi arvioi kaikki huomattavasti yläkanttiin, siis sellaistenkin kohdalla mitä oikeasti ei kukaan jolla on normaali näkökyky veikkaisi tosissaan niin vanhaksi kuin mitä Phoebsi sanoi...

Miksi hänellä ei saa olla mielipidettään siitä, minkä ikäisiltä ihmiset näyttävät (vailla epäilyjä näkökyvyn tai kenties ymmärryksen vajavaisuuksista...)?

no jos jokainen näyttää hänen mielestään noin 10 vuotta vanhemmalta...

tosin hän on kai aika nuori, nuoresta ihmisestä itseä vanhemmat näyttävät useinkin vähintään muumioituneilta, niin minustakin aikoinaan näytti, esim. juurikin joku 50 vuotias oli jo vanhus

Mä arvasin kahden (2) ihmisen ikää... Miten hitossa joku voi noin vetää herneen nenään?

itse taisit vetää kokonaisen hernepellon nenääsi kun mainitsin sun avaamasta ketjusta jossa arvostelit muita äitejä ja mainostit itseäsi jotenkin erityisenä, koska huolehdit itsestäsi

Mä en tehnyt niin |O Mikä vittu sussa on vikana kun sun pitää päivästä toiseen puhua tuollaista paskaa?

siis se et ollut sinä joka kysyit avauksessasi miksi erilaisia äitejä arvostellaan, ja se erilaisuushan koski nimenomaan sitä että huolehtii itsestään, pitää kropan kunnossa jne ? Tämä ko. avaus sai aika paljon negatiivistakin palautetta eikä yksin minulta.
Jos se et ollut sinä, erehdyin henkilöstä ja pyydän anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
eipä niin, eikä mua tarvitse kenenkään imarrella ja sanoa nuoremman näköiseksi, mutta en voinut olla huomaamatta että Phoebsi arvioi kaikki huomattavasti yläkanttiin, siis sellaistenkin kohdalla mitä oikeasti ei kukaan jolla on normaali näkökyky veikkaisi tosissaan niin vanhaksi kuin mitä Phoebsi sanoi...

Miksi hänellä ei saa olla mielipidettään siitä, minkä ikäisiltä ihmiset näyttävät (vailla epäilyjä näkökyvyn tai kenties ymmärryksen vajavaisuuksista...)?

Ihan sama mitä sanon, olen itserakas ja luulen liikoja enkä todellakaan ole tärkeä enkä näytä miltään ja ja ja :D

kukas niin sanoi ettet näytä miltään ?
ja mitä tulee tärkeyteen, kuka täällä nyt olisi kellekkään tärkeä ?
Ainakin mulle suurin osa täällä kirjoittavista on vain virtuaalihenkilöitä, vaikka tiedänkin että jokaisen nimimerkin takana on todellinen henkilö.
Ainoastaan ne jotka ovat mulla FB-kavereina ovat mulle todellisia ihmisiä, kaikki muut palstapersoonia.

Niinhän tuolla FB:ssä kuin täälläkin on ollut noita kaikenlaisia aksuja sun muita. Aika TODELLISIA ihmisiä...

Alkuperäinen kirjoittaja ok:

:'( Toi jatkaa! Oikeesti. Lopeta itse ensin.

kai mulla on tekemisen puutetta tai jotain

Ei kannata ottaa vakavasti noita iän veikkaus-juttuja. :) Mua on veikattu täällä niin 12-vuotiaaksi kuin 50-vuotiaaksikin. :D Sain hyvät naurut siinä ketjussa. :D Muoks ja ketjun aiheenahan oli tosiaan kampaukseni. :whistle: Arveluja iästäni en pyytänyt.

kuka se otti eilisen taas puheeksi?

Te ootte niinku aviopari! :D

Sori mutta toi mummo ei ole mun makuun yhtään B) Mä lähden nyt uimaan ja saunomaan ja unohdan tämän palstan.

Miksi pitää mummotella? Tuo nimittely ei ainakaan saa vakuuttumaan siitä, että ikäveikkauksesi oli ihan hyväntahtoisesti kirjoitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Miksi pitää mummotella? Tuo nimittely ei ainakaan saa vakuuttumaan siitä, että ikäveikkauksesi oli ihan hyväntahtoisesti kirjoitettu.

Juu toi kyllä särähti... Ei tainnut olla ihan puhtaat jauhot pussissa..

Sori mutta toi mummo ei ole mun makuun yhtään B) Mä lähden nyt uimaan ja saunomaan ja unohdan tämän palstan.

Miksi pitää olla tiukkis ja lukea (mukamas) rivien välistä?

No kai tässä vaiheessa jo puoli palstaa mummottelisi, jos olisi Phoebsin asemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:

No tuo Phoebsin äskeinen kommentti kääntyy vain häntä itseään vastaan. Aiempaa ketjua en ole lukenut enkä ota siihen kantaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ok:
No kai tässä vaiheessa jo puoli palstaa mummottelisi, jos olisi Phoebsin asemassa.

Voisivat kumpikin lopettaa toistensa naljailun. Ikävä tosiasia kuitenkin on, että kaikki palstalaiset eivät vain ymmärrä toisiaan, ovat asioista eri mieltä ja jotkut haluavat ilkeillä.

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:

No tuo Phoebsin äskeinen kommentti kääntyy vain häntä itseään vastaan. Aiempaa ketjua en ole lukenut enkä ota siihen kantaa.

Rajoittuneella huumorintajulla sen tietysti voi noinkin ymmärtää. Sen voi myös ottaa huumorina, kuten WM (kin) käsittääkseni teki.

Yhteistyössä