Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Minä muistan tän. Tuo oli ihana tuo alku biisi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Minä muistan tän. Tuo oli ihana tuo alku biisi.![]()
pitäskö laittaa ylelle kyselyä et josko tulis uusintaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Minä muistan tän. Tuo oli ihana tuo alku biisi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Minä muistan tän. Tuo oli ihana tuo alku biisi.![]()
Ehottomasti!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Minä muistan tän. Tuo oli ihana tuo alku biisi.![]()
Ehottomasti!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Minä muistan tän. Tuo oli ihana tuo alku biisi.![]()
Vois tulla arkiaamuisin uudelleen. Eikös tuo jossain summerin tapaisessa silloinkin tullut. =)
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:http://www.adressit.com/klaani_ruutuun
allekirjoitin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Summerisa toi tuli kai? Mutta olen kyllä ollut sillon jo aikuinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:http://www.adressit.com/klaani_ruutuun
allekirjoitin![]()
Mää myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:muistan, mut en tajunnu mikä sen idea oli. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Summerisa toi tuli kai? Mutta olen kyllä ollut sillon jo aikuinen.
mä olin tuolloin 17 ku se kesällä tuli. täytin 18 loppuvuodesta! silti tykkäsin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Summerisa toi tuli kai? Mutta olen kyllä ollut sillon jo aikuinen.