Klamydia ei tarttunut?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirpaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sirpaleena

Uusi jäsen
13.02.2013
1
0
1
Heippa, pakko kysyä onko jollain samaa kokemusta, olen ollut mieheni kanssa yli 3 vuotta yhdessä, seksiä 2-3 kertaa viikossa. Kerran mieheni lääkäri ehdotti klamydia testiä miehelleni, ja se olikin positiivinen. Säikähdettiin molemmat että onko se ollut jo 3 vuotta molemmilla.
Menin itse heti virtsatestiin mutta se oli negatiivinen....suutuin miehelleni että hän on pettänyt minua. Hetken mietittyäni tajusin, vaikka olisi pettänyt, miksei minulla sitä ollut. Odotin pari kuukautta ja kävin gynekologilla ottamassa papan ja samalla klamydian, se otettiin tällä kertaa vanupuikolla ja ajattelin että "ah, nyt ei voi näyttää väärin ja saan tautiin lääkkeet", tulos oli kuitenkin negatiivinen.
Emme käytä kondomia, kuinka voi olla mahdollista ettei klamydia ole tarttunut? Voiko sille olla "immuuni"??

Tietysti olen ilonen ettei klamya ole, mutta tää on jo outoa..

Tähän ei oo kukaan vastannu, mutta vastaanpa nyt. Mulle väitti kerran yks mies, että ois saanu multa klamydian ja menin tietty testiin ja se oli negatiivinen. No vähän myöhemmin olin yhden miehen kanssa, jolta sitte sain sen ja se kyllä oireili heti. Tuli pissatulehus ja jostaki oli vielä päässy bakteeri vereen. Olin sit jo sairaalas antibioottitiputuksessa, kun terkka soitti, että "hei, sulla on klamydia", ku olin käyny sen pissatulehuksen takia.. ne antibiootit mitä jo sain oli kuulemma niin vahvoja, että tappais kaikki mahdolliset pöpöt. Mutta eikai se sitte aina tartu vai voiko testi näyttää negatiivista ja silti ois? Eihän siinä ois mitään järkee!

Hei. Taudithan eivät aina tartu, vaikka vastapuolen pelaajalla tauti olisikin.. Itse omistin vuosia oireettoman klamydian ja sainkin sen vasta tietää, kun eräs mies ilmoitti saaneensa minulta klamydian. Nämä ovat juurikin niitä henkilökohtaisia juttuja ja ne käyttäytyvät kaikilla eri tavalla.

Yhteistyössä