Voi
ElinaMaria, :hug: :hug: En tiedä mitä sanoisin. Olen pahoillani! Kannattaa varmaan soitella sinne neuvolaan, että jäisi merkintä keskenmenosta, varmuuden vuoksi.
Niin, se tunne että kaikki ei ole hyvin.. Viimeksi kun plussasin helmikuussa, iloitsin hetken. Sitten tuli kamala puristava tunne että tätäkään lasta mä en saa. Itkin viikon ajan joka päivä ja mies jo ihmetteli että mitä ihmettä! Miksi itket keskenmenoa vaikka mitään merkkejä siitä ei ole ja testi näyttää vahvaa plussaa jne.. Niin se vaan oli sitten tuulimuna.....
Tsemppiä sinulle!!!!!
Kaa: Pahoittelut :hug:
Täällä ollaan tehty vauvaa aika kovastikin... :snotty: mies jo valittelee, että tärppäisi se varmasti vähemmälläkin...

Ovista en tikuta, torstaina ja eilen oli tuossa oikealla puolella pientä kutitusta mutta luulen että ovis ei ole ollut vielä... tiistaina suurin muna oli 14,2mm, eli tänään tai huomenna luulisin sen olevan... No, joka tapauksessa... aikamoinen armeija siellä on nyt vastassa.... :saint:
Just puhuin miehelle, että tää tekeminen on niin vaikeaa!!!! Siis kun siihen ei voi mitenkään itse vaikuttaa, paitsi tietty pupuilulla, mutta sittenkin miettii että onkohan ne päässyt perille ja jos ovis onkin vasta huomenna ja ollaanko nyt tarpeeksi jne... Tiiän että ei sais ressata, mut se tulee väkisinkin. Onks kellään muulla tämmöstä vai oonko ainoa?
Aurinkoista päivän jatkoa!! Taitaapi olla grilli kuumana tuolla takapihalla ja kanaset käristymässä... NAM!