Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä palaa takaisin.

Vuoto alkoi ja testikin näytti puhdasta negaa.
Varhainen km tai kemiallinen raskaus ilmeisesti kyseessä.... :'(

Mä NIIN arvasin tän. Miks mä kuvittelin et meille olis nyt käynyt hyvin?!!! Miks mä kuvittelin et mun annettais olla onnellinen?!!! :'(

Voi ElinaMaria. Elämä on niin epäreilua välillä. En tiedä miten lohduttaisin. Halauksia ja jaksamista.
k055.gif

niin... jos joku tietää että pitääkös mun nyt ryhtyä johonkin toimenpiteisiin....
Ei varmaan? Eikös se tule itsestään sieltä ulos? Tarviiko ees gynelle varata aikaa?

:( :'( NIIN paska fiilis.

ElinaMaria; Itse soitin tänään samasta asiasta neuvolaan. Neuvottiin seuraamaan vuotoa ja koostumusta. Jos kivut yltyvät mahdottomasti ja tulehduksen merkkejä ilmaantuu, niin sitten lääkäriin. Itse en edes käynyt missään näytillä tämän takia, vaan lääkitsin itseni kotona ja yritin rentoutua ja rauhoittua. Olo alkaa olla jo ihan okei, kiitos 1000 mg panadolien. Onneksi minulla oli niitä viime syksyisen kaavinnan jäljiltä. Olen muutenkin huono lähtemään lääkäriin, eli tämä kävi minulle. Toki lääkärissä voi käydä, jos sitä itse kokee tarvitsevansa. Mutta paljoa siellä ei voi tehdä, paitsi lääkitä...

Voimia sinulle ElinaMaria.

Mulla ei oo minkäänlaisia kipuja.... siis että vähän nippailee mut ei mitään kummempaa. Eli jos kivut yltyy tai vuoto niin sitten soittoa päivystykseen?

Onneksi iso lasillinen punaviiniä ja pari siideriä on tuossa turruttamassa fiilistä.

Kiitos kaikille. Vitu*'aa ihan hirveesti. :headwall: Tekis mieli vaan heitellä tavaroita seiniin ja ottaa sellainen itkupotkuraivari mut ei huvita. Mä oon itkeny ihan tarpeeks tän kevään aikana. en jaksa.

Eli sitten jos ei enää voi olla rauhallisella mielellä kotona, niin sitten päivystykseen. Itselläni kivut olivat torstaiaamuna sellaiset, että melkein oksetti. Ei voinut olla paikoillaan ja kylmä hiki vaan virtasi... onneksi oli lääkkeitä. Vuotoa oli suht runsaasti, nyt jo vähentynyt sellaiseen runsaaseen kuukautisvuotoon.

Eli itse olet parhain arvioimaan sitä kivun ja vuodon määrää. Kivunsieto kun on niin yksilöllistä. Vuotohan voi olla hyvinkin runsasta, mutta senkin voi vain itse päätellä...

Punaviini on pop! Nimim. siellä se alkon hyllyssä vielä odottelee...

:hug:

Mulla alkoi tuhruttava vuoto töissä tostaina aamuyöstä, joka sitten aamulla yhdeksän aikaan muuttui todella kivuliaaksi ja runsaaksi (niin, että heräsin unestani siihen). Ei kestänyt onneksi kauaa, tänään on ollut jo ihan "normaalit" menkkamaiset kivut.

Voi itku ElinaMaria!!!! :'( :hug:

Paljon jaksamista teille, ja Kaalle myös vielä uudemman kerran. Tosi harmissani oon teidän kummankin puolesta! Mä eilen illalla nukkumaan mennessä Kaa mietin tota sun juttua, on niin harmi olo kyllä!

elinamaria tulin itekin tänne puolelle nyt toviksi..toi on niin väärin ja kurjaa, oon sun puolesta todella harmissani!! :headwall: :'( niinku sanoit ni ois ollu parempi ettei mitään toivoa edes ehtis syntymään kun taas pettyä rankasti! olen itsekin todella epätietoisessa tilassa tällä hetkellä... kehotan sua hakemaan niiiiiiiin pitkän sairasloman kuin ikinä itsestäs tuntuu.... tuollaisten kokemusten jälkeen ei vaan jaksa. eikä tarvikaan jaksaa. osanottoni :hug:

ja muillekin tiedoksi että hengaan täällä nyt jonkin aikaa, jos sopii.. itsellä tänään valkkarin seassa punaista aamulla ja pisti aika hiljaseks..... :'( :o :o oon ihan turta enkä tiedä jaksanko enää yhtään edelliseen verrattavaa rankkaa kokemusta...elämä on niin....rankkaa toisinaan...
kaa osanottoni sinullekin. todella kurjaa--- ei voi olla totta-- virtuaalihalaus :hug:

Onnea Sus soo!!! :flower: Aivan ihanaa, että plussia alkaa tulemaan tätä tahtia! Lisää vaan tytöt, pidetään tahti samana!!! :)

Fleur05 tervetuloa! Pahoittelut kokemastasi :hug:
Lohtuhalit :hug: myös Kaalle uudesta keskenmenosta!

Oikein mukavaa, että te odottajatkin kurkitte tänne ja kerrotte kuulumisia.

Tänne suunnalle ei mitään uutta, ovista odotellessa. Mieskin jo kyselee, että joko sen aika olisi jo :) Ihanaa että on hommassa innolla mukana. Mutta ensi viikolla sitten toivottavasti. Keskiviikkona olen päättänyt ekan ovistestin tehdä..

Nyt ulkoilemaan, taas ihana aurinkoinen aamu. Täytyy käyttää hyödyksi, kun ensi viikoksi on tänne suunnalle luvattu sadetta ja vain muutamia asteita lämmintä.. Hrr..

Aurinkoista viikonloppua!

Voihan rähmä, luin vain tuon eka sivun tästä pinosta, ja kun ehdin sepustukseni kirjoittaa niin huomasin vasta toisen sivun!

Voi ElinaMaria!!! Kyllä täälläkin tuli ihan tippa linssiin kun luin tuon sinun kirjoituksesi. On se niin VÄÄRIN. Ei tässä mitkään sanat riitä varmaankaan lohduttamaan. Mutta tiedät, että kaikki täällä tietävät mitä koet ja minkälaista tuskaa se aiheuttaa. Kauhean surullista. :hug:

Katherine, pidetään peukkuja oikein kovasti ettei tuo ole sitä mitä pelkäät! Tulehan kertomaan miten tilanne etenee. :hug: myös sinulle!

Pilviä siis tuli tähän aurinkoiseen viikonloppuun. Mutta toivotaan, että ne säteet tavoittaisivat vielä sieltä pilvien takaa.

Kiitos kaikille lohtuhaleista - tulee tarpeeseen kaikki.

Mulla on ihan ok fiilis. Vi**ttaa kun tämä tuntuu niin turhalta! Olisi sitten ollut alkamatta kokonaan! Surettaa eniten se AJATUS ettei tulekaan vauvaa tästä, ja oon pettynyt tietystikin. Mut vaisto sanoi koko ajan ettei kaikki ole ihan kunnossa, olisi pitänyt luottaa vaistoonsa. Päälimmäinen fiilis on kiukku. mut itkuja on itketty tänä keväänä ihan tarpeeksi, en jaksa tästä nyt ottaa isoa asiaa. Annan tämän mennä nyt ihan rauhassa. :)

Päivittäjä , mut voi laittaa vaikka hetkeksi taustapinoon. Vuotelu jatkuu yhä enkä tiedä miten tämä nyt sitten sekoittaa koko kierron. HÖH! Katsellaan miten tässä huvittaa virallista kuumeilua harrastaa....

Niinhän se on naiset, 50-60 % menee kesken ennen kuin raskautta on edes havaittu. (paitsi me kuumeilijat jotka testataan heti) Nojaa. Se tarkoittaa sitä että seuraava ei mene kesken!!! Kuten ystävämme Matti sanoo, se on vähän niinku fifti-siksti.

Mä toivun kyllä - nyt tarvitaan aurinkoa, olutta ja ystäviä! B)

:( , Pahoittelut ja halaukset Kaalle ja ElinaMarialle :hug: , :hug: Todella ikävää, niin olisin toivonut teille molemmille Onnea raskauden kulussa!

Oma napa niin nega olo, että harmittaa ja vasta kp 24/31 :ashamed: , en edes tiedä, mistä johtuu oloni? Naisen mieli on kyllä niin arvaamaton, jopa omani! :kieh:

Ihanaa aurinkoista viikonloppua toivottelen kaikille kuitenkin! =) :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Voi ElinaMaria, :hug: :hug: En tiedä mitä sanoisin. Olen pahoillani! Kannattaa varmaan soitella sinne neuvolaan, että jäisi merkintä keskenmenosta, varmuuden vuoksi.
Niin, se tunne että kaikki ei ole hyvin.. Viimeksi kun plussasin helmikuussa, iloitsin hetken. Sitten tuli kamala puristava tunne että tätäkään lasta mä en saa. Itkin viikon ajan joka päivä ja mies jo ihmetteli että mitä ihmettä! Miksi itket keskenmenoa vaikka mitään merkkejä siitä ei ole ja testi näyttää vahvaa plussaa jne.. Niin se vaan oli sitten tuulimuna.....
Tsemppiä sinulle!!!!!

Kaa: Pahoittelut :hug:

Täällä ollaan tehty vauvaa aika kovastikin... :snotty: mies jo valittelee, että tärppäisi se varmasti vähemmälläkin... :D Ovista en tikuta, torstaina ja eilen oli tuossa oikealla puolella pientä kutitusta mutta luulen että ovis ei ole ollut vielä... tiistaina suurin muna oli 14,2mm, eli tänään tai huomenna luulisin sen olevan... No, joka tapauksessa... aikamoinen armeija siellä on nyt vastassa.... :saint:

Just puhuin miehelle, että tää tekeminen on niin vaikeaa!!!! Siis kun siihen ei voi mitenkään itse vaikuttaa, paitsi tietty pupuilulla, mutta sittenkin miettii että onkohan ne päässyt perille ja jos ovis onkin vasta huomenna ja ollaanko nyt tarpeeksi jne... Tiiän että ei sais ressata, mut se tulee väkisinkin. Onks kellään muulla tämmöstä vai oonko ainoa?

Aurinkoista päivän jatkoa!! Taitaapi olla grilli kuumana tuolla takapihalla ja kanaset käristymässä... NAM! :p

ElinaMaria: Olen todella pahoillani puolestasi!!! :hug: Mitkään sanat ei varmastikaan nyt lohduta yhtään :'( Keskenmeno on aina suuri menetys, tapahtui se koska tahansa. En nyt varmasti muista mikä tarina sinulla on, mutta ymmärsinkö ettei sinulla ole vielä lasta? Eli haaveilet myös esikoisesta? Ja sinulla taisi olla rankempi menetys viikolla20? Yritän seurata kaikkien kirjoituksia, mutta pieni pää ei vaan millään muista :ashamed:
Minulla oli tuhruvuotoa vappuaattona ja se laski vähän fiiliksiä, mutta loppui taas kuin seinään.Välillä menkkamaisia jomotuksia, muttei kummempia oireilua. En tiedä miksi olen näin rauhallisella mielellä tässä raskaudessa. Jotenkin sain nyt taottua päähäni etten sille mitään mahda jos tämäkin menee kesken.Ja nyt päätin että en anna mahdollisen keskenmenon pilata mun pääkoppaa samalla lailla kuin aiemmissa. Olin todella maani myynyt aiemmissa ja mietin hyvin synkkiä ajatuksia...Nyt päätin, että käy miten käy, ehkä meille joskus suodaan se vauva. Saan keväästä ehkä jotain ihme energiaa ja kesälomaa odotan jo kuin kuuta nousevaa B) Se on jo kesäkuussa!

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

-Toive81 (arvio 5+0)

heippa..

elinamarian uutiset on saaneet hiljaiseksi...ja vielä toisen pinon terveisten lisäksi, lähetän sulle em extrasuuret tsemppihalit tänkin pinon kautta :hug:

toive81 hyvä kun pystyt oleen noin rauhallisella mielellä, oon aika kade siitä :ashamed:
itsellä koko ajan pelko asuu mukana, mutta tottahan se ei se pelko pelasta eikä aiheuta mitään, niin eikö voisi ottaa rennostikin.. hmm..
olo on kaikin puolin hyvä, ainoa että tíhrua tulee jonkin verran välillä..
oikein mukavaa lauantain jatkoa ladyt! :wave:

katherine ja kultanen 6+0

Voihan perkule... Halauksia ElinaMarialle ja Kaalle :hug:

Ei ole kiva kun annetaan toivoa ja sitten käy noin...itsekin sain sen kaksi haamua ennen kuin edelliset menkat alkoi. :/ Minä en soittanut neuvolaan, mutta soitin mun hoitajalle sairaalaan missä olin kaavinnassa maaliskuussa. Se oli sitä mieltä, että sitten paikan päälle jos huolestuttaa tai kipuja tulee, mutta ei pitäisi olla mitään hätää.

-Meritähti-

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
SusSoo tuhannesti onnea :flower: ja paljon tarrasukkia pikkaiselle mukaan :heart:

Kiitti. Ihan alussahan tässä ollaan. Huono homma on se, että vielä ei oireita ole. Molemmat keskenmenneet olivat oireettomia raskauksia, vaikka vauvanalut kehittyivätkin normaalisti. Taasen molemmat loppuun asti edenneet raskaudet olivat erittäin oireellisia ja oireet alkoivat heti rv4-5. Pelottaa kamalasti, että miten tällä kertaa käy. Täytyy vain toivoa parasta.

Mahtuisiko mukaan uusi kuumeilija? Mulla oli km 04/08 rv6 ja oli minulle tosi kova pala, vuoden "yrittämisen" jälkeen tärppäsi ja heti vietiin minulta pois :(
Minulla on kuitenkin poika 2v9kk, josta olen ikionnellinen. Gynellä olen juossut aika tiuhaan, kipuja, tulehdusta ym. Ovulaation löysin 27.4 ja toivon niin kovasti että olisi tärpännyt (ei pitäisi ainakaan yrityksen puutteesta olla kiinni). Mutta aika näyttää, menkat siis pitäisi alkaa viimeistään viikon päästä. Niitä odotellessa....

Kopioin toisesta pinosta vähän:

Siirryn hetkeksi palstatauolle. Pitää saada elämään vähän muuta ajateltavaa, kun tämä alkaa käydä liian rankaksi. :ashamed:

Eli jatkamme vauvan yrittämistä kunhan se on mahdollista, mutta henkisesti tämä käy kovin rankaksi minulle. Kaksi enkeliä yhden kevään aikana on liikaa, joten keksin itselleni jonkun mukavan harrastuksen, jota alan touhuumaan. Siippa ehdotti paneskelua harrastukseksi mut mä ehkä tarviin jotain muuta! :laugh:

Hirmuisesti plussaonnea tänne, minä vetäydyn taustalle. Blogiani edelleen kirjoitan, joten sieltä voitte käydä lukemassa kuulumisia. Voitte pitää minut listoilla, tulen jossain välissä käymään ja katselemaan miten te kaikki olette siirtyneet tuonne odottajien puolelle. Ehkä palaan jossain vaiheessa, en osaa sanoa milloin. :)

Kiitos halauksista ja kaikesta vertaistuesta, se on ollut korvaamatonta! :heart:

:wave:
ElinaMaria

Yhteistyössä