Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi teitä ihania sisaria....Kiitos kaikille onnetuksista.Kyllä mä oon nii sekasin että..huh.. :p
Isäntä oli ihan sekasin ku tuli töistä ja vein sille testin naaman eteen vaikka ite eilen koirasta sanoi et ei testejä tarvita..ku on tuo koissu. =) Kyllä se vaan tietää toi meijä karvaturri =) :heart:

katherine...Nii tuo koira on ihmeellinen.Se onki alkujaan mun koira.Ja on leimaantunu nii muhun vaikka on kyllä ihan kauheesti isännänki kamu.Tänäänki plussan jälkee sanoin sille et syö vaan ei sun tarvii mulle säästää.ni meni joku vartti sen jälkee ni kävi syömässä kolme päivä takaset sapuskat kupistaan.Ihan ku muka ois ymmärtäny ;) Ei sitä tiiä...Onnea sinulle myös mahan kasvatteluun =) :flower:

pink1...Kiitti kiitti.Tsemiä teillekkin yrityksiin.Kyl se sielt tärppää kun ei luovuta...eikä ota ressiä siit.

iltsu-natsu...kiitos kiitos.Tuo kyllä menee ihan mun mukaan.Ain jos oon jotenki kipee ni sen näkee myös koirasta.Oli se viivaa jonku verran vaaleempi ku se controlli...ja ihan vaa et o pysyny kyytis pieni :heart: :heart: Pysys nyt vaan :heart: :heart:

rouva pikkumyy...kaunis kiitos:niin mä vaan toivon että pysyy kyytissä pieni tiukasti.
Sulle huomis aamulle PLUSSA ONNEa :heart: :heart:

SusSoo...Tammikuisiin mä juu kuulun ja kyllä sinne jonai päivänä täs ilmestyn ku selviän tästä shokista :D Onnea sullekkin plussasta :flower: :heart:

Niin ja kaikille plussanneille onnea odotukseen!! :heart:

Ihanaa!!!
ONNEA DAIZZ!!!!! Tosi hienoa! Niin se on toukokuunkin plussatili avattu! Oikein paljon tarrasukkia pienelle matkaan!!

Kukas se eilen mietti, onko toukokuun eka plussaaja, oliko se Frizzante? Sinä olet varmaan sitten se number 2? Tai Rouva Pikkumyy? Lisää plussia pinoon! Puuuuuuuuuuuh!

Mukava viikon alku!

Ai niin, unohtui toivottaa Allusmamma tervetulleeksi joukkoomme! Pahoittelut kokemastasi.
Meillä aloitettiin uusi vauvan yritys heti ekasta kierrosta km:n jälkeen. Se oli hermoja raastava kierto, kun ei tiennyt kuinka kauan ekoihin menkkoihin olisi aikaa vai olisiko tärpännyt. Meni sitten 42 päivää hermoillessa..

Marza, millä kiertopäivillä testasit? Olisiko kuitenkin mahdollisuus vielä muuttua plussaksi, jos täti ei ole kuitenkaan tullut? Kovasti peukkuja ja jaksamista pitkään jatkuneeseen odotukseen!

voi kjadfhsdghsadljghdsfghd ovista ei näy eikä kuulu...olen tässä jo 5pvää testailu ja ei mittään |O no eipä sen ole enää niin väliäkkään ku mieski lähti eilen reissu töihin ja tulloon vasta viikonloppuna taas kotia... :( näin mennään koko kesä eli kai turha ees haaveilla vaavasta ennen syksyä... :'(

mietin tossa jo et pitäisköhän soittaa aikaa lääkärille ku kuiten jo km:täki aikaa 4kk eikä mittään tietoa onko ees ovista ollu sen jälkeen...en saanu aikaa jälkitarkastukseen siksi tota lääkäriä mietin jos vaikka sais mielenrauhan ja tiion onko ovista ees tulossa tai ollu samalla...vai onkohan liian aikasta lääkäriin ottaa yhteyttä??

Ensiksikin: Onnea kovasti kaikille plussanneille! :heart: :flower:

Marza: Kolme vuotta on AIVAN LIIAN pitkä aika odottaa, tiedän. :hug: Meillä meni 2 vuotta siihen keskenmenoon (rv 7) ja nyt on siitä mennyt kesäkuussa vuosi, eli 3 vuotta tuloksetonta yritystä ihan just kohta täynnä.

Oma ).( : kp 26 taitaa olla tänään ja NIIN MENKKAFIILIS taas ettei tartte kyllä kuvitella yhtään mitään muuta. :'( Itkettänyt ja harmittanut on taas niin maan perusteellisesti niinkuin aina ennen menkkoja. Samoin sitä mahan vääntöä on ollut. Nyt alkaa hermot ja usko totaalisesti pettää tässä vauva-asiassa. EI tästä oikeasti tule yhtään mitään. En tiedä, auttaisko palstatauko. Tai ei sekään mitään raskautumista auta, mutta jospa se jotenkin auttaisi mua muuten unohtamaan nämä typerät ja toivottomat vauvahaaveet. :ashamed:

Anteeksi negatiivisuuteni taas... :ashamed:

mulmul: Mene vaan lääkärille!! Mäkin menin, koska kierrot heitteli ja oli pitkiä ja selvisikin etten oo ees ovuloinu! Sain terot ja clomit avuksi ja nyt ootellaan sitä the ovista!

Ärsyttää sikana molemmin puolin juilii nyt mutta ei limoja vieläkään! Saharameininki jatkuu! |O

Heips ja tuhottomasti onnea plussanneille :flower: Mä täällä odottelen menkkojen alkua,kierto vissiin nyt pidentynyt,ei ollenkaan normaalia ennen keskenmenoa mutta kait se sitten vaikuttaa.Testannut olen ja miinusta näyttelee.

Onkohan tää normia kun nyt toiset menkat km:n jälkeen et jos vielä nämä katsois ja sit lekuriin että pitääkö kierrolle tehdä jotain :whistle:

Pikamoikkaus vaan täältä! :wave: Ei tänne ihmeempiä kuulu. Ihan hyvin jaksellaan ja silleen. Yritetään edelleenkin olla ottamatta stressiä tästä vauvan"teosta" ja ihan ok se on onnistunut vaikka välillä tulee semmoisia "ääk, mikähän kp nyt on"-tuntemuksia, mut yritän ne työntää sinne minne kuuluvat :laugh: Toivossa elellään.. :saint:

Onnitteluja kaikille plussanneille :flower: :heart: :flower:

Pahoittelut uusille sekä tädin yllättämille :hug:

:wave: Hei,

nyt voisin yrittää hypätä tähän teidän "kelkkaan" näin kuun alusta (lyhyempi pino lukea tutustumismielessä ;) ) mahdunko?

Olen siis 33-v. kahden poijanvesselin äiti, joka nyt kovin haaveilee kolmannesta. Keskenmeno 02/08 rv. 9+ Km todettiin ekassa ultrassa, ja lääkkellisesti tyhjennettiin. Menkkoja ollut kahdet välissä ja tähän saakka menty tjot-meiningillä, mutta tästä kierrosta jo kunnon yritys päällä :D Tai pitäis olla, mutta sairastelut vaatineet vähän verojaan, jopa mieskin tuumas, että pitäiskö sitä olla vielä vähän aktiivisempi :p Kp 17/32-36, yk 1. Ovislimat (todellakin kunnon jojot :ashamed: ) bongasin eilen aamulla eli peittoja pöllyytettiin!

Surullisista uutisista aurinkoa toivottava :hug:

Jospa mä aktivoituisin nyt tähän pinoon, kun tuolla muualla näyttää kasat kuivuvan kokoon....

Huomenia!

Nega testattu ja nyt odotellaan uuden kierron alkua, vähän masntavaa, mutta miehelle kovempi paikka tämä aamuinen nega :ashamed:

Toivomme edelleen, että saisimme meille yhteisen vauvan! :heart:

Mukavaa pvää kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

linneaborealis, tervetuloa sinulle oikein lämpimästi meidän pinoomme mukaan :hug: sikäli hassua sanoa että kiva kun tulee uusia koska tää ketju on sellainen jonne taas ei kenenkään kumminkaan soisi tulevan just syystä ettei toivo kenellekkään keskenmenoa.
rouvapikkumyy itkun pitkut kun sielläkin tuli se nega sitten.Olit niin mielessäni jotta aamulla heti tulin koneelle katsomaan oletko minkä tuloksen saanut.Meillä oli samaan aikaan se ovis ja nyt ei kumpaakaan onnistanu,mutta meidän vuoro on ens kerralla sitten, se on vissi eikö niin :)

Voi harmit negasta Myy!! Mäkin ajattelin heti tulla katsomaan että kuinka on käynyt... Ensi kierrosta sitten plussataan kummatkin eikös :D

Listaa jos joku jaksaa päivittää, niin mulla onkin vasta tänään kp 1/30. Ei ne eilen oikein kunnolla alkaneetkaan, lupailivat vaan...

Nyt kouluun päiväksi ja töihin illaksi, ihan kiva kun on kiireitä niin menee aika nopeammin.

Täältäkin uusille tervetulomoikkaus :wave:
surullisiakin uutisia näköjään tullut... :hug: kaikille niitä tarvitseville ja jospa aurinkoinen tiistai auttaisi surussa edes vähän :hug:
Tänne ei mitään erikoista. Vauvahaaveet laitettu muutama kuukausi eteenpäin. Ei mitään radikaalia, mutta katsotaan tämän terolutkierron jälkeen miten menkat asettuu ja sit lekurin kautta yrittämään.
Mä olen NIIN raivoissani kun tyttöni kerhossa eilen yks äiti kertoi avoimesti, kuinka hänen tytöllänsä oli maha kipeä ja oksetti, mutta toi silti kerhoon. JÄRKYTTÄVÄÄ...ei siinä se juttu vielä, kun mun tyttöni alkoi yöllä oksentamaan ja pitäis viikonloppuna lähteä etelän aurinkoon. Arvaatte varmaan kuinka V....tuttaa. Mikä sinä on ettei se mene jakeluun. Joskus voisi kuunnella sitä lastakin, mutta ku se on ihan kunnossa... ja paskat (sorry). No meni vähän asina vierestä, mutta silti plussaonnea valtavasti sitä odottaville ja halit tädin valtaamille. :hug:

Onnea daizz!

mulmul: lääkäriin vaan. Itselläni primoluteilla käynnistettiin kuukautiset ja oviskin löytyi heti seuraavasti kierrosta.
Rouva pikkumyy: harmi tuosta negasta. Mutta vaikka sanotaan, että keskenmenon jälkeen raskautuu helposti, aina se ei pidä paikkaansa. Minullakin meni kolme kiertoa viimeksi, vaikka ikääni nähdä raskaudun todella helposti, jopa ehkäisyn kanssa.

Uusille kuumeilijoille tervetuloa myös minun puolesta.

Ja minulle voi päivitää kiertopäiväksi 1/29. Olen ihan iloinen tädistä, koska tämä on eka normaali tätönen keskenmenon jälkeen. Nyt sitten voipi alkaa yrittää. Pelkäsin jo, että vaihdevuodet ovat alkaneet, kun tätiä ei kuulunut.

Aurinkoista tiistaipäivää kaikille!

Singa toivotaan, että mahatauti menee ohi ennen teidän reissua. Onneksi sillä on taipumus olla parissa päivässä ohi, ainakin meidän muutaman viikon takainen tauti meni päivässä-kahdessa. Tiedän tunteen, kun on jonnekin lähdössä ja täytyy jännittää että ollaanko terveenä. Nimimerkillä hiihtolomalla etelän lämmössä piipahtanut. Ainoastaan koko viikon ennen lähtöä meinasin saada mahahaavan pelkästään tautien odottelusta :laugh:

Harmittavaa noi negat, mutta eikun uutta putkeen ja sinniä peliin :hug: Onneksi "tekotapa" ei ole kauheen vastenmielistä puuhaa, vai kuinka?!? :D

Ostinpas sitten aamulla apteekissa käydessä pari testiäkin särkylääkkeiden ohessa. josko niitä pääsis käyttelemään muutaman viikon päästä... :whistle:

RouvaPikkumyy...mä tulin kans het kahtomaan kuulumisiasi...mutta ne olikin surullisia :(
:hug: ei auta ku taas eteenpäin...uusin kujein.Vaikka se varmasti ottaa pattiin...

Linneaborealis... :hug: ...mä sanon et tää pino on ihan paras pino...tääl on ihan sika ihanaa porukkaa.Ja tuki on valtava.Kaikki tietää mitä oot kokenut ja osaa tsempata jne...tervetuloa!

singa...aika inhottavaa tuoda lapsi hoitoon mahataudissa.Pikku räkätauti ois ollut eriasia...tietäähän et yrjötauti tarttuu nii helposti et se kiertää kyllä kaikki...hm...toivottavasti ootte terveitä reisuun lähtiessä.

Niin ja omaa napaa...
Tänä aamuna piti oikeen tarkistaa testi et se o tosi tuo mun plussa...ja kyl siin eilises testis edelleen on kaks viivaa...Ei meinaa uskoa todeks vaikka älyttömän ihanaltaa tuntuu.Ja on tosi happy olo :D voi vitsi...mä taidan kohta puolii siirtyä tammikuisiin...teitä häiriköimästä...

Teille kaikille jotka tänne jäätte...KIITOS tuestanne vaikean asian kanssa.Ja kauheesti tsemiä jatkossa...PLUSSIA PALJON++++++++++++++
Tuutte perässä tuonne tammikuisiin... :)

Onnea vaan kaikille plussanneille täältäkin, oon pelkkää :D teidän puolesta. :hug: kaikille tädin yllättämille ja isot tervetulo :wave: uusille palstailijoille. Asian vierestä, kyllä taas viikonloppuna pisti vihaksi. Mun oma mutsi sano ettei voi sanoa osanottoja meidän vauvan kuolemasta, koska valehtelis. Meidän vauva ei kuulemma koskettanut häntä millään tavalla. Kyllä teki mieli sitä akkaa täräyttää ja pahasti. Suututtaa vieläkin, miten joku voi olla noin kylmä ihminen ja vieläpä oma äiti?! Eipähän tarvi sielläkään käydä sit enää. Muilla kokemuksia välinpitämättömistä sukulaisista? Itse teen vieläkin sisälläni kuolemaa menetykseni johdosta enkä todellakaan ollut valmis kuulemaan tommosta sontaa. Anteeksi tilitys, pakko purkaa jonnekin ja tuntu et äijä sai mun tilityksistä jo yliannoksen.

hurjasti onnea uusille plussille ja pahoittelut teille joita täti riivaa tai menetys on kohdannu!

Julietta ja mimuli : kiitos kannustuksesta taijanki heti huomenissa soittaa aikaa lääkäriin...menkat on kyllä palannu heti toisesta kierrosta km:n jälkeen normaaleiksi mut pelkään pahoin että ovista ei silti ole tapahtunu koska tasaseen tahtiin peitot pölissy ja välillä vielä vähän ekstraaki mutta tulosta ei ole näkyny... :/ pelottaa vaan mennä ja kuulla se "tuomio" minkä lääkäriltä maholluisesti saa...
perkl mie vihaan kevättä ja kesää siitepölyjen takia oon niin pirun allerginen kaikille mahollisille kasvien siitepölyille et ei mittään rajaa... |O kokoajan nokka vuotaa ja silmät valuu... :snotty: ei huvittas paljoa antihistamiineja vedellä ku vaavasta haaveilee mut pakko mikä pakko... osaako kukaan sanoa mulle mitä sit jos tuun raskaaksi tässä kevään/kesän/alkusyksyn aikana jolloin pitäs noita allergialääkkeitä syä et onko niitä semmosia mitkä käy raskaana ollessaki vai pittääkös mun kitua ilman?? se se vasta tuskaa on jos joutuu oleen ilman!! |O

anteeksi taas omanapaisuus!!

No ei ollut Tauski todellakaan kivasti äidiltäsi!
liikkuva40.gif
Ihmetyttää, miten aikuisen ihmisen suusta tuollaisia sammakoita voi päästä..

Linneaborealikselle tervetulotoivotukset.

Tein tänään tokan ovistestin, eilen siinä oli hailakka viiva, tänään tummempi. Ei kuitenkaan yhtä tumma kuin se testiviiva. Ovis kai kuitenkin tuloillaan. Toivotaan niin.. Onkohan niissä testeissä aina se toinenkin viiva, vai voiko olla vain pelkkä yksi viiva? Testailen nyt kotitestien herkällä puikkotestillä.

Yhteistyössä