voi teitä ihania sisaria....Kiitos kaikille onnetuksista.Kyllä mä oon nii sekasin että..huh..
Isäntä oli ihan sekasin ku tuli töistä ja vein sille testin naaman eteen vaikka ite eilen koirasta sanoi et ei testejä tarvita..ku on tuo koissu. =) Kyllä se vaan tietää toi meijä karvaturri =) :heart:
katherine...Nii tuo koira on ihmeellinen.Se onki alkujaan mun koira.Ja on leimaantunu nii muhun vaikka on kyllä ihan kauheesti isännänki kamu.Tänäänki plussan jälkee sanoin sille et syö vaan ei sun tarvii mulle säästää.ni meni joku vartti sen jälkee ni kävi syömässä kolme päivä takaset sapuskat kupistaan.Ihan ku muka ois ymmärtäny

Ei sitä tiiä...Onnea sinulle myös mahan kasvatteluun =) :flower:
pink1...Kiitti kiitti.Tsemiä teillekkin yrityksiin.Kyl se sielt tärppää kun ei luovuta...eikä ota ressiä siit.
iltsu-natsu...kiitos kiitos.Tuo kyllä menee ihan mun mukaan.Ain jos oon jotenki kipee ni sen näkee myös koirasta.Oli se viivaa jonku verran vaaleempi ku se controlli...ja ihan vaa et o pysyny kyytis pieni :heart: :heart: Pysys nyt vaan :heart: :heart:
rouva pikkumyy...kaunis kiitos:niin mä vaan toivon että pysyy kyytissä pieni tiukasti.
Sulle huomis aamulle PLUSSA ONNEa :heart: :heart:
SusSoo...Tammikuisiin mä juu kuulun ja kyllä sinne jonai päivänä täs ilmestyn ku selviän tästä shokista

Onnea sullekkin plussasta :flower: :heart:
Niin ja kaikille plussanneille onnea odotukseen!! :heart: