-S- : Kiitos, tosiaan kirjoittelinkin toukokuisissa silloin, en tosin kauaa ehtinyt olla mukana. Toivottavasti nyt on asiat paremmin ja tämä sujuisi loppuun asti.
Ottis: Kiitos sinullekin, on tämä todella sellaista kohtalon ivaa, ettei paremmasta väliä. Harmi kun simot jäi sinne miehen hoiteisiin, mutta ensi kierto tuo tulosta. Siihen me uskomme!
Tiätkö, mulla on jotenkin hölmön syyllinen olo nyt siitä, että minä olen raskautunut ennen sua ... Koska sinä jos kuka sen plussan ansaitset! Siis en sano, etten minäkin ansaitse, mutta silti. Toivoisin niin hirmusti, että oltais koko porukka tuolla toisella puolella kirjoittelemassa!!! Itse en todellakaan siirry sinne vielä pitkään aikaan. En uskalla, olen sen verran taikauskoinen, että kesken menee heti jos yhtään uskaltaa iloita ja olla muka raskaana. Kiitos kun laitoit mut plussanneisiin. Ihan älytöntä nähä oma nimi siellä...
Mimis: Kiitos kovasti

) Olen ajatellut mennä ultraan, mikäli vuoto ei ole alkanut ensi viikolla. Mun viikot menee vasta 4+ jotain, joten parin viikon päästä ehkä ultrassa jotain näkyis, jos on näkyäkseen. Pyörryn sinne taatusti.
Ihanalta kuulostaa tuo vauva-aika, voi että nauti nyt joka hetkestä, vaikka niin taatusti teetkin!!
Lullu: voi mikä tarina sulla!! Jotain kohtalon tuomaa siinäkin on, että tasan vuoden päästä sait vauvan syliisi. On tämä elämä ihmeellistä.
Aurora: Taisit tarkoittaa minua, etkä Tepua kommentillasi?

Voi miten hyvä tuo sun asenne, että itse ei voi vaikuttaa asiaan muuten, kuin olemalla positiivinen, niin alussa ollaan molemmat. Siinäpä mulle hyvä neuvo, josta yritän nyt ottaa vaarin.
Sini: kiitokset onnitteluista sinullekin! Vautsi miten pitkällä jo olet <3 <3
J-R: Kiitos myös sinulle

Kyllä se taisi olla iso juttu miehelle, kerroin nimittäin eilen... Hän oli ensin t o d e l l a pitkään hiljaa puhelimessa, huutelin jo halloota useampaan kertaan. Sitten hän kysyi, olenko varma. Sanoin että niin varma kuin voi kahden viivan perusteella olla. Mies alkoi huolehtimaan, että nyt ei saa stressata, ja et ota enää unilääkkeitä, ja otat rauhallisesti etkä riehu ym. ym. Ja sitten hän pyysi, että teen vielä toisen testin, joten ostin digitestin tänään ja teen sen huomenaamulla. Eli kyllä sillä joku liikahti, kun niin alkoi koosaamaan, ettei saa tehä sitä eikä tätä. Mutta tietty toivon, ettei päätä jäädä pelkästään tän raskauden takia. Sanoin kyllä, että pärjään kyllä itsekin jos hänestä tuntuu edelleen paremmalta erota. Sielläpä se nyt asioita sitten mietiskelee.
Ihana tuo salamatkustaja- juttu
ON: Annan miehen nyt olla siellä rauhassa, soitelkoon jos siltä tuntuu. Mulla ei ole mitään oireita edelleenkään, ei tissit kipeät, ei väsytä, ei tee pahaa, ei mitään... No toivottavasti niitä oireita tulee!! Joka kerta vessassa pyyhkiessä oon aivan hermona, ja tiirailen sentin päästä, onko punaista tai ruskeaa paperissa. Toistaiseksi ei. Hermostuttaa myös tehä se uus testi huomenna, jos se onkin nega!!? Kaikkea hullua vaan käy mielesssä, pitäs yrittää rentoutua.
Missä se Memmuska oikein luuraa????
Beata