K
"kolmen äiti"
Vieras
1. Vanhempiesi koulutus - ja omasi?
Isälläni on korkeakoulututkinto, äidilläni kansakoulun jälkeen lähinnä joitakin pieniä kursseja. Itse olen suorittanut korkeakoulututkinnon
2. Lapsuudenperheen lapsiluku - ja omien lapsiesi (jo olemassaolevien ja suunniteltujen) määrä?
Lapsuuden perheessäni oli 3 lasta (miehen perheessä 5 lasta). Meillä on 3 lasta
3. Lapsuusperheen asumismuoto ja nykyinen (tai pyritty) asumismuoto?
Asuimme suurimman osan lapsuudestani rivitalossa. Nykyisin asun omakotitalossa
4. Onko äitisi ollut kotona /pitänyt äitiyslomia? Entä sinä itse?
Äitini oli ns kotiäiti. Jäi kotiin kun isosiskoni syntyi eikä sen jälkeen koskaan palannut työelämään. Minä olen ollut jokaisen kanssa kotona noin 2 vuotta, muuten työelämässä
5. Ovatko vanhempasi yhteiskunnallisesti aktiivisia? Entä sinä itse?
Isäni on poliittisesti "puoliaktiivi", äitini ei lainkaan. Itse en ole yhteistkunnallisesti aktiivi (jos ei koulujen ja päiväkotien vanhempaintoimikuntia lasketa
)
Isälläni on korkeakoulututkinto, äidilläni kansakoulun jälkeen lähinnä joitakin pieniä kursseja. Itse olen suorittanut korkeakoulututkinnon
2. Lapsuudenperheen lapsiluku - ja omien lapsiesi (jo olemassaolevien ja suunniteltujen) määrä?
Lapsuuden perheessäni oli 3 lasta (miehen perheessä 5 lasta). Meillä on 3 lasta
3. Lapsuusperheen asumismuoto ja nykyinen (tai pyritty) asumismuoto?
Asuimme suurimman osan lapsuudestani rivitalossa. Nykyisin asun omakotitalossa
4. Onko äitisi ollut kotona /pitänyt äitiyslomia? Entä sinä itse?
Äitini oli ns kotiäiti. Jäi kotiin kun isosiskoni syntyi eikä sen jälkeen koskaan palannut työelämään. Minä olen ollut jokaisen kanssa kotona noin 2 vuotta, muuten työelämässä
5. Ovatko vanhempasi yhteiskunnallisesti aktiivisia? Entä sinä itse?
Isäni on poliittisesti "puoliaktiivi", äitini ei lainkaan. Itse en ole yhteistkunnallisesti aktiivi (jos ei koulujen ja päiväkotien vanhempaintoimikuntia lasketa