Kaksi poikaa(14 ja 8v) ja onnistuneelta tuntuu aina silloin ku kuulee miten kohteliaita ja auttavaisia nuoria miehiä minulla on. Perusarvojen opetus on ainakin menny perille siis.
EN... Valitettavasti pinna palaa aivan liian hätäisesti... ÄITI ON VAAN NIIN VÄSYNYT...
Vaadin aivan liikaa itsenäisyyttä ja omatoimisuutta neidiltä (5v)
Minulla kaksi lasta. Molempien kanssa pakahdun välillä ylpeydestä, kun olen osannut istuttaa heihin orastavia arvoja ja tunnen osaavani kasvattaa heidät. Mutta välillä taas vastapainona tuntuu, etten ole osannut tehdä mitään oikein. Mutta toivon, että minä voin ja pystyn tarjoamaan heille hyvät eväät elämään kokonaisuudessaan.