Kohdunsuu auki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diipadaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no, työntää sormen emättimeen niin kyllä se siellä tuntuu....mulla vaan se oli auki kun menkat tuli...ekaa kertaa huomasin. Mietin vaan oliko mulla varmasti menkat vai onko se ihan normaalia?

Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
eikös se veri sieltä kohdun seinämiltä tule.. ööh vai olenko väärässä, ehkäpä se sit silloin on hitusen auki et pääsee valumaan.

joo kyllähän se veri sieltä tulee...normaalisti on nuppineulanpään kokonen(jostain luin) ja nyt siis ihan selkeästi auki....

miten se tuntuu sormella.. ei mulla vaan tunnu, ei mun sormi sinne asti yllää... miksi ees kuukautisten aikaan pitää se sormi sinne työntää.. ihmettelen vain ei pahalla..

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
miten se tuntuu sormella.. ei mulla vaan tunnu, ei mun sormi sinne asti yllää... miksi ees kuukautisten aikaan pitää se sormi sinne työntää.. ihmettelen vain ei pahalla..

:D Saa kai sitä omaansa tonkia. Sulla taitaa olla lyhyet sormet...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:

:D Saa kai sitä omaansa tonkia. Sulla taitaa olla lyhyet sormet...

itseasiassa mulla on pitkät sormet.. kai en sit ole tarpeeksi tarkasti tonkinu :) saa veikkoste omaansa tonkii..

Yhteistyössä