Kohta palstalainen tv:ssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Horse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ihmettelen miksi heidän nimiään ei tule ruudulle? muiden kylläkin.

No just tuli naisen nimi ruudulle äsken

en minä vaan nähnyt,mikä oli? kait sen saa kertoa,mikään salaisuus jos kerran tuonne ohjelmaan meni ja nimikin esille laitettu

Alkuperäinen kirjoittaja tuliko:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ihmettelen miksi heidän nimiään ei tule ruudulle? muiden kylläkin.

No just tuli naisen nimi ruudulle äsken

en minä vaan nähnyt,mikä oli? kait sen saa kertoa,mikään salaisuus jos kerran tuonne ohjelmaan meni ja nimikin esille laitettu

Etunimi taisi olla Satu, mutta sukunimeä en muista

:'( :'( :'( Ui kun mulla tuli kyyneleet taas silmiin, enkä voinut itkua pidätellä. Siis vauvat on ihania ja kaikkee..Mut... Hui..Kolmoset vois olla vähän turhan monta vauvaa kerrallaan. Mut kai siihen ajatukseen tosiaan tottuu. Kaunis perhehän siellä telkussa oli ja ihan mielenkiintoinen keskustelun aihe.

(Nimimerkillä; Minäkö herkkis näin raskaana)

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
:'( :'( :'( Ui kun mulla tuli kyyneleet taas silmiin, enkä voinut itkua pidätellä. Siis vauvat on ihania ja kaikkee..Mut... Hui..Kolmoset vois olla vähän turhan monta vauvaa kerrallaan. Mut kai siihen ajatukseen tosiaan tottuu. Kaunis perhehän siellä telkussa oli ja ihan mielenkiintoinen keskustelun aihe.

Mä olen varmaan hullu, mutta mua ei haittaisi kolmosraskaus :ashamed:

Mie varmaan henk.koht joutuisin olemaan sairaalassa raskauden alusta alkaen erilaisten vaivojeni takia. Ei ole ollut nää kolme raskautta kauheen helppoja..Jatkuvasti jotain "vikaa".. :| Ja krooninen vauvakuume, niin tuskin vielä helpottaa tähänkään tulokkaaseen... Mutta siis; Olet hullu. Siis minun mielestäni. B)

(Huomasin odotuspuolelta, että sulla on sama laskettuaika kuin mulla oli tänä vuonna. Tyttö syntyi 12.4. ja on jo 7kk! Kyllä aika menee nopeasti. :) )

Kyllä arki kolmosten kanssa on varmasti aika työlästä, mutta eivätköhän he anna myös kolminkertaisen ilon. :) Paljon tsemppiä perheelle, jos tätä ketjua lukevat.

Mie varmaan henk.koht joutuisin olemaan sairaalassa raskauden alusta alkaen erilaisten vaivojeni takia. Ei ole ollut nää kolme raskautta kauheen helppoja..Jatkuvasti jotain "vikaa".. :| Ja krooninen vauvakuume, niin tuskin vielä helpottaa tähänkään tulokkaaseen... Mutta siis; Olet hullu. Siis minun mielestäni. B)

No jos mä vielä joskus raskaudun niin varmaan aika tarkkaan seurantaan joudun sen takia, että mulla on ollut kaksi kertaa syöpä. Jo likan odotusaikana ja kerran syövän sairastaneena jouduin tarkempaan seurantaan.

Kunhan nyt saisi edes yhden lapsen lisää

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:
Nuo ( aikuiset) kolmoset ovat täältä meidän kylältä =) =) :wave:

Ööö... siis mitkä aikuiset kolmoset? :o

Siinä ohjelmassa oli aikuiset 70-luvun kolmoset

Ahaa... oliskos nimistä mitään puhetta?
Jos ei koko nimiä mainita niin joko etunimet taikka sit sukunimet...
Kaks poikaa ja yks tyttö?

Ja minäkö utelias? :ashamed:
Ja siis kun tunnen täällä syntyneet kolmoset... vuosimallia -77

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:
Nuo ( aikuiset) kolmoset ovat täältä meidän kylältä =) =) :wave:

Ööö... siis mitkä aikuiset kolmoset? :o

Siinä ohjelmassa oli aikuiset 70-luvun kolmoset

Ahaa... oliskos nimistä mitään puhetta?
Jos ei koko nimiä mainita niin joko etunimet taikka sit sukunimet...
Kaks poikaa ja yks tyttö?

Ja minäkö utelias? :ashamed:
Ja siis kun tunnen täällä syntyneet kolmoset... vuosimallia -77

Juu taitavat olla 77 syntyneet, jos oikein muistan, tyttö ja kaks poikaa juu =)

Yhteistyössä