P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:no minkä takia tuo muksu on pitänyt ottaa mukaan, aika levotonta?..
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ihmettelen miksi heidän nimiään ei tule ruudulle? muiden kylläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:No onko? Siis luomut..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ihmettelen miksi heidän nimiään ei tule ruudulle? muiden kylläkin.
No just tuli naisen nimi ruudulle äsken
Alkuperäinen kirjoittaja tuliko:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ihmettelen miksi heidän nimiään ei tule ruudulle? muiden kylläkin.
No just tuli naisen nimi ruudulle äsken
en minä vaan nähnyt,mikä oli? kait sen saa kertoa,mikään salaisuus jos kerran tuonne ohjelmaan meni ja nimikin esille laitettu
Alkuperäinen kirjoittaja Horse:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:no minkä takia tuo muksu on pitänyt ottaa mukaan, aika levotonta?..
Mitäs tuo nyt. Elämää se vain on. Tarvitseeko kaiken olla niin virallista ja lapset piiloon pois jaloista?
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta::'( :'( :'( Ui kun mulla tuli kyyneleet taas silmiin, enkä voinut itkua pidätellä. Siis vauvat on ihania ja kaikkee..Mut... Hui..Kolmoset vois olla vähän turhan monta vauvaa kerrallaan. Mut kai siihen ajatukseen tosiaan tottuu. Kaunis perhehän siellä telkussa oli ja ihan mielenkiintoinen keskustelun aihe.
(Nimimerkillä; Minäkö herkkis näin raskaana)
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:Nuo ( aikuiset) kolmoset ovat täältä meidän kylältä =) =) :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta::'( :'( :'( Ui kun mulla tuli kyyneleet taas silmiin, enkä voinut itkua pidätellä. Siis vauvat on ihania ja kaikkee..Mut... Hui..Kolmoset vois olla vähän turhan monta vauvaa kerrallaan. Mut kai siihen ajatukseen tosiaan tottuu. Kaunis perhehän siellä telkussa oli ja ihan mielenkiintoinen keskustelun aihe.
Mä olen varmaan hullu, mutta mua ei haittaisi kolmosraskaus :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta::'( :'( :'( Ui kun mulla tuli kyyneleet taas silmiin, enkä voinut itkua pidätellä. Siis vauvat on ihania ja kaikkee..Mut... Hui..Kolmoset vois olla vähän turhan monta vauvaa kerrallaan. Mut kai siihen ajatukseen tosiaan tottuu. Kaunis perhehän siellä telkussa oli ja ihan mielenkiintoinen keskustelun aihe.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:Nuo ( aikuiset) kolmoset ovat täältä meidän kylältä =) =) :wave:
Ööö... siis mitkä aikuiset kolmoset?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta::'( :'( :'( Ui kun mulla tuli kyyneleet taas silmiin, enkä voinut itkua pidätellä. Siis vauvat on ihania ja kaikkee..Mut... Hui..Kolmoset vois olla vähän turhan monta vauvaa kerrallaan. Mut kai siihen ajatukseen tosiaan tottuu. Kaunis perhehän siellä telkussa oli ja ihan mielenkiintoinen keskustelun aihe.
Mä olen varmaan hullu, mutta mua ei haittaisi kolmosraskaus :ashamed:
Mie varmaan henk.koht joutuisin olemaan sairaalassa raskauden alusta alkaen erilaisten vaivojeni takia. Ei ole ollut nää kolme raskautta kauheen helppoja..Jatkuvasti jotain "vikaa".. :| Ja krooninen vauvakuume, niin tuskin vielä helpottaa tähänkään tulokkaaseen... Mutta siis; Olet hullu. Siis minun mielestäni. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:Nuo ( aikuiset) kolmoset ovat täältä meidän kylältä =) =) :wave:
Siinä ohjelmassa oli aikuiset 70-luvun kolmoset
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:Nuo ( aikuiset) kolmoset ovat täältä meidän kylältä =) =) :wave:
Siinä ohjelmassa oli aikuiset 70-luvun kolmoset
Ahaa... oliskos nimistä mitään puhetta?
Jos ei koko nimiä mainita niin joko etunimet taikka sit sukunimet...
Kaks poikaa ja yks tyttö?
Ja minäkö utelias? :ashamed:
Ja siis kun tunnen täällä syntyneet kolmoset... vuosimallia -77