Mä tunnustan! Meille vaan kävi niin, että vauvan tulon jälkeen (nyt 7kk) koira on alkanut tuntumaan enemmän rasitteelta vaikka ennen oli meidän "vauva". Sateisella kelillä tuntuu tosi hankalalta kun täytyy lähteä ulos koiran takia, vaikka vaavin kanssa voitais odotella aurinkoa. Koiran sängyssä nukkuminenkin on alkanut tuntua epämiellyttävältä (kun vauvakin tulee joskus meidän väliin nukkumaan), vaikka ennen oli hellyttävää. Inhottaa kun kaikki vauvankin vaatteet on karvassa jne. Lenkkeillään kyllä joka päivä ja isäntä leikittääkin koiraa, mutta siihen se jää.
Olen aina pitänyt eläimistä ja tiedän, että tää on vaan joku vaihe enkä todellakaan aio luopua koirasta. Sääliksi vaan käy tuota karvaturpaa..
Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä asiasta, onko muita joille on käynyt näin? Ja miten ongelman sais ratkaistua..?
Olen aina pitänyt eläimistä ja tiedän, että tää on vaan joku vaihe enkä todellakaan aio luopua koirasta. Sääliksi vaan käy tuota karvaturpaa..
Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä asiasta, onko muita joille on käynyt näin? Ja miten ongelman sais ratkaistua..?