koiran ruoka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Laitas kysely johonkin tanskandoggipalstalle että mitä ne syöttää. Siitä saat vinkkiä mitä kantsis ostaa.

oon kyl käyny siel lukemassa niit ketjuja aiheesta, mut ei niistä oikein apua ole kun merkkejä on lähes yhtä monta ku koiria ja kaikilla omat kantansa. yks vihaa acanaa ja toinen ei muuta syöttäiskään, toinen suosittelee royal caninia ja toinen on sitä ehdottomasti vastaan.. joku sopii jollekin ja ei sit sovi toiselle.. ei sieltä paljon apua heru :/

Eikös vähän sama juttu täälläkin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Mä sain yhden irliksen kasvatettua suorajalkaiseksi ihan jahti&vahti kanariisillä.
Helkkarin hyvä sapuska. Pesee noi RCt ja HIllsit mennen tullen.
Kasvattaja yritti inkuttaa et pitäis syöttää vaan noita kalliita sapuskoja, mutta paremmin kasvo tolla J&V-muonalla. Ja se on siis premium-sapuska sekin, vaan puolet halvempaa ku noi muut...

Meille taas tuo Jahti&Vahti ei käy ollenkaan.. koira pieree tolkuttomasti ja iho menee rikki silmien ympäristöstä ja varpaiden välistä :/

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mitä annatte nappulan lisäks? :)

Minä annan nappuloiden lisäksi ihan ruoantähteitä, lähinnä tuomaan makua ja vaihtelua. Vaikka sanotaan että koira voi tyytyväisenä syödä samaa kuivamuonaa pennusta hautaan, uskon silti että pieni vaihtelu tekee terää ;) Eli suunnilleen suhteessa 10% koiralle sopivia ruoantähteitä (noukin ruoasta lihanpalaset ym.), 90% kuivamuonaa.

Meil on käytössä Jahti&Vahti raakaruuan ohella. Se on turvotettuna sopivan sulavaa tolle toiselle mahavikaselle. Toinen syö nyt vähän mitä sattuu kun etsitään sopivaa ruokaa mikä sopis tolle allergikolle kun en ole täältä löytäny yhtä hyvää raakaruokaa kuin tähän asti käytössä ollut sikapötkö.

Meillä on nyt ollu paras yhdistelmä tänä kesänä kuivaruoka/3cm lihaa ja riisiä 2-3 kertaa päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saakos eläinlääkäreiltä mitään vinkkejä vai mainostaako ne vain niitä mitä lääkärissä myydään?

tässä odottelen juuri et soittaako ell takasin kun ei mulle vastannu aiemmin.. jos ei soita, niin ma soittelen sille sit :)

ollaan nyt pari päivää syöty eagle packin holistic-sarjan giant puppy-ruokaa ja on kyllä ihana katsoa kun koiralle todella maistuu ruoka =)=)=)
lisäks kakkakasat on pienentyny ja on täysin kiinteitä ja piereskelly ei oo enää niinku ennen :)
mahtavaa :)
tosin vasta pari päivää takana tosiaan, mutta hyvältä vaikuttaa :)

Yhteistyössä