Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:ei oikein kuulu meidän kulttuuriin ja ulkomaillakin se tuntuu omituiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:noh..enpä ajatellut asiaa kuin pvostosten kannalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Orajana ollut:Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:noh..enpä ajatellut asiaa kuin pvostosten kannalta.
Orjatyön kannattaja olet
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:no sieltä samasta jonostahan löytyy muistakin elätettäviä ja luulis oikeasti,että omakin elämä maistuis mukavammalta,kun olis joku syy herätä aamuisin,kun menis tienaamaan rahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:en missään vaiheessa ole puhunut palkattomasta työstä vaan työstä mitä voi teetättää..
..ei kannata laittaa sanoja toisen suuhun vaan ihan pysyä asialinjalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:kukaan ei ole sellaisesta mitään maininnut,että työntäisin jonkun palkattomaan duuniin..tokihan en olisi siitä valmis normipalkkaa maksamaan, mutta korvauksen kuitenkin..parempi olla yhteiskunnalle hyödyksi edes jollain tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:sulla erikoinen päättelykyky..
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:mä ainakin nauran täällä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Asunnosta, autosta, kodinkoneista ja huonekaluista nyt ainakin. Ja tietty kirpputorijutuista.
Usein kodinkoneista ja huonekaluista tinkaaminen menee niin, että pyydän tarjouksen ja kerron että olen kiinnostunut myös muista vastaavista muissa kaupoissa. Tai sanon, että olen saanut tarjouksen X kaupasta Y, että kaupat tehdään täällä vain jos...
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Asunnosta, autosta, kodinkoneista ja huonekaluista nyt ainakin. Ja tietty kirpputorijutuista.
Usein kodinkoneista ja huonekaluista tinkaaminen menee niin, että pyydän tarjouksen ja kerron että olen kiinnostunut myös muista vastaavista muissa kaupoissa. Tai sanon, että olen saanut tarjouksen X kaupasta Y, että kaupat tehdään täällä vain jos...
meil just nyt tällanen tilanne: yks kodinkone pamahti, niin haettiin tarjouksia eri liikkeistä. kannattavaa kyllä![]()
ja just isompia satseja hankkies ( esim. just huonekalut..) ollaan koitettu tätä. toimii. mietin vaan ,että kuinka yleistä lienee.