Kokeilisitko seksiä naisen kanssa jos tulisi kaunis tilaisuus vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tiina";25914458]Kokeilin, suuteleminen ja se lääppiminen oli ihan kivaa mutta itsestäni ei ollut nuolemaan toista naista. Toisin päin kyllä sujui.[/QUOTE]

Aika moiset "estot" sulla. Et voinut nuolla toista mutta ittelle kyllä kelpasi. :D kaikki mulle heti-mentaliteetti? mahtoi toista vituttaa :D

Olen tavannut paljonkin kauniita naisia. Kysymys on kyllä silti aika outo. Jos minä haluaisin naista panna niin olisin niin toki sinkkuaikoinani tehnyt, enkä kokisi mitään tarvetta peitellä asiaa. Enkä tosiaan koe tarvetta minkäänlaisille salaisille "kokeiluille".

Jotkut naiset ovat kyllä todella puoleensavetäviä, että en sulkisi mahdollisuutta ihan täysin pois, varsinkaan loppuelämäkseni.

Kuten mummeliisa sano, ei se sukupuoli, vaan se ihminen. Mun puolesta voi olla vaikka molemmat värkit, ei hetkauta, jos ihastuksesta tms on kyse. Ja ihastun siis ihmiseen, persoonaan, enkä housunsisältöön.

Kerran olen kokeillut. En kokeile uudelleen.
Tilanne oli että yksi kaveri "ruinasi" minulta seksiä koko illan kun oltiin samassa seurueessa viihteellä. Jossain vaiheessa totesin että kokeilen. Tämä kaveri kävi ihan kuumana ja sormetin sille orkut mutta itse en mitään kiksejä koko touhusta saanut vaan homma loppui heti sen jälkeen kun kaveri oli saanut.
Aina olen tiennyt olevani umpihetero ja koskaan en ole naisia kohtaan mitään vetoa tuntenut ja tuo kokemus vahvisti vain sen.

Totta kai, jos olisin ihastunut ja tuntisin vetoa siihen naiseen. Mulla oli joskus tilaisuus, mutta olin liiankin harkitsevainen ja jätin sen käyttämättä. Kaduttaa vähän jälkeenpäin. En siis pelkästään siksi tekisi mitään, että se toinen osapuoli (oli se sitten nainen tai mies) sattuisi olemaan kaunis/komea. Vaan, jos olisin ihastunut. Jaa, mitä asioita tekisin? No kaikkea, mitä naiset nyt yleensä keskenään tekee. :saint: Miksei kukaan saisi tietää siitä mitään? Ihan yhtä lailla voisin siitä esim. ystävilleni kertoa kuin seksistä miehen kanssa.

toki :) siis jos olisin sinkku.. ja ennen miestäni olen näin tehnytkin :) en myöskään katso sukupuolta. jos ihminen minua kiinnostaa, ja on viehättävä mielestäni, niin miksei.

Saatan kyllä fantasioida asiasta, mutta en usko että koskaan toteuttaisin. Käytännön tilanne olisi ihan toinen, todellisuudessa naisia ajattele sillä tavalla. Sitäpaitsi olen varattu. Seksifantasiana se toimii.

Yhteistyössä