Kokemuksia Aloe vera-tuotteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vierailija:
Eikös kuona-aine oo ns yleinen nimitys kaikelle "ylimääräselle" kehossa jonka on tarkoitus poistua, joka on kerääntynyt kehoon. Esim hiki. Ihossa on myös epäpuhtauksia jotka myös osittain poistuu. Esim finnit.

Iho ottaa vastaan pintaan saasteita ja sitten iho kukkii.

Hiki on ihmisen reaktio kuumuuteen. Silloin poistuu suoloja, jotka regoivat ihon bakteereihin. Ei ole kyse sisäisestä kuonasta!

Alkuperäinen kirjoittaja kissanminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis saponiini on se, joka siinä vaikuttaa. Okei. Miten se vaikuttaa ja miksi?

Se juuri saa sen kuonan sieltä suolistosta irtoamaan ja edistää muiden aineiden imeytymistä.

Sen verran, jos tätä vierasta vastaväittelijää lohduttaa tieto, että kyllä aloe tuotteet ( ainakin lr:n ) viljellään ihan omilla viljelmillä luonnonmukaisesti ja kaukana tehtaista - aavikoilla. Sen saanut kansaisainvälisen IASC:n laatuileiman sekä EUROOPPALAISEN laaduntarkkailuinstituutin, Institut Freseniuksen laatusinetit, eli kyllä niitä on tutkittu. Ja lisäksi LR:n aloe-juomat valmistetaan lääketehtaassa, että tuskin nekään nyt ihan mitä vaan alkaa siellä värkkäämään... Selventääkö tämä yhtään tuota laatu- ja turvallisuusasiaa?

Tämä kyllä helpotti skeptistä tuskaani jonkin verran! mutta ei poistanut ajatustani Aloe Verasta huuhaa-kusetuksena!

Alkuperäinen kirjoittaja Totuus-Teija:
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tietoa on:
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kulkaas nyt luontaistuoteihmiset:
Noita luontaistuotteita on tutkittu paljonkin ja todettu, että ne sisältävät monenlaisia myrkkyjä, kuten raskasmetalleja paljon yli sallitun rajan. Myös monia muita myrkkyjä on todettu näissä mukamas terveyttä edistävissä valmisteissa. Yksi syy myrkkyihin on valvonnan puute. Kun eivät ole apteekkitavaraa, niin voivat olla vaikka p.jaskaa.

Toinen asia ovat juuri ainepitoisuudet. Jotain vaikuttavaa ainetta on muutama prosentti. Jos nämä tuotteet oikeasti olisivat rahan ja vaivan arvoisia, olisivat ne apteekkimyynnissä ja suurta bisnestä.

Nykyään vakavat maksasairaudet ovat yleistyneet juuri tuon luontaistuotehysterian takia. On terveesti eläviä ihmisiä, jotka ovat kuolleet maksavaurioihin ennen aikojaan ja taustalta on paljastunut pitkään jatkunut luontaistuotteiden käyttö.

Eli raaka-aineet ovat mitä ovat, ne on kerätty sieltä sun täältä ja suurin osa on jotain selluloosaa eli täyteainetta tai sitten litkuissa tislattua vettä. Älkää hyvät ihmiset menkö vipuun.

Entä kaikki ne "myrkyt" joita syömme joka päivä vihannesten ja hedelmien mukana? Pitäisikö niitäkin lopettaa syömästä?

Entä lääketeollisuus joka puskee useampaa lääkettä koko ajan markkinoile ja ihmisille, varsinkin eläkeläisille syotetään kymmentä lääkettä yhtä aikaa eikä tutkita niiden haittavaikutuksia kun napsitaan "cocktaileja". En kyllä usko siihen, että se mitä ostetaan apteekista on 100 % "valvottua" tavaraa...
Onko kotimaiset vihannekset ja kasvikset kasvatettu tehtaiden ja kivihiilivoimaloiden lähettyvillä? Näin usein esim. Kauko-Idässä.

Syöttävätkö lääkkeenvalmistajat mummoille ja papoille lääkkeet vai olisikohan asiassa ihan joku toinen taho tehnyt päätökset.

Lääkkeille tehdään vuosien testit ensin omissa laboratorioissa, sitten vapaaehtoisilla koeihmisillä ja lopuksi valtion esim. kansanterveyslaitos tekee päätöksen, voiko lääkkeen ottaa käyttöön.

Eli täysin eri asioita, kuin joku vinkuintialainen- tai amerikkalainen mukamas puhdas tuote!!

Kotimaiset vihannekset ok. Suomen kesä kuitenkin surullisen lyhyt. Aika vähän kotimaisia hedelmiä on markkinoilla.. :|

Lääkkeet ovat valtion hyväksymiä, mutta syotetäänko niitä turhaan ihmisille? Se oli minun pointti? Joskus jonkin ongelma voi olla oire tietyn vitamiinin puutteesta, mutta lääkäri määrää suoraan jotain lääkettä entä vitamiinia.
En puhu vakavista sairauksista. Luontaistuotteet eivät voi korvata lääkkeitä, se on selvä mutta oikein käyettynä auttavat ehkäisemään sairauksia.

Eivät luontaistuotteet vaan tutkitut vitamiinit.

Luontaistuote kuten aloe vera sisältää vitamiineja.

Alkuperäinen kirjoittaja Yleistys-Yrsa:
Kirjoitit lääkärit ja se jos mikä on yleistämistä!
En voi mitään, jos käsität sanan monikkomuodon noin laajasti. Itse käsitän sen toisella tavalla. Tätä sattuu palstaillessa, turha siitä on vetää hernettä nenään.

niin ja piti vielä sanomani et tämä aloe vera juoma ei ole ajateltukkaan olevan pelkästään puhdistusta varten. Ehkä tärkein on sen vitamiini pitoisuus. Hyvä lisä on saponiinit jotka ovat luonnon saippuaa. Niin ja nyt voi kauhistella et hui, juotteko te saippuaa :D
Aloe veralla on todettu olevan terveyttä edistäviä vaikutuksia jo monien satojen vuosien ajan. Penkokaa netistä tietoa mitä haluatte, aika paljon löytyy.

Niin joo ja ne omat kokemukset. Ensinnäkin jaksan paljon paremmin. Iho on parantunut huomattavasti, ei halkaile enää kantapäät, ennen halkeili verille asti. Hiukset on taas kunnossa, yli puolet tuntemistani ihmisistä on sanonu et miten sun hiukset näyttää niin hyvältä, lasten myötä meni aikanaan todella huonoon kuntoon. Ja moni sanonu tavatessa et näytän nykyään pirteämmältä kun ennen. Painoa oon saanu puotettua helpommin kun aineen vaihdunta toimii paremmin.

Mut ennen kaikkea ton pirteämmän mielen ja kehon vuoksi juon sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aloe-Aino:
Siis saponiini on se, joka siinä vaikuttaa. Okei. Miten se vaikuttaa ja miksi?

Se juuri saa sen kuonan sieltä suolistosta irtoamaan ja edistää muiden aineiden imeytymistä.

Sen verran, jos tätä vierasta vastaväittelijää lohduttaa tieto, että kyllä aloe tuotteet ( ainakin lr:n ) viljellään ihan omilla viljelmillä luonnonmukaisesti ja kaukana tehtaista - aavikoilla. Sen saanut kansaisainvälisen IASC:n laatuileiman sekä EUROOPPALAISEN laaduntarkkailuinstituutin, Institut Freseniuksen laatusinetit, eli kyllä niitä on tutkittu. Ja lisäksi LR:n aloe-juomat valmistetaan lääketehtaassa, että tuskin nekään nyt ihan mitä vaan alkaa siellä värkkäämään... Selventääkö tämä yhtään tuota laatu- ja turvallisuusasiaa?

Tämä kyllä helpotti skeptistä tuskaani jonkin verran! mutta ei poistanut ajatustani Aloe Verasta huuhaa-kusetuksena!

Ahaa, no siinä tapauksessa sitten luontaistuotekaupatkin "pissittää" ihmisiä... ;) Myyvät nekin aloe veran lisäksi kaikkia vitamiineja ja hivenaineita, mutta niin vaan niidenkin puotien ovi heiluu ja ihmiset ovat OMAAN KÄYTTÖKOKEMUKSEEN perustuen voineet todeta ne hyviksi, jos ovat todenneet. Ei kaikki luontaistuotteet kaikille auta ja sovi ja usein niiden liiallinen päällekkäinen käyttö aiheuttaa noita maksavaurioita, harvemmin yksinään.

Kissanminttu: mikä laitos tuo institut fresenius on? Kuka sitä ylläpitää/rahoittaa, jne. eli onko ihan luotettava puolueeton taho?

http://www.institut-fresenius.de/english/home/index.shtml

:D

No just joo, jos mainostat että on tuon instanssin laatusinetti, vai mikäsenytoli, niin kai sinun pitäisi silloin osata myös kertoa itse, mikä taho se on ja mitä virkaa sen sanomisilla on! Googlea osaa käyttää jokainen, mutta älä markkinoi sellaisella jutulla, josta et osaa sitten itse kertoa mitään. Vai sanotko asiakkaillekin, että katso googlesta?

No just joo, jos mainostat että on tuon instanssin laatusinetti, vai mikäsenytoli, niin kai sinun pitäisi silloin osata myös kertoa itse, mikä taho se on ja mitä virkaa sen sanomisilla on! Googlea osaa käyttää jokainen, mutta älä markkinoi sellaisella jutulla, josta et osaa sitten itse kertoa mitään. Vai sanotko asiakkaillekin, että katso googlesta?

Pitäisikö kaikki tuo tietomäärä kopsata tänne, kun se on tuolla noin näppärästi luettavissa? Mua ei ainakaan haittaa.

Noita luontaistuotteita on tutkittu paljonkin ja todettu, että ne sisältävät monenlaisia myrkkyjä, kuten raskasmetalleja paljon yli sallitun rajan. Myös monia muita myrkkyjä on todettu näissä mukamas terveyttä edistävissä valmisteissa. Yksi syy myrkkyihin on valvonnan puute. Kun eivät ole apteekkitavaraa, niin voivat olla vaikka p.jaskaa.

Toinen asia ovat juuri ainepitoisuudet. Jotain vaikuttavaa ainetta on muutama prosentti. Jos nämä tuotteet oikeasti olisivat rahan ja vaivan arvoisia, olisivat ne apteekkimyynnissä ja suurta bisnestä.

Nykyään vakavat maksasairaudet ovat yleistyneet juuri tuon luontaistuotehysterian takia. On terveesti eläviä ihmisiä, jotka ovat kuolleet maksavaurioihin ennen aikojaan ja taustalta on paljastunut pitkään jatkunut luontaistuotteiden käyttö.

Eli raaka-aineet ovat mitä ovat, ne on kerätty sieltä sun täältä ja suurin osa on jotain selluloosaa eli täyteainetta tai sitten litkuissa tislattua vettä. Älkää hyvät ihmiset menkö vipuun.
peesaan totuus on tässä tekstissä, joku kohta väittää ettei pidä paikkaansa, mutta kyllä vaan pitää

Phoenix: tuosta saa tasan sen kuvan, että kovasti mainostatte hienoilla nimillä, mutta ette tiedä niistä oikeasti hevonkukkua. Falskia mainontaa minun mielestäni.

Ajattele jos minäkin kauppaisin vaikka huutonetissä vaatetta kehuen että sillä on L´institut de la supreme le mode -laatusertifikaatti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:

Pitäisikö kaikki tuo tietomäärä kopsata tänne, kun se on tuolla noin näppärästi luettavissa? Mua ei ainakaan haittaa.

PS. ei sitä tarvitse kopsata jos tietää aiheesta ja osaa itse tiivistetysti kertoa pääasiat ;)

Phoenix: tuosta saa tasan sen kuvan, että kovasti mainostatte hienoilla nimillä, mutta ette tiedä niistä oikeasti hevonkukkua. Falskia mainontaa minun mielestäni.

Ajattele jos minäkin kauppaisin vaikka huutonetissä vaatetta kehuen että sillä on L´institut de la supreme le mode -laatusertifikaatti :whistle:

Phoenix on eri firman edustaja :whistle:

Phoenix on eri firman edustaja :whistle:

...joten siirrän Kissanmintulle: haluaisitko kommentoida?

Kissanminttu: mikä laitos tuo institut fresenius on? Kuka sitä ylläpitää/rahoittaa, jne. eli onko ihan luotettava puolueeton taho?

No sen takia laitoin noin, koska sinä olet jo käsityksesi asiasta luonut, joten se on sama mitä sinulle sanoo, on se sinun mielestä kuitenkin "pissitystä"... :kieh: :D

Ja kyllä se on ihan luotettava ja puolueeton taho, joka tutkii paljon muutakin.

No sen takia laitoin noin, koska sinä olet jo käsityksesi asiasta luonut, joten se on sama mitä sinulle sanoo, on se sinun mielestä kuitenkin "pissitystä"... :kieh: :D

Ei vaan olen luomassa sitä käsitystä, eli potentiaalinen asiakas :) haluatko yrittää uudelleen? Vai eikö asiakkaanne saa olla liian kiinnostunut?

Vain sinä meistä puhuit pissityksestä mitään :whistle:

Ei vaan olen luomassa sitä käsitystä, eli potentiaalinen asiakas :) haluatko yrittää uudelleen? Vai eikö asiakkaanne saa olla liian kiinnostunut?

Joko tässä vaihessa voin huudella vierasta provoksi?? :laugh:
Hyvä vaan, että saadaan keskustelua aikaseksi... :p

Mikä sua vielä mietityttää? Aloe verassa siis, ei kissanmintun jutuissa :whistle:

Mikä sua vielä mietityttää? Aloe verassa siis, ei kissanmintun jutuissa :whistle:

Se, että siitä kuulee niin kaksijakoista kommenttia. Kehutaan, mutta sitten joku/jotkut kertovat, että onkin ollut päinvatainen vaikutus, kertynyt elimistöön jotain, jne. Ja sekin, että olisiko aloejuoma juuri se oikea vaihtoehto vai napsinko vitamiinit ja hivenaineet purkista, mikäli ruokavaliosta en saa niitä riittävästi? Miksi valita tämä, miksi ei tuota ;) valintoja, valintoja... ja mielellään tahtoisi ihan faktatietoa valinnan tueksi :)

Se, että siitä kuulee niin kaksijakoista kommenttia. Kehutaan, mutta sitten joku/jotkut kertovat, että onkin ollut päinvatainen vaikutus, kertynyt elimistöön jotain, jne. Ja sekin, että olisiko aloejuoma juuri se oikea vaihtoehto vai napsinko vitamiinit ja hivenaineet purkista, mikäli ruokavaliosta en saa niitä riittävästi? Miksi valita tämä, miksi ei tuota ;) valintoja, valintoja... ja mielellään tahtoisi ihan faktatietoa valinnan tueksi :)

Tuohon sanon, että aloe vera sisältää luontaisesti ne vitamiinit ja hivenaineet, mitä se sisältää. Purkkivitamiinit ovat keinotekoisesti kasattuja. En ole kuullut, että elimistöön olisi mitään kertynyt :o Suoraan sanottuna, se moska, mikä aloe veran aloituksen jälkeen tuli kropasta ulos, ei ollut mitään "lapsille sopivaa katsottavaa". Tottahan se on, että kaikki ei sovi kaikille, mutta lienee useammillakin elämänalueilla selvää, että jos ei kokeile, niin ei voi tietää varmasti.

Kiitos Phoenix.

Kissanmintun vastausta jäin vielä kaipaamaan...

NIIN: kun nuita on eri firmoilla, niin mikä niistä kannattaisi valita ja miksi? Vai onko niillä kuitenkaan mitään eroja?

Niinkö? Että sitten olet sitä mieltä...ilmeisesti luontaistuotekaupat myyvät myrkkyjä, näinhän tästä voisi siis päätellä :D Luontaistuotteitahan suosittelevat jo nykyisin jotkut lääkäritkin...ja ne lääkärit jotka nauravat näille tuotteille, nauravat siksi, koska heillä on osakkeita lääkefirmoihin joista saavat itse osansa. Minulle puolestaan on "syötetty" (määrätty) koko kesän niin paljon lääkkeitä että sairastuin. Lääkkeistäkin siis voi sairastua, koska ne vaikuttavat niin paljon keskushermotoon, ja juuri tällaisia lääkkeitä minulle määrättiin mielin määrin, montaa erilaista. Ja kun kuitenkin on tutkittu että luontaistuotteet eivät ole lääkkeenomaisia, niillä ei ole mitään vaarallisia vaikutuksia elimistöön, siksihän ne ovat luontaistuotteita :D Että en huutaisi täällä naama punaisena (kuten joku huusi) näitten tuotteiden vuoksi koska itse niitä vihaa. Minä itse olen melko surullinen siitä että sairastuin lääkkeistä :/ Mieluummin käytän siis luotaisia tuotteita...ja täytyypä myöntää etten minäkään niihin ennen niinkään uskonut, mutta kun lääkärit eivät löytänee erääseen erittäin kurjaan vaivaan syytä saati apua, löysin sen avun itse tuolta luont.tuotekaupasta. On vaikea enää olla uskomatta...en tietty muitta mutkitta syö kaikkea mitä eteen tulee vaan kokeilen ja otan selvää. Kaikillehan ei käy samat tuotteet vaan ne on kokeiltavat itse. Vaikutus ei näy heti kun on yhden paketin syönyt, vaan vaikutukset todellakin tulevat vasta sitten 3-6 kk:n kuluttua. Tämän olen oppinut vuosien saatossa.

Minä kysyin neuvoja, en etsinyt tappelukaveria...tosin paljon tuli fiksujakin vastauksia mutta tuota vihaa en ymmärrä, asiat voi ilmaista paljon fiksumminkin. Kiitos vastauksistanne :flower:

Koska tätä kirjoitusta lainasin, jotain faktaakin olisi kiva saada, siis ihan täyttä FAKTAA, ei huhupuheita??? Maksasairauksia en ole kuullut kenenkään saaneen mistään luontaistuotteista, sen sijaan lääkkeistä olen kuullut että on joku sairastunut, itseasiassahan se on aika yleinen juttu että jos syöt liikaa jotain lääkettä, vaurioituu maksa. Voihan olla kyseessä että jos joku on syönyt sekä luont.tuotteita että lääkkeitä, on lääkäri automaattisesti voinut pistää sairauden luontaistuoteaineen piikkiin. Ikävä tosiasiahan on että heillä on niin paljon rahaa kiinni noissa lääkefirmoissa että heidän täytyy niitä suosia.

Yhteistyössä