Alkuperäinen kirjoittaja Kulkaas nyt luontaistuoteihmiset:
Noita luontaistuotteita on tutkittu paljonkin ja todettu, että ne sisältävät monenlaisia myrkkyjä, kuten raskasmetalleja paljon yli sallitun rajan. Myös monia muita myrkkyjä on todettu näissä mukamas terveyttä edistävissä valmisteissa. Yksi syy myrkkyihin on valvonnan puute. Kun eivät ole apteekkitavaraa, niin voivat olla vaikka p.jaskaa.
Toinen asia ovat juuri ainepitoisuudet. Jotain vaikuttavaa ainetta on muutama prosentti. Jos nämä tuotteet oikeasti olisivat rahan ja vaivan arvoisia, olisivat ne apteekkimyynnissä ja suurta bisnestä.
Nykyään vakavat maksasairaudet ovat yleistyneet juuri tuon luontaistuotehysterian takia. On terveesti eläviä ihmisiä, jotka ovat kuolleet maksavaurioihin ennen aikojaan ja taustalta on paljastunut pitkään jatkunut luontaistuotteiden käyttö.
Eli raaka-aineet ovat mitä ovat, ne on kerätty sieltä sun täältä ja suurin osa on jotain selluloosaa eli täyteainetta tai sitten litkuissa tislattua vettä. Älkää hyvät ihmiset menkö vipuun.
Niinkö? Että sitten olet sitä mieltä...ilmeisesti luontaistuotekaupat myyvät myrkkyjä, näinhän tästä voisi siis päätellä

Luontaistuotteitahan suosittelevat jo nykyisin jotkut lääkäritkin...ja ne lääkärit jotka nauravat näille tuotteille, nauravat siksi, koska heillä on osakkeita lääkefirmoihin joista saavat itse osansa. Minulle puolestaan on "syötetty" (määrätty) koko kesän niin paljon lääkkeitä että sairastuin. Lääkkeistäkin siis voi sairastua, koska ne vaikuttavat niin paljon keskushermotoon, ja juuri tällaisia lääkkeitä minulle määrättiin mielin määrin, montaa erilaista. Ja kun kuitenkin on tutkittu että luontaistuotteet eivät ole lääkkeenomaisia, niillä ei ole mitään vaarallisia vaikutuksia elimistöön, siksihän ne ovat luontaistuotteita

Että en huutaisi täällä naama punaisena (kuten joku huusi) näitten tuotteiden vuoksi koska itse niitä vihaa. Minä itse olen melko surullinen siitä että sairastuin lääkkeistä :/ Mieluummin käytän siis luotaisia tuotteita...ja täytyypä myöntää etten minäkään niihin ennen niinkään uskonut, mutta kun lääkärit eivät löytänee erääseen erittäin kurjaan vaivaan syytä saati apua, löysin sen avun itse tuolta luont.tuotekaupasta. On vaikea enää olla uskomatta...en tietty muitta mutkitta syö kaikkea mitä eteen tulee vaan kokeilen ja otan selvää. Kaikillehan ei käy samat tuotteet vaan ne on kokeiltavat itse. Vaikutus ei näy heti kun on yhden paketin syönyt, vaan vaikutukset todellakin tulevat vasta sitten 3-6 kk:n kuluttua. Tämän olen oppinut vuosien saatossa.
Minä kysyin neuvoja, en etsinyt tappelukaveria...tosin paljon tuli fiksujakin vastauksia mutta tuota vihaa en ymmärrä, asiat voi ilmaista paljon fiksumminkin. Kiitos vastauksistanne :flower:
Koska tätä kirjoitusta lainasin, jotain faktaakin olisi kiva saada, siis ihan täyttä FAKTAA, ei huhupuheita??? Maksasairauksia en ole kuullut kenenkään saaneen mistään luontaistuotteista, sen sijaan lääkkeistä olen kuullut että on joku sairastunut, itseasiassahan se on aika yleinen juttu että jos syöt liikaa jotain lääkettä, vaurioituu maksa. Voihan olla kyseessä että jos joku on syönyt sekä luont.tuotteita että lääkkeitä, on lääkäri automaattisesti voinut pistää sairauden luontaistuoteaineen piikkiin. Ikävä tosiasiahan on että heillä on niin paljon rahaa kiinni noissa lääkefirmoissa että heidän täytyy niitä suosia.