Kokemuksia Aloe vera-tuotteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika harvalla tavis lääkärillä on osakkuuksia jostain lääkefirmasta...ihan ontuva perustelu siis.

Ja noita sertifikaatteja ja muita laatuinstansseja nyt hokevat mainoksissaan monet eri huuhaata myyvät tahot. Pitäis noista sertifikaateista, niitä myöntävistä tahoista ja oikeista toimintaperiaatteista ja myöntämisperusteista tietää pikkasen enemmän, ennen kuin niille kannattaa mitään perustaa.

Ja monesti mukamas hyvinvointiaineiden vaikutus PERUSTUU LÄHINNÄ PSYYKKISEEN VAIKUTUKSEEN.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitos Phoenix.

Kissanmintun vastausta jäin vielä kaipaamaan...

NIIN: kun nuita on eri firmoilla, niin mikä niistä kannattaisi valita ja miksi? Vai onko niillä kuitenkaan mitään eroja?

Jops, kävelylenkki on tehty :) Valitse tuote, jota on käsitelty mahdollisimman vähän sadon korjuun jälkeen. Eli pysy kaukana uutetuista sun muista tuotteista. Tietty korkea aloe vera -pitoisuus kannattaa huomioida. Jos tarvit vitamiineja esim. karpalosta, niin valitse karpalolla maustettu aloe juoma.

Alkuperäinen kirjoittaja Höhhöö:
Ja monesti mukamas hyvinvointiaineiden vaikutus PERUSTUU LÄHINNÄ PSYYKKISEEN VAIKUTUKSEEN.

Lumelääkkeillä on saatu ihan oikeita vaikutuksia aikaiseksi ;) Tosin en usko, että esim. närästystä saa kuviteltua pois, kokeiltu on |O :D

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:

Lumelääkkeillä on saatu ihan oikeita vaikutuksia aikaiseksi ;) Tosin en usko, että esim. närästystä saa kuviteltua pois, kokeiltu on |O :D

Mihin asiaan liität nyt nuo lumelääkkeet, Aloeen vai?

Psyykkistä vaikutusta on mm. virkistyminen, pirteys jne., tuohon närästykseen en ota mitään muuta kantaa, kuin että jo pelkkä eri ruoan nauttiminen päivän aikana tai vähempi kahvin kittaaminen voivat poistaa närästyksen.

Jos sinä haluat uskoa Aloen voimaan, on se ihan oma asiasi. Minä en siihen usko ja haluan tuoda oman kantani esiin. Mitään tieteellistä näyttöä Aloen ylivertaisuuteen ei ole, vaikutus lienee oman pään sisäinen. Jos jonkun valmisteen nauttiminen saa olon paremmaksi, käyttäköön sitä ken haluaa. Minäen moisesta huuhaasta maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aloe-Arja:

Psyykkistä vaikutusta on mm. virkistyminen, pirteys jne., tuohon närästykseen en ota mitään muuta kantaa, kuin että jo pelkkä eri ruoan nauttiminen päivän aikana tai vähempi kahvin kittaaminen voivat poistaa närästyksen.

Jos sinä haluat uskoa Aloen voimaan, on se ihan oma asiasi. Minä en siihen usko ja haluan tuoda oman kantani esiin. Mitään tieteellistä näyttöä Aloen ylivertaisuuteen ei ole, vaikutus lienee oman pään sisäinen. Jos jonkun valmisteen nauttiminen saa olon paremmaksi, käyttäköön sitä ken haluaa. Minäen moisesta huuhaasta maksa.

Lumelääkkeet liitän lumelääketutkimuksiin, en aloeen. Usko sinä ihan mihin haluat, mutta jos oikeasti kaipaat tutkittua tietoa aloesta, niin löydät sitä kyllä tonnikaupalla googlella. Olet niin selvästi kantasi päättänyt, että minä nostan kädet pystyyn. Jutellaan sitten kun sinulla on enemmän tietoa asiasta.

Hyvä ettet lähde inttämään faktatiedosta. Nuo asiat mitä edellä kerroin ovat täyttä totta, niihin ei vasta-argumentteja ole. Mutta kukin toimii tavallaan, jos haluaa tyhjästä maksaa, niin siitä vaan.

Minä käyn ennemmin lenkillä ja syön tarpeeksi vihanneksia ja kasviksia!

Lumelääkkeet liitän lumelääketutkimuksiin, en aloeen. Usko sinä ihan mihin haluat, mutta jos oikeasti kaipaat tutkittua tietoa aloesta, niin löydät sitä kyllä tonnikaupalla googlella. Olet niin selvästi kantasi päättänyt, että minä nostan kädet pystyyn. Jutellaan sitten kun sinulla on enemmän tietoa asiasta.

Hyvä ettet lähde inttämään faktatiedosta. Nuo asiat mitä edellä kerroin ovat täyttä totta, niihin ei vasta-argumentteja ole. Mutta kukin toimii tavallaan, jos haluaa tyhjästä maksaa, niin siitä vaan.

Jaahas, tuli teksti tuonne keskelle! Kämmi mikä kämmi!

Itse join miltei yhden "kanisterin" aloe veraa ja mielestäni se toimi. Puhdistavan vaikutuksen huomasi ensin pienenä päänsärkynä joka jäi pois ja paino alkoi laskea itsestään. (Minulla on mistä lähteä;) ) Olo oli pirteämpi. En jatkanut juoman käyttöä sen enempää, koska se oli niiiiin kallista. Ja proposal rasva oli aivan ihanaa! Deodorantti oli sen sijaan peestä.

Höpsis. Faktatiedosta voin keskustella vaikka hautaan saakka, mutta en viitsi tuhlata aikaani pinttyneen mielipiteen muokkaamiseen. Uskallatko googlata aloe vera +university? :whistle:

juon sitä aloe vera persikka nektar juomaa. mulla laski sillä verenpaineet.lopetin juoman juomisen n.kuukaudeksi.verenpaineet lähti nousuun... jatkoin juoman juomista ja taas laski paineet.... kait se on uskottava,että tämä juoma vaikutti näihin verenpaineisiini.juon edelleen ja paineet on normaalit...
luin kerran terveys-lehdestä yhen jutun,jossa haastateltiin yhtä verenpaineesta kärsivää 50-vuotiasta miestä.sanoi ettei alkanu ottaan lääkkeitä,vaan haluais jollai muulla konstilla verenpaineet alas.oli menny luontaistuote kauppaan ja ostanu jotain nektariini-juomaa.en muista sen kummemmin,mitä se juoma oli mut jotai nektariinia..... ja sillä oli saanu laskettua paineet alas...
että oisko se munki tapauksessa se nektariini joka laski ne paineet...

Phoenix: tuosta saa tasan sen kuvan, että kovasti mainostatte hienoilla nimillä, mutta ette tiedä niistä oikeasti hevonkukkua. Falskia mainontaa minun mielestäni.

Ajattele jos minäkin kauppaisin vaikka huutonetissä vaatetta kehuen että sillä on L´institut de la supreme le mode -laatusertifikaatti :whistle:

Phoenix on eri firman edustaja :whistle:

...joten siirrän Kissanmintulle: haluaisitko kommentoida?

No niin nyt olen taas koneella. Sori että vastaus kesti, mutta mulla on myös sitä kuuluisaa muuta elämää... :whistle: ;)

Institut Fresenius on arvostettu Saksalainen tutkimuslaitos ( Oy pohjainen, joten se varmaan antaa osviittaa myös rahoituksesta, josta halusit tietää ), joka palvelee maailmanlaajuisesti erityisesti terveydenhuollon ja lääketeollisuuden "tarpeita" eli keskittyy heidän tuotteidensa laaduntarkkailuun tutkimukseen ja kehitykseen. Se on tavallaan jaettu kolmeen osaan joista yksi keskittyy ravitsemustieteeseen ( jonka lohkon alle siis aloe vera kuuluu ), yksi dialyysiin ja yksi laitteistoihin. Ja se on perustettu jo 1912, joten aika pitkä sarka ko. työn parissa...

Vastasiko yhtään kysymykseesi? Tarkemmin en tuosta rahoituksesta tiedä, kun en ole heidän tilikirjojaan tutkinut... :whistle:

Aika harvalla tavis lääkärillä on osakkuuksia jostain lääkefirmasta...ihan ontuva perustelu siis.

Ja noita sertifikaatteja ja muita laatuinstansseja nyt hokevat mainoksissaan monet eri huuhaata myyvät tahot. Pitäis noista sertifikaateista, niitä myöntävistä tahoista ja oikeista toimintaperiaatteista ja myöntämisperusteista tietää pikkasen enemmän, ennen kuin niille kannattaa mitään perustaa.

Ahaa, se on Sinun käsityksesi. Minä olen täällä omassa kotikaupungissani saanut tämän tiedon ihan lääkäriltä, jolla itsellään ei ole näitä osakkeita, mutta joka on vahvistanut tämän väitteen kun se mieltäni askarrutti.

Alkuperäinen kirjoittaja kissanminttu:
Phoenix: tuosta saa tasan sen kuvan, että kovasti mainostatte hienoilla nimillä, mutta ette tiedä niistä oikeasti hevonkukkua. Falskia mainontaa minun mielestäni.

Ajattele jos minäkin kauppaisin vaikka huutonetissä vaatetta kehuen että sillä on L´institut de la supreme le mode -laatusertifikaatti :whistle:

Phoenix on eri firman edustaja :whistle:

...joten siirrän Kissanmintulle: haluaisitko kommentoida?

No niin nyt olen taas koneella. Sori että vastaus kesti, mutta mulla on myös sitä kuuluisaa muuta elämää... :whistle: ;)

Institut Fresenius on arvostettu Saksalainen tutkimuslaitos ( Oy pohjainen, joten se varmaan antaa osviittaa myös rahoituksesta, josta halusit tietää ), joka palvelee maailmanlaajuisesti erityisesti terveydenhuollon ja lääketeollisuuden "tarpeita" eli keskittyy heidän tuotteidensa laaduntarkkailuun tutkimukseen ja kehitykseen. Se on tavallaan jaettu kolmeen osaan joista yksi keskittyy ravitsemustieteeseen ( jonka lohkon alle siis aloe vera kuuluu ), yksi dialyysiin ja yksi laitteistoihin. Ja se on perustettu jo 1912, joten aika pitkä sarka ko. työn parissa...

Vastasiko yhtään kysymykseesi? Tarkemmin en tuosta rahoituksesta tiedä, kun en ole heidän tilikirjojaan tutkinut... :whistle:

Tästä vastauksesta ainakin minä olen kiitollinen :flower: Sillä toden totta jo mietin että voiko jokin luontaistuote todella aiheuttaa jotain vaurioita elimistöön...olen syystä hieman pelokas kaiken uuden kokeilemisen suhteen koska sairastin koko kesän :/ Selkeää terveydellistä hyötyä olen saanut ainakin nokkos-kalkki-soya-magnesium valmisteesta hormonaalisiin häiriöihin. Tähän tarkoitettua lääkettä kun en saa syödä....

Sitä faktaa näistä luont.tuottein aiheuttamista maksavaurioista olisin kaivannut...siis jos löytyy esim. jokin kirjoitus netistä. En nyt jaksa itse lähteä penkomaan, olen niin paljon etsinyt jo tietoa aloe verasta. Faktaa tässä penään sen vuoksi että löytyyhän lääkkeitten aiheuttamista sairauksistakin faktaa, sen tiedonhan saa itse ihan omalta lääkäriltä kysyttäessä, eli olen ottanut selvää kun olen lääkkeitä paljon joutunut syömään.

Lukematta koko ketjua totean sen vain etten itse usko näihin "kehon kuona-aineisiin", joita pitäisi poistaa milloin hikoilemalla, milloin kuppaamalla. Ihminen voi tervehtyä parantamalla bakteeritasapainoa tai vähentällä kovia rasvoja etc, mutta ei meissä mitään kuonaa montaa kiloa ole!

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Sitä faktaa näistä luont.tuottein aiheuttamista maksavaurioista olisin kaivannut...siis jos löytyy esim. jokin kirjoitus netistä. En nyt jaksa itse lähteä penkomaan, olen niin paljon etsinyt jo tietoa aloe verasta. Faktaa tässä penään sen vuoksi että löytyyhän lääkkeitten aiheuttamista sairauksistakin faktaa, sen tiedonhan saa itse ihan omalta lääkäriltä kysyttäessä, eli olen ottanut selvää kun olen lääkkeitä paljon joutunut syömään.

En tiedä mistä löytyy, mutta eikös joko kuningaskuluttajalla tai 45 minuutilla ole ollut juttua juuri tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:

En tiedä mistä löytyy, mutta eikös joko kuningaskuluttajalla tai 45 minuutilla ole ollut juttua juuri tästä?

Ahaa, en ole katsonut, täytyypä seurata jos joskus tulee juttua näistä...

Mä sanoisin kyl pari valittua sanaa myös lääkefirmoista:ne ovat ylikansallisia,ylihinnoitetuilla tuotteilla rahastavia paskafirmoja. Lääkkeitä kaupitellaan tyhmille lääkäreille jotka niitä syöttävät tietämättömille potilailleen usein turhaan!!!!! Kallista ja usein jopa blaseboa koko paska.

Lukematta koko ketjua totean sen vain etten itse usko näihin "kehon kuona-aineisiin", joita pitäisi poistaa milloin hikoilemalla, milloin kuppaamalla. Ihminen voi tervehtyä parantamalla bakteeritasapainoa tai vähentällä kovia rasvoja etc, mutta ei meissä mitään kuonaa montaa kiloa ole!
Kuule joillakin ylipainoisilla voi olla paskaakin suoli täys,monen vuoden säästössä siellä olleena. ETTÄ kylläpä vaan voi!!

Onko Saponiini siis myrkkyä? Aloe Vera juomia on tutkittu ruotsin elintarvikevirastossa, eikä niistä ole löytynyt juuri muuta kuin vettä. (ei vitaamiineja tai hievenaineita). Niiden teksti on siellä netissä saatavilla.
http://www.slv.se/sv/grupp3/Nyheter-och-press/Nyheter1/Aloe-vera-produkter-inneholl-inga-vitaminer-eller-mineraler/

Itse ja mieheni olemme käyttäneet aloeverajuomaa 4kk ja tulokset näkyvät todella päällepäin ja sisäisesti!
Miehelläni on vatsahaava ym. muita vaivoja, vaikka syömme ja elämme todella terveellisesti kaikenkaikkiaan.
Itsellä ei ole mitään ns. vaivoja, mutta lähdin kokeilemaan, kun luvattiin rahat takaisin jos 3kk, käytön jälkeen ei ole tuotteeseen tyytyväinen! (90€ kolmenkuukauden käyttö)
Miehelläni vatsapoltteet loppuivat viikon käytön jälkeen, itsellä ei tullut 2kk käytön jälkeen mitään muutoksia. Mutta nyt ihoni on pehmentynyt, aineenvaihdunta tasaanunut, yleinen pirteys aivan huipussaan! Hiukset ja kynnet ovat muuttunneet aivan ihaniksi!! Miehelläni oli halkeilevat kantapäät, jotka vuotivat välillä ihan verta..ovat pehmeneet ja jalkahoitaja ei ollut uskoa silmiään kun meni hoidattamaan jalkojaan!
Suosittelin tuotetta kaverilleni jolla kilpirauhaslääkitys...yllätys, yllätys kaverini "joutui" menemään lääkäriin ottamaan uudet näytteet, kun sydän rupesi hakkaamaan tuhatta ja sataa! Lääkitystä "jouduttiin" vähentämään! Lääkäri suositteli tulemaan uusiin testeihin kuukauden päästä, että katsovat lääkityksen taas uusiksi!!
Että ainakin minulla ei ole tästä Aloevera tuotteesta mitään huonoja kokemusia, vaan päin vastoin..aivan ihanaa että edes tässä vaiheessa elämää löysin nämä tuotteet!! Kun kysymys on vaan siitä hyvästä ravinnosta, eikä mistään muusta!!
Suosittelen!

Mulla ainakin on alkanut ihan uusi elämä foreverin aloe juoman jälkeen, vatsa joka on ollut aina iso ongelma on nyt täysin kunnossa ja kaikki lääkkeet olen jättänyt pois, jo vuosi sitten. nukun hyvin, näytän hyvältä. koko muu perhe kaatuu flunssan alle, en minä. uskokoon ken tahtoo, monet ihmiset halauavatkin sairastaa tai syödä lääkkeitä, ei niille mitään mahda. mä käytän näitä tuotteita lopun ikääni. myös rasvat, hammastahna ym...kaikki on oikeesti hyviä, en ole löytänyt parempia, edes vaikka olen aina ostanut sikakalliita merkkituotteita. (esim.seerumista maksanu 170euroa), mulle nää on olleet puhdasta säästöä. enkä siis oo myyjä.

Yhteistyössä