Kokemuksia Concord Transformerista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostaako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpäs näköjään muistanut heti vastata mutta laitanpa vielä, jos vaikka satut olemaan paikalla. Meillä on nimittäin Transformereita takapenkillä kaksin kappalein. Ostettiin ne viime syksynä kolarin jälkeen (lapset eivät olleet kyydissä -onneksi!), kun halusimme oikein hyvät istuimet lapsillemme. Lapset viihtyvät istuimissa erinomaisesti. Sanovat, että niissä on mukavampi istua kuin edellisissä istuimissa (toinen oli Britax ja toinen Acta). Minä olen tykännyt helpoista säädöistä - etupenkiltä voi nappia painamalla laittaa nukkuma-asentoon, jos uni tulee silmään. Istuimet ovat myös silmiinpistävän tyylikkäät, asia mitä en ole ennen osannut arvostaakaan mutta nyt niistä kuulee positiivisia kommentteja itse asiassa hämmästyttävän usein.

Isofix-kiinnitys oli meille ihan ehdoton vaatimus ja se on oikeasti tosi hyvä olla istuimessa. Ei niitä istuimia muuten tule vyöllä kiinnitettyä tai minä en ainakaan muistanut/jaksanut/välittänyt tyjänä niitä kiinnittää - kolarissa ne sitten olivatkin puoliksi ikkunasta ulkona, pisti vähän miettimään, jos olisivat tulleet selkänojasta eteenpäin...

Kaiken kaikkiaan istuimet ovat toimineet loistavasti ja ovathan ne keränneet hirmuisen kasan kaikenmoisia palkintojakin. Miehet tuntuvat arvostavan istuimen tekniikkaa äärettömästi ja onhan se kieltämättä ihan hieno efekti, kun selkänojaa kasvattaa napinpainalluksella :DD
 
Meilläkin on. Muistaakseni oli pari muuta vaihtoehtoakin, jotka olivat isofixejä ja menestyneet hyvin testeissä (Britax ja Cybex tms). Tämä oli monipuolisin, parhaimman näköinen, säätyi jämäkimmin ja pojan mielestä kivoin :laugh: Emme ole katuneet. Olikohan se niin että Britaxissa oli ihan naurettava tuo "nukkuma-asento". Kaasujousitus on hieno, mutta mielestäni hieman jähmeä.
 

Similar threads

Yhteistyössä