O
Ostaako?
Vieras
Eli olemme luultavasti hankkimassa kyseistä istuinta kohta 4v:lle.
Haluaisin kuulla kokemuksista, joita teillä tuosta istuimesta olisi.
Kiitos!
Haluaisin kuulla kokemuksista, joita teillä tuosta istuimesta olisi.
Kiitos!