Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri äiti:
lisäys, jollei seksiä pysty millään harrastaman "toinen on paraskaveri, ihan kuin veli, seksi etoo". Ei silloin ole oikein olla siinä suhteessa.... jatkakaa ystävinä!!!
Miten niin ei ole OIKEIN olla siinä suhteessa? Mulla ainakin on aikoja kun seksiä ei tee mieli tippaakaan ja muutenkin hyvin samankaltaisita kuin ap:lla, mutta ihan oikealta tuntuu olla yhdessä parhaan kaverin ja lapsen isän kanssa? Onko se kauhean väärin, jos siinäkin viihtyy? Ap:kin tuntuu viihtyvän, vaikka kaipaakin vaihtelua ja kipinää. Tai näin minä tuon aloituksen luin. Seksi ei ole kaikille se suhteen pääasia, osa lopettaisi heti, jos seksi lakkaisi. Mitä jos rakas miehenne vaikka loukkaantuisi jotenkin niin, ettei voisi harrastaa seksiä, niin olisiko sitten ainoa ratkaisu jättää hänet, kun suhde ei olisi enää "oikein"?
Tuollainen harrastakaa seksiä vain, vaikkette haluakaan -ohje tulee aina ihmiseltä, joka ei tiedä haluttomuudesta vissiin mitään? Seksiin pitää olla aina oma halu ja suostumus. Seksiä pakolla/puolipakolla johtaa vain entistä suurempaan ellotukseen.
Tämä lisäys ei ollut tarkoitettu ap:lle, vain noin yleisesti. Tiedän että välillä on kausia ettei seksi kiinnosta yhtään, mutta painottaisin nyt tätä"seksi etoo, ihminen etoo, tuntuu VAIN veljeltä" Jos suhteen piristymiseksi vaaditaan se että yrittää sytyttää seksuaalisen kipinän molemmin puolin, mutta siihen ei pysty.. ei koska hän etoo (ei edes ajan kuluessa) Niin mun mielestä ei siitä suhteesta tule mitään.
Niin mikä "Tuollainen harrastakaa seksiä vain, vaikkette haluakaan -ohje tulee aina ihmiseltä, joka ei tiedä haluttomuudesta vissiin mitään?" Ei tule. Luuletko että lasten syntymän jälkeen aina vaan on haluttanut? Ei. Mutta en ole ikuisestikkaan pihdannut mieheltäni, koska vaan ei haluta. Tarpeet ne on mielläkin! Vaikka ei ole haluttanut, on ne halut kuitenkin syttynyt sitten loppujen lopuks mieheni ihanasta kosketuksesta, ja yhteys jälleen lähentynyt. Arkikin on ihanaa!