Kokemuksia kavatin talvikengistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Noh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Noh"

Vieras
Onko kenenkään lapsella ollut? Eikös Kavatilla ole aika leveä lesti? Tän talven kengissä on kumiosa aika leveä, eli ovatko kylmät... taitavat olla loskakelin-pikkupakkasen kengät?
 
Meillä oli viime talvena 1 vuotiaalla Kavatin kengät ja oli tos hyvä ostos. Jalat oli aina sisälle tullessa lämpimät, vaikka viime talvi oli tosi kylmä. Villasukkia ei käytetty kertaakaan. Oli myös tosi helpot ja nopeat pukea jalkaan. Tälle talvelle on myös kavatit hankittuna.
 
[QUOTE="vieras";22045388]Parhaat Tepsujen ohella :) Mitä mallia tarkoitat? Perinteinen talvimalli on todella lämmin, mutta saatavilla on kaikenlaisia välikausikenkiä yms.[/QUOTE]

Joo, tarkotin sitä talvimallia ja Ellokselta sitä kattelin.

Onko Kavatissa reilut koot vai naftit?

Kiitos kommenteista!
 

Yhteistyössä