Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:On käytännöllinen! Automatkoilla, kaupoilla kiertäessä jne. ihan ehdoton - saa kätsysti tarpeen mukaan auki ja kiinni, eikä alle tarvi laittaa paljon vaatteita.
Noista sopivuuksista en osaa sanoa mitään, kun meil oli mun kaverin itse tekemä pussi (pojillamme samanlaiset kaukalot).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on,oli siis käytössä viime syksyn ja talven ja oli aivan välttämätön meillä,kun kuskasin esikoista ja hain eskarista,niin aina vauva nukkui siihen aikaan,eli ei tarvinnut pukea toppapukua. Tarpeettomana ois,kun meidän lapsiluku taitaa olla täys.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jostain nettikaupasta sen tilasin,en enää muista mistä. Käy mun mielestä kaukaloon kun kaukaloon. on vyönreiät 3 ja 5 piste vöille,hupun voi kiristää nyörillä sopivaksi. En ees muista paljonko maksoi,kun olin siihen aikaan "vähän väsy",kun vauva itki yötä päivää,se aika elämästä on menty niin sumussa,ettei paljoa muista.
Paljonko oisit valmis maksamaan,ostettu siis viime syksynä ja käytetty yhdellä lapsella,kaukalokin joutais kyllä jo myyntiin ym. lastenkamat...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis pujotetaanko viisipistevyö tähän pussiin etukäteen ja vasta sen jälkeen istutetaan vauva siihen vai miten tätä oikein käytetään?
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis pujotetaanko viisipistevyö tähän pussiin etukäteen ja vasta sen jälkeen istutetaan vauva siihen vai miten tätä oikein käytetään?
Meillä on Eisbärchen 'pikkukarhu' http://www.villiankka.fi/talvivarusteet.htm (sivun alalaidassa). Siinä pussi laitetaan eka kaukaloon ja vyöt vedetään pussin aukkojen läpi.
Ostin lastentarvikeliikkeestä ja maksoi siellä 25e