Mulle ei muuten toiminu koskaaan lääkärin määräämä melatoniini. Eikä nuo teet ole aiemmin ainakaan yksinään auttaneet.
Tuossa TryptoValissa saattaa mennä 2 viikkoa, ennenkuin alkaa toimimaan. Mulla meni noin neljä yötä, kunnes yhtäkkiä teho oli yhtä hyvä, kuin lääkärin määräämällä lääkkeellä (jota en tosissaan voi enää koskaan käyttää).
Hei, en ole muuten maininnu, mutta oletteko kuulleet kukkatipoista? Tai kukkaterapiasta?
Mä olen nyt käyttäny illalla tällaista kuin Bachin kukkatipat "Rescue Remedy Night Spray" eli kaksi suihkausta illalla kielelle (en ole tästä kai tässä ketjussa maininnutkaan):
"1920- ja 30-luvulla tunnettu homeopaatti ja bakteriologi Tri Edward Bach kehitti tuon apukeinon 38 kukkauutetta, jotka voivat autta meitä etsiessämme positiivisia puoliamme. Hätätilanteita varten hän kehitti uuteyhdistelmän, jota hän kutsui Rescue Remedyksi. Se sisältää viittä kukkauutetta: Impatiensia, Star of Betlehemiä, Cherry Plumia, Rock Rosea ja Clematista.
Rescue Remedy auttaa vaikeissa, stressaavissa ja yllättävissä tilanteissa, kuten erotilanteet, jännitys ennen tärkeää tilaisuutta, suru, pelästyminen, hämmennys, huolestuneisuus jne. Tunnetila voi vaihdella pienestä jännityksestä aina paniikkiin. Rescue Remedy auttaa kohtaamaan eteen tulevat asiat positiivisemmassa ja tasapainoisemmassa mielentilassa, se vähentää pelkoa ja hermostuneisuutta.
Rescue Night spray
2 suihketta spraypullosta kielen päälle riittää. Yösuihke sisältää paitsi hätätipat (Star of Bethlehem, Rock Rose, Impatiens, Cherry Plum, Clematis), myös White Chestnut tipan. Se pysäyttää stressaavan päivän päätteeksi, kaikki ajatukset jotka pyörivät mielessä uudestaan ja uudestaan. Voit nukahtaa rauhallisin mielin.
Reaktioita
Uutteilla ei ole haitallisia vaikutuksia. Ne saattavat kuitenkin, kuten muutkin luonnolliset hoitotavat, antaa tukahdutettujen oireiden nousta pintaan. Tällaisia saattavat olla ihottumat, kun keho puhdistautuu toksiineista, tai tunteet, joiden ei ole annettu tulla ilmaistuksi. Nämä ovat tärkeä osa paranemistapahtumaa ja ovat vain väliaikaisia.
Huom!
Kuten muitakaan kukkauutteita, Rescue Remedyä ei ole tarkoitettu korvaamaan lääketieteellistä hoitoa, vaan se on korvaamaton tuki akuutteihin hätätilanteisiin emotionaalisesti. Se on luonnonmukainen, täysin turvallinen ja hellävarainen. Se ei aiheuta riippuvuutta eikä haittaa mitään muuta lääketieteellistä hoitoa.