KOKS !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Otetaanko siellä helposti osastolle jos raskauden kanssa ongemia ?
Varaudunko siis pakkaamalla vaatetta yms. mukaan kun sinne naistenpolille meen käymään ?
Entä saako osastolla käyttää kännykkää normaalisti ?
Entä onko siellä netti jos ottaa kannettavan koneen mukaan ?

*Varautuu jo pahimpaan* :(

Kännykät on osastolla sallittuja, pakkaa mukaan hygieniatarvikkeita ja vaatetta. Kannettavasta en tiedä, ei ne ainakaan vastaa siitä, jos se "katoaa"... vähän niinkus veis ja sanois rosmoille että vie mennessäs ;o) Ai niin, muista puhelimen laturi.... Ja voithan soittaa osaston hoitajalle ja kysyä noista kamppeista?

Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:
Sun pitää nyt rauhoittua!!! Et ala pakkaamaan mitää vaan miehes saa tuoda jos sisään joudut!!! Menet maate!!!

Mie oon tän päivän olluki sängyssä, käyn vaan vessassa. Mies saa toki pakata, mietin vaan täytyykö ne varuiks ottaa mukaan.
Onkohan siellä yksityishuoneita KOKS:issa vai onkohan montaki huonetoveria jos sinne joudun ?

Mä en tiä, kun ee oo sieltä päin, mutta yleensähän ne huoneet on ainakin kahden hengen huoneita.
Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin :hug:

Juu, mie elän vielä toivossa että lääkäri sanoo kaiken olevan ok. Mutta varaudun kuitenki vähän tuohon pahimpaan vaihtoehtoonki. Nytkin selkää kolottaa vaikka ei supistakaan. Sehän tosin voi olla ihan normaaliaki =)

Mulla kun supisteli kovasti kaksosia oottaessa joskus rv 30-32 tjsp, olivat ottamassa pariksi päiväksi lepoon. Menin sinne koska supistusten lisäksi oli huippausta, päänsärkyä, pahoinvointia jne. Lääkäri totesi että supistuskäyrä näyttää synnyttäjän käyrältä ja sanoi että jos lähden kotiin (klo oli jotain 21-22 ku polille menin) niin tulen yöllä tai aamuyöllä synnyttämään. (Suunniteltu sektio oli kyllä jo tiedossa.) Vaadin päästä kotiin, koska supistellut oli aikaisemminkin. Kätilön kanssa sitten sovittiin, että hetkeksi vielä käyrille ja sain supistuksia ehkäisevän piikin. Kotiin lähdin vastoin lääkärin ja kätilön suosituksia kun ensin allekirjoitin vastuunvapautuspaperin.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mulla kun supisteli kovasti kaksosia oottaessa joskus rv 30-32 tjsp, olivat ottamassa pariksi päiväksi lepoon. Menin sinne koska supistusten lisäksi oli huippausta, päänsärkyä, pahoinvointia jne. Lääkäri totesi että supistuskäyrä näyttää synnyttäjän käyrältä ja sanoi että jos lähden kotiin (klo oli jotain 21-22 ku polille menin) niin tulen yöllä tai aamuyöllä synnyttämään. (Suunniteltu sektio oli kyllä jo tiedossa.) Vaadin päästä kotiin, koska supistellut oli aikaisemminkin. Kätilön kanssa sitten sovittiin, että hetkeksi vielä käyrille ja sain supistuksia ehkäisevän piikin. Kotiin lähdin vastoin lääkärin ja kätilön suosituksia kun ensin allekirjoitin vastuunvapautuspaperin.

mikset jäänyt?

Eli jos supistelee niin helposti ottavat osastolle ?
Täytyy oikeesti sitte kattoa vähän jotain kampetta varuiks mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:

Eli jos supistelee niin helposti ottavat osastolle ?
Täytyy oikeesti sitte kattoa vähän jotain kampetta varuiks mukaan.

Juu mulla oli aika tiheästi kovia supistuksia, jolloin eräs virolaista alkuperää oleva lääkäri olisi sinne ottanut.

bio, mulla oli ollut aiemminkin supistuksia, eräänä päivänä niitä tuli jopa 10 tuntia. Silti kohdunsuu pysyi aina vain kiinni. En halunnut myöskään siksi jäädä sairaalaan kun kaksi pientä lasta oli kotona. Seuraavana päivänä sitten kävin kontrollissa. Vauvat syntyivät suunnitellulla sektiolla 38+0.

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Sun pitää nyt rauhoittua!!! Et ala pakkaamaan mitää vaan miehes saa tuoda jos sisään joudut!!! Menet maate!!!

Mie oon tän päivän olluki sängyssä, käyn vaan vessassa. Mies saa toki pakata, mietin vaan täytyykö ne varuiks ottaa mukaan.
Onkohan siellä yksityishuoneita KOKS:issa vai onkohan montaki huonetoveria jos sinne joudun ?

niin sä meet sitten varmaankin sinne naistentautien/synnyttämättömien osastolle missä mäkin olin ku odottelin synnytyksen käynnistymistä..

Yhteistyössä