Kolmen tytön jälkeen pitkään kaivattu POIKA!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin...onhan se mahtavaa, että tuli se luomakunnan kruunukin, nyt voikin sitten huoletta unohtaa olevansa kolmen tytön isä. Eikös se näin mene, jos aikaisemmat ovat olleet vain tyttöjä....
 
Luulet tällä provoamisellas saavas aikaan isonkin kouhkaamisen.
Ei Timppaseni, ei. Et IKINÄ tuu pääsemään samoihin ikuisuuskysymysten kanssa. (sektio vs alatie, kotihoito vs. päivähoito, imetys vs. korvike reimatec vs. halppishaalari jne.)
Olisit mieluummin tehny vaikka avauksen "vain ne, jotka on synnyttäneet kaksoset, on todella synnyttäneet". Siitä olis väännetty kättä varmaan sivutolkulla. Tästä ei jaksa.

Kiva varmaan sun tyttärelles (vai kaksiko niitä peräti on), kun isä on tuommonen urpo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana;22050765:
Niin...onhan se mahtavaa, että tuli se luomakunnan kruunukin, nyt voikin sitten huoletta unohtaa olevansa kolmen tytön isä. Eikös se näin mene, jos aikaisemmat ovat olleet vain tyttöjä....

hei, ihan oikeasti, mihin perustatte näitä näkemyksiä? :O

Onko täällä ollut keskustelun alla muita juttuja kyseisestä pariskunnasta ja heidän poika-pakkomielteestään niin että minulta on jäänyt koko juttu väliin vai miten... Itse en nähnyt tuossa mitään siihen viittaavaa että tyttö ei olisi ollut heille yhtä tervetullut.
 
[QUOTE="pöh";22050778]Luulet tällä provoamisellas saavas aikaan isonkin kouhkaamisen.
Ei Timppaseni, ei. Et IKINÄ tuu pääsemään samoihin ikuisuuskysymysten kanssa. (sektio vs alatie, kotihoito vs. päivähoito, imetys vs. korvike reimatec vs. halppishaalari jne.)
Olisit mieluummin tehny vaikka avauksen "vain ne, jotka on synnyttäneet kaksoset, on todella synnyttäneet". Siitä olis väännetty kättä varmaan sivutolkulla. Tästä ei jaksa.

Kiva varmaan sun tyttärelles (vai kaksiko niitä peräti on), kun isä on tuommonen urpo![/QUOTE]

Minä olen Timo, en sunkas Urpo. Ja tuskin tyttäreni (toinen sektioitu) isän nimestä niinkään välittävät.
 
Madicken 04 - hei relaa, provoiluun vastataan provoilulla ;), eikö totta?! Ei kaikkia laukauksia tartte tosissaan ottaa, vai... Mutta valitettavasti totta toinen puoli, tiedän ja tunnen perheen, missä ko. tilanne on totta :( ; esikoistyttö on unohdettu lähestulkoon kokonaan ja on ns. kakkosluokan kansalainen nuorempien poikien tultua taloon.
 
Kerropas TIMO, että olisitko sä halunnut vielä neljännenkin lapsen, jos molemman kaksosista olis olleet tyttöjä? Vai mistä sä olet saanu päähäs (jos et itse näin aattele) et jokaisen miehen on "pakko" saada se poika?! Ja juu, meiltä löytyy molempia. Kunhan ihmettelen.
 
[QUOTE="pöh";22050855]Kerropas TIMO, että olisitko sä halunnut vielä neljännenkin lapsen, jos molemman kaksosista olis olleet tyttöjä? Vai mistä sä olet saanu päähäs (jos et itse näin aattele) et jokaisen miehen on "pakko" saada se poika?! Ja juu, meiltä löytyy molempia. Kunhan ihmettelen.[/QUOTE]

Koska kaksosten jälkeen on viisinkertainen riski verrattuna normaaliin saada uudet monikot, ei lasten teko ole enää mielessä.
 

Yhteistyössä