Miten tuo Eva Wahlström oikein jaksaa? Ite olen ollu synnytysten jälkeen ihan poikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VieraS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VieraS

Vieras
vielä pari kuukautta. Mutta olenkin tavallinen lössykkä. Urheilijoilla on kai eri juttu? Jos minun olis tarvinnut osallistua 2 kuukautta synnytyksen jälkeen minkä tahansa lajin SM-kisoihin, niin olisi kyllä pää hajonnut pelkästä ajatuksesta :D

..."Eva Wahlström synnytti poikavauvan
13.2.2009 18:39 (Päivitetty 13.2.2009 19:11)

Nyrkkeilijä Eva Wahlström ja hänen avopuolisonsa Pekka Kaislama ovat viime yönä saaneet lapsen.

Poikalapsi syntyi myöhään torstain ja perjantain vastaisena yönä perjantain 13. päivä puolella.

- Poika tuli. Synnytys sujui hyvin, ei ollut pulmia, Wahlströmin manageri Jukka Virtanen vahvisti.

- Poika on pienehkö, ei mikään jättiläinen, mutta terve.

- Äiti ja poika voivat hyvin. Isäkin voi hyvin! Virtanen nauroi.

Managerin mukaan Wahlström aikoo palata pian kehään. Tarkoituksena on, että Wahlström osallistuisi SM-kisoihin jo huhtikuun puolessa välissä. Tätä ennen Wahlström vetää maaliskuussa Naisten nyrkki -tapahtuman.

- Nyt hän voi ruveta harjoittelemaan. Hän on odottanut sitä kovasti. Eva on omimmillaan, kun saa touhuta. Nyt hänen ei tarvitse enää makoilla, kun iso maha ei ole enää tiellä, manageri Virtanen intoilee.

- Maailma näyttää nyt hyvältä hänen kohdallaan. Hänellä on paljon suunnitelmia, ja synnytys meni hyvin.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Ilta-Sanomat.

IL"...

No hän ei ole alun alkaenkaan ollut mikään plösö, ja on koko raskauden ajan jatkanut treenausta. Joten miksi ihmeessä hän nyt sitten väsähtäisi, kun se raskain osuus on jo ohi?

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
No hän ei ole alun alkaenkaan ollut mikään plösö, ja on koko raskauden ajan jatkanut treenausta. Joten miksi ihmeessä hän nyt sitten väsähtäisi, kun se raskain osuus on jo ohi?

No en minäkään ollut ennen raskauksia mikään plösö :D. Mutta en kyllä missään urheilijaan verratavassa kuosissakaan. Kroppa on ollut raskauksien jälkeen aika solmussa (tosin raskaudetkin on olleet rankat) ja yövalvominen on vienyt myös ihan kiitettävästi mehut.

Alkuperäinen kirjoittaja VieraS:
vielä pari kuukautta. Mutta olenkin tavallinen lössykkä. Urheilijoilla on kai eri juttu? Jos minun olis tarvinnut osallistua 2 kuukautta synnytyksen jälkeen minkä tahansa lajin SM-kisoihin, niin olisi kyllä pää hajonnut pelkästä ajatuksesta :D

Nyrkkeilijä Eva Wahlström ja hänen avopuolisonsa Pekka Kaislama ovat viime yönä saaneet lapsen.

Poikalapsi syntyi myöhään torstain ja perjantain vastaisena yönä perjantain 13. päivä puolella.

- Poika tuli. Synnytys sujui hyvin, ei ollut pulmia, Wahlströmin manageri Jukka Virtanen vahvisti.

Managerin mukaan Wahlström aikoo palata pian kehään. Tarkoituksena on, että Wahlström osallistuisi SM-kisoihin jo huhtikuun puolessa välissä. Tätä ennen Wahlström vetää maaliskuussa Naisten nyrkki -tapahtuman.

- Nyt hän voi ruveta harjoittelemaan. Hän on odottanut sitä kovasti. Eva on omimmillaan, kun saa touhuta. Nyt hänen ei tarvitse enää makoilla, kun iso maha ei ole enää tiellä, manageri Virtanen intoilee.

- Maailma näyttää nyt hyvältä hänen kohdallaan. Hänellä on paljon suunnitelmia, ja synnytys meni hyvin.

IL"...

On-kyllä-aika-itsekästä-asettaa-NYRKKEILY-Vauvan-ja-IMETTÄMISEN-EDELLE!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
Alkuperäinen kirjoittaja VieraS:

IL"...

On-kyllä-aika-itsekästä-asettaa-NYRKKEILY-Vauvan-ja-IMETTÄMISEN-EDELLE!!!

Anteeksi-kone-kirjoittaa-omiaan:(:(

Kyllä hän varmasti hyvässä kunnossa on, mutta lapsivuodeaikainen väsymys, mielentilamuutokset, täydet rinnat yms. voi tulla yllätyksenä. Itse neuvoisin häntä ottamaan rauhallisemmin vähän aikaa ja antaa itselle aikaa tottua uuteen pikkuihmiseen ja sen tuomiin muutoksiin sekä antaa kehon vähän palautua ennen suurempia rääkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja jennae:
jep, ja tosiaan ne maidon täyteiset rinnat...veikkaan, että ei sitä ihan heti kyllä nyrkkeilemään mennä niiden kanssa.. :/

Niin juu. Ne rinnat. 2 kuukautta synnytyksen jälkeen on tissit olleet ainakin minulla vielä pinkeät maidosta. 3-4kk kuluttua on maidontulo tasaantunut. Mutta kaikki on tässäkin asiassa yksilöitä.

Sattuu pelkkä ajatuskin että niihin rintoihin olisi joku iskenyt nyrkkeilyhanskalla. Kun ei voinut kunnolla mahallaankaan nukkua :(

uskomatonta, tottakai te kaikki lyttäätte täällä normaaliin tapaanne "katsotaan sitten parin viikon päästä ;)", "kyllä se totuus iskee"... HAH, ei se kaikilla mene niin ettei pysty kolmeen kuukauteen persettään sängyltä nostaa. Minä esimerkiksi olen koko ikäni urheillut kilpaa, ja kaksi viikkoa synnytyksestä olin ekoissa treeneissä, 3 viikkoa synnytyksestä ja olin jo ensimmäisessä matsissa. Että... Se siitä teoriasta että se olisi kaikille yhtä vaikeaa. Samalla tavalla se meijän vauvakin itki öisin, mutta eipä se nyt NIIN väsyttävää ollut, olihan meitä kaksi hoitamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vivian:
uskomatonta, tottakai te kaikki lyttäätte täällä normaaliin tapaanne "katsotaan sitten parin viikon päästä ;)", "kyllä se totuus iskee"... HAH, ei se kaikilla mene niin ettei pysty kolmeen kuukauteen persettään sängyltä nostaa. Minä esimerkiksi olen koko ikäni urheillut kilpaa, ja kaksi viikkoa synnytyksestä olin ekoissa treeneissä, 3 viikkoa synnytyksestä ja olin jo ensimmäisessä matsissa. Että... Se siitä teoriasta että se olisi kaikille yhtä vaikeaa. Samalla tavalla se meijän vauvakin itki öisin, mutta eipä se nyt NIIN väsyttävää ollut, olihan meitä kaksi hoitamassa.

no minä en ainakaan ole täällä Evaa lytännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no minä en ainakaan ole täällä Evaa lytännyt.

Et niin, minä tarkoitinkin noita "no katotaan kahen viikon päästä onko samaa mieltä"-tyyppejä :)

on olemassa tabuja jotka lopettaa maidontuotannon! Joillekin urheilijoille se urheilu on vaan henki ja elama, vauvan kustannuksellakin. Ei nyt tietenkaan voi sanoa etta ko.henkilo olisi siihen syyllistymassa taustoja tarkemmin tuntien, mutta varmaan manageri jo niskaan hengittelemassa etta kehaan siita, ja tavoitteet vaan korkeammalle..huhhuh

Eeva on mahtava tyyppi ja todella hyvässä kunnossa, näkihän sen siitä sirkusohjelmastakin.
Enkä epäile yhtään etteikö jaksaisi aloittaa treenejä.
Ja kai hän osaa itse arvoida tilanteensa uudestaan jos tilanne muuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja boxer:
on olemassa tabuja jotka lopettaa maidontuotannon! Joillekin urheilijoille se urheilu on vaan henki ja elama, vauvan kustannuksellakin. Ei nyt tietenkaan voi sanoa etta ko.henkilo olisi siihen syyllistymassa taustoja tarkemmin tuntien, mutta varmaan manageri jo niskaan hengittelemassa etta kehaan siita, ja tavoitteet vaan korkeammalle..huhhuh

no tuo nyt on aika rankka spekulaatio...

Peesi paitsi meillä on kumpikin vauva nukkuneet tosi hyvin aina, ilman heräilyjä! Toisen jälkeen oisin voinut lähteä vaikka suoraan synnytyssalista treenaamaan.

Se riippuu varmaan raskaudestakin että miten synnytyksen jälkeen jaksaa. Ehkä olen ollut siksi niin poikki että raskaudet ovat olleet tosiaan rankat ja liikunta, pari hassua kuukautta lukuunottamatta, raskausaikana mahdottomuus. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MITÄ HELVETTIÄ SE TEILLE KUULUU JAKSAAKO HÄN VAI EI?!?!!

no musta on ainakin hienoa että joillakin on energiaa. Ja että ollaan yksilöitä. Ja on kiva verrata itseen ja naureskella itselle kuinka itse ei pystisi koskaan samaan.

Miksiköhän täällä yleensäkin tehdään aloituksia...? Keskustelun ja rupattelun vuoksi.

En minäkään lytännyt. Voi olla,että hän on pikaisesti sellaisessa kunnossa, että treenaaminen ja kilpailu onnistuvat, mutta on myös ihan luonnollista, jos kehon palautuminen vie aikaa, täydet rinnat estävät nyrkkeilyn tai kohdalle osuukin useamman kerran tunnissa herättävä itkuinen vauva, joka imee kaikki voimat.
Itse olin hyvässä fyysisessä ja henkisessä kunnossa ennen raskautta ja vielä raskauden aikanakin, mutta vaikea loppuraskaus ja pahat repeämät aiheuttanut synnytys pakottivat lepämään sen minkä koliikkivauvan kanssa pystyin. Seuraava synnytys olikin sitten paljon helpompi ja olin heti hyvässä kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MITÄ HELVETTIÄ SE TEILLE KUULUU JAKSAAKO HÄN VAI EI?!?!!

no musta on ainakin hienoa että joillakin on energiaa. Ja että ollaan yksilöitä. Ja on kiva verrata itseen ja naureskella itselle kuinka itse ei pystisi koskaan samaan.

Miksiköhän täällä yleensäkin tehdään aloituksia...? Keskustelun ja rupattelun vuoksi.

no älä jauha paskaa! haukkumisketjuahan sinä tästä yritit saada aikaiseksi.

En varmaankaan ole ainoa äiti, joka oli heti synnytyksen jälkeen hyperaktiivisessa, yli-energisessä tilassa? :D

No, se meni ohi :xmas: ja tappava väsymyskin iski. Sekin meni tosin nopsaan ohi.

Toivotaan, ettei Evalle iske =). Treenaamisen voi varmasti aloittaa pikkuhiljaa, ja huhtikuun puoleen väliin & SM-kisoihin on vielä matkaa.

En mäkään sängynpohjalla ole kummankaan lapsen saatuani maannut - ja mulla ei todellakaan ole huippu-urheilijan kuntoa :snotty: