Kondunsuusta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Mulla on supistellu aika rajustikin välillä, rv26 nyt menossa, viikko sitten kohdunsuun tilanne oli vielä ok, mutta nyt on taas supistellu ja tuntuu että tuolla kohdunsuuullakin jotain tapahtuu....
Osaisko joku kuvailla miltä se kohdunsuu tuntuu kun se on täysin kiinni ja miltä kun se on hiukan auennut?
Tossa meinaan itse kokeilin ja tuntuu että sormi niinsanotusti menee sisään siitä kohdunsuulta eli onkohan se nyt ruvennut aukemaan vai miltä se kohdunsuu tuntuu jos se on vielä täysin kiinni?

Tosi friikkiä, tässä oli äsken yks vastaus mut kun vastasin siihen niin sel jälkeen sitä ei enää näkyny.....mihin se hävis :o..... ei oo tapana yksinpuhelua harrastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Uniqe:
:D sori...piti muokata sitä mut poistin :headwall: joo...mut mee käymään kätilön tutkittavana - se on nyt järkevintä! :)

Se sun kuvaus osu niin oikeaan, ihan säihähdin KUN JUST SILTÄ SE TUNTU.... perskule en pääse kyllä lääkäriin ainakaan huomenna kovin helposti ja jos taas rupee supistelee niinkun nyt on usein öisin tehny.... en kyllä saa lapsia mihinkään hoitoon.

NYT SOITAT ÄITIPOLILLE TAI NEUVOLAAN!TÄÄLLÄ EI OSATA AUTTAA!minä en ainakaan ole sorkkinut tuonne kohdun suulle itseän,tuskin kukaan muukaani!ei ole viisasta.nyt puhelin käteen eikä enää täältä arvailun hakemista.

Yhteistyössä