Koolla EI ole väliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei väliä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei väliä

Vieras
Luulin vuosia ett sillä on mutta olen muuttanut mielipidettäni ja koolla EI ole väliä.
Tapasin miehen ja päädyttiin petiin jokin aika siitä kun oltiin tavattu(ei yhen yön juttu muttei olla yhessäkään) ja kun sen housut lähti ni tuli järkytys kun näin et sillä on pieni. Mutta mitä vielä,käytti sitä hyvin ja muutenkin oli tosi kiva mies joten mun mielipide muuttu kertaheitolla.Jos on pieni ni mitä sitten jos muuten mies on kiva ,hauska ja muutenkin mukava yksilö. Tavannut niitä isomulkkusiakin ja ne niiden heppien ympärillä todellakin on ihan mulkkuja!

Eli koolla ei ole väliä! Ei se mulkku vaan se mitä sen ympärillä!

Kyllä sillä vaan on. Oon parinkin pienimunaisen kanssa ollu ja kummankaan kanssa sitä ei vaan saanu tuntumaan hyvälle. Vaikka ne muuten hommansa osaskin. Tietty kun se on suhteellista mikä on pieni ja mikä ei, mutta juurikin tuo oikeasti luokkaa katkarapu, niin ei kiitos..

Paska puhetta! Koolla on todellakin väliä. Koitin itselleni uskotella 11 vuotta, ettei oo väliä, mutta mitä sitä paskaa.. Nykyisen miehen kaluun oon todella tyytyväinen ja on isompi kuin exälläni ja osaa käyttääkin huomattavasti paremmin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ei väliä;26944889:
mikäs sua niinnaurattaa?

Se, että sä et tainnu kunnolla lukia mun ekaa viestiä tähän ketjuun.

Kyllähän joillaki miehillä on pieni, mutta mikromuna on eri asia. Sillä ei tee kyllä mitään.

Se, että sä et tainnu kunnolla lukia mun ekaa viestiä tähän ketjuun.

Kyllähän joillaki miehillä on pieni, mutta mikromuna on eri asia. Sillä ei tee kyllä mitään.

no miten pieni ja mikro eroo toisistaan? pieniä ne on kummatkin. olen törmännyt vain isoihin ja keskikokoisiin ja nyt pieneen(ei sitten ole varmaan sellanen mikromuna).

Jos törmään sellaseen minkä kuvittelen olevan mikrokokoa ni tulen sitten uudelleen kertomaan mielipiteeni erikseen mikroista mutta pieni ei mua nykysin enää haittää jos sen käyttäjä on muuten kelpo mies.

Mun mielestä koolla on väliä.

Mutta ihan kyllä hyväksyn sen, jos esim. ap:n mielestä ei ole. Miksi ihmeessä alkaisin väittämään vastaan asiassa, joka on täysin henkilökohtainen kokemus? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ei väliä;26944965:
no miten pieni ja mikro eroo toisistaan? pieniä ne on kummatkin. olen törmännyt vain isoihin ja keskikokoisiin ja nyt pieneen(ei sitten ole varmaan sellanen mikromuna).

Jos törmään sellaseen minkä kuvittelen olevan mikrokokoa ni tulen sitten uudelleen kertomaan mielipiteeni erikseen mikroista mutta pieni ei mua nykysin enää haittää jos sen käyttäjä on muuten kelpo mies.

Jos kulli on seisokissa kokoa katkarapu, niin kyllä se on on silloon mikromuna. Koska ilman seisokkia se on viä pienempi.

Mikropenis – Wikipedia

Kyllä sillä mun mielestä on väliä, tosiaankin molempiin suuntiin.

Oikein ärsyttää joskus, kun näissä "koolla on väliä/ei ole väliä"-keskusteluissa annetaan olettaa, että sillä koolla olisi väliä vain pienuuden suhteen.

Koolla on varmaan väliä ja joka muuta väittää valehtelee.

Exälläni oli noin 20 senttinen ja aika paksu ja nykyiselläni on kokoluokkaa grillimakkara ja voin sanoa että kaipaan tuota exäni kalua - nykyisellä on liian pieni.

Ehkä alle 5% on niitä katkiksia joten melko harvinaista kuitenkin. Ennen naimisiin menoa oli yksi ehkä 10cm omistava hoito ja se oli pienin mitä sattui kohdalleni. Kuitenkin orkut saatiin molemmat vaikka ei niin helposti. Jo silloin treenasin ilolihaksiani (geishakuulat) aktiivisesti tiukemmaksi. Se onkin ollut pelastus muutamien "alimittaisten" kanssa! Mieheni ehkä 15cm on aivan riittävä ja hyvin tyydyttää minut.

Ehkä alle 5% on niitä katkiksia joten melko harvinaista kuitenkin. Ennen naimisiin menoa oli yksi ehkä 10cm omistava hoito ja se oli pienin mitä sattui kohdalleni. Kuitenkin orkut saatiin molemmat vaikka ei niin helposti. Jo silloin treenasin ilolihaksiani (geishakuulat) aktiivisesti tiukemmaksi. Se onkin ollut pelastus muutamien "alimittaisten" kanssa! Mieheni ehkä 15cm on aivan riittävä ja hyvin tyydyttää minut.

Niin, mutta se 10cm on aivan eri asia kuin se katkis... Ei 10cm pitkä kulli tuota ongelmia.

Yhteistyössä