Korjaatko töissä meikkiä/kampausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Niin elikkä jos laitatte aamulla meikin ja hiukset, korjailetteko niitä jossain välissä vielä töissä vai menettekö niin aamusta asti koko loppupäivän? Jos korjailette niin miten ja kuinka usein?

Itse joudun ainakin kerran puuteroimaan ja huulirasvaa lisäämään.

Niin elikkä jos laitatte aamulla meikin ja hiukset, korjailetteko niitä jossain välissä vielä töissä vai menettekö niin aamusta asti koko loppupäivän? Jos korjailette niin miten ja kuinka usein?

Itse joudun ainakin kerran puuteroimaan ja huulirasvaa lisäämään.
En. Ok, jos nyt ripsari on tahrinut tai jotain, sit pyyhin tahran pois. Muuten mennään sillä, mitä aamulla olen laittanut. Ei mulla ole mitään meikkijuttua edes käsilaukussa normaalisti.
Eikä hajuvetta. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi pitää monta kerta päivässä käydä vessassa suihkimassa lisää parfyymiä... ?

Tästäpä tulikin mieleeni vielä kysymys hajuvesistä; käytättekö päivittäin, esim. töissä? Jos käytät, missä olet töissä? Itse ei elintarvikealalla tule käytettyä.

En meikkaa töihin ikinä. Hajuvettäkään en laita koska olen hoitoalalla töissä. Hiukset on sykeröllä niskassa ja sitä saatan päivän aikana korjata.

Meikkaan kevyesti aamulla (=teen silmät). En ehdi työpäivän aikana ehostamaan itseäni mitenkään, korkeintaan sutaisen huulipunaa töistä lähtiessäni. Hyvä kun ehtii vessassa pissalla käydä! Tuoksuja tai kynsilakkoja ei saa olla. Hiuksissani on lyhyehkö leikkaus, joka ei korjaamalla kohene.

Kotioloissa tehdyn epäergonimisen hoitotyön ja muutaman suihkun - ahtaissa, huonosti ilmastoiduissa kopperoissa - jälkeen ei ole oikeastaan mitään väliä. Pääasia, että jotenkin selviää...

Yhteistyössä