Koska ensimmäisiä raskausoireita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökyöpeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla tuli aika nopeestikin ovulaation jälkeen et huomasin et nännit on miltei koko ajan pingottuneet ja sit lämmöt ol korkeella ja mahaa viilti välil. Itkukohtauksia alko tuleen plussauksen tienoilla :)
 
Oisko ollu kp17 (tosi aikaisin kuiteskin, saatto ollaj opa kp15 ), jumalaton mahakipu, muutenkin outoja tuntemuksia mahassa, hengästyminen ja pulssinnousu.
Sit vähän myöhemmin (ennen plussausta kuitenkin ) nenäverenvuoto ja viiltokipu oikealla puolella sohvalta/sängyltä noustessa.
 
ennen plussausta oli raudan maku suussa. kohdunnipukka oli tosi supussa ja ylhäällä (siitä eniten epäilin raskautuneeni ). ensimmäiset pahoinvoinnit yms tuli rv7+

nyt ollaan menossa rv33+1 ja aika kuluu niiiin hitaasti..
 
Etova olo alkoi niillä tienoin, kun menkkojen olis pitäny alkaa.
Tissit ei ollu ollenkaan kipeet, vaikka normaalisti oli kipeet menkkojen ekoina päivinä.
Väsymys alkoi painaa aikaheti plussaamisen jälkeen, ja pahoinvointi paheni samalla.
 
Pian tärpin jälkeen alkoi armoton väsymys. En kyl todellakaan osannut yhdistää väsymystä raskauteen. Parin viikon päästä plussasta alkoikin alusta loppuun kestänyt pahoinvointi.
Muita oireita ei ollutkaan.
 

Yhteistyössä