Koska mulla ei ole yhtään kavereita, niin kerron tän teille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikea ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikea ihminen

Vieras
Voidaanko me kuvitella, että oisit mun kaveri myös, eli kommentoisit tätä jotenkin, jooko?

Mun on nimittäin pakko saada jauhaa tästä jollekin.

Mulla on töissä yks mies, jonka mä kuvittelin flirttaavan mulle jo kesällä. Oli semmoisia lyhyitä katseita, hymyjä, ihan lähelle tulemista yms. Kerran sitten törmättiin sattumalta viihteellä. Viettettiin ilta kaksin, juteltiin kaikenlaista. Mies pyysi luokseen nukkumaan, en mennyt. Tuona iltana mies sanoi olevansa ihastunut muhun, kyseli mun tunteita.. en vastannut mitään. Sen jälkeen töissä.. ollaan kuten aiemminkin. Jutellaan, nauretaan, arkoja silmäyksiä toista kohti.

Ja mä tulen hulluksi kun mä en tiedä, mitä se musta miettii. Mä tiedän, että se on arka lähestymään, mä tiedän että mua on vaikea lähestyä kun jostain syystä luon vaikutelmaa että mua ei kukaan kiinnosta. Eikä se ole edes totta. Tuo mies kiinnostaa.

Mä olen arka ja ujo, en todellakaan aio kysyä miestä treffeille. Silmäpeli ja flirtti, niihin mä kykenen, mutta en enempään vaikka tahtoisinkin. Mä en aio myöskään mennä kysymään, mitä se musta ajattelee. :(

Siispä sanokaa mulle jotain. Pystyykö tästä päättelemään yhtään mitään miehen mietteistä vai ei? Haaveilenko ihan turhaan.. taas?

jos mies saa sanottua, että on ihastunut, niin silloin se todella on.

Jos sä oot sinkku, niin anna palaa! Kysy sitä vaiks leffaan kaveriksi, sitä ei lasketa viel treffeiksi...

No kyllä se mies varmaan on ihastunut jos on pyytänyt luokseen, ja sanallisesti ja elein ilmaissut kiinnostuksensa sinua kohtaan. Että et mielestäni haaveile turhaan! :)

Niin.. vaan mitä jos ne sanat oli vaan humalaisen sepostusta eikä totta ollenkaan? Jos se mua pyytäis treffeille, lähtisin samantien. Miten mä voisin sitä vaivihkaa rohkaista, kun suoraan en pysty asiaan menemään..?

Et haaveile turhaan. Mies tuntee aika lailla samoin kuin sinä. Sinun on kuitenkin tartuttava härkää sarvesta, eli tehtävä jotain. Kysy vaikka osaisiko mies kiinnittää taulun ja kutsut sen sitten perjantai-iltana... Huom! Mies on jo kysynyt sun tunteita ja pyytänyt yöksikin, mutta hänet on torjuttu - pallo on sinulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikea ihminen:
Niin.. vaan mitä jos ne sanat oli vaan humalaisen sepostusta eikä totta ollenkaan? Jos se mua pyytäis treffeille, lähtisin samantien. Miten mä voisin sitä vaivihkaa rohkaista, kun suoraan en pysty asiaan menemään..?

Et häviä mitään kysymällä miestä vaikka elokuviin, kahville tai pizzalle?

Hyvältä kuulostaa :) Jotenkin toi vaihe on kaikista mahtavin - sähköä mutta myös jännitystä ilmassa. Voi olla että mies tykkää et olet vaikeasti tavoiteltava. Mutta muista olla myös mukava :) Musta sä et haaveile turhaan, ihan mahdollinen juttu. Uskallatko laittaa tekstaria hänelle? Onko teillä firman pikkujouluja tulossa, ehkäpä silloin? Muista tulla itsekin välillä tunteissa vastaan, musta on tosi rohkeaa että mies on tunnustanut että on ihastunut suhun..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Hyvältä kuulostaa :) Jotenkin toi vaihe on kaikista mahtavin - sähköä mutta myös jännitystä ilmassa. Voi olla että mies tykkää et olet vaikeasti tavoiteltava. Mutta muista olla myös mukava :) Musta sä et haaveile turhaan, ihan mahdollinen juttu. Uskallatko laittaa tekstaria hänelle? Onko teillä firman pikkujouluja tulossa, ehkäpä silloin? Muista tulla itsekin välillä tunteissa vastaan, musta on tosi rohkeaa että mies on tunnustanut että on ihastunut suhun..

On meillä tulossa pikkujoulut.. jotenkin vain toivoisin että ennen niitä tapahtuisi jo jotain. Mä en muuta olekaan, kuin mukava tuolle miehelle ;)

On meillä tulossa pikkujoulut.. jotenkin vain toivoisin että ennen niitä tapahtuisi jo jotain. Mä en muuta olekaan, kuin mukava tuolle miehelle ;)

Mitä jos laitat viestiä ja pyydät sitä lenkille joku ilta? Ja sitten vaikka kahville tai kaakaolle jonnekin lämmitelemään?

No mut alat vaan jutteleen asoita niin kuin ne koet.
Kiva nähdä sua!
Kiva kun tulit!
Oli mukavaa silloin viimeksi.

Kyselet kuulumisia.

Sanot, ett ois mukava nähdä joskus taas.

Jne. Selvästi teidän välillä on jotain, mutta älä tee asiasta liian vakavaa, vaan yritä jutella ihan normaalisti asioista. Voithan sä kai kysyä, että tykkäiskö hän lähteä joskus vaikka rannalle käveleen tms.

Mieluummin ehkä muuten kuin pikkujouluissa. Onhan sekin toki ok, mutta vois olla mukava, että kuitenkin ujoudestanne huolimatta yrittäisitte tutustua muutenkin kuin juhlissa ja ihan selvin päin.

Mun ongelma on se, että mä olen niin hemmetin epävarma itsestäni että en todellakaan uskalla tehdä mitään, missä ois vaarana saada pakit tai pettyä. Se on se suurin syy sille, miks musta ei ole tekemään tän enempää tämänkään asian suhteen. Ärsyttävää. Pitäis vaan jotenkin psyykata ittensä ajattelemaan "mitäs sitten?" tyyliin, eikä aina vaan pelätä sitä pahinta. Nyttenkin mietin, että mitäs jos mies ei ollutkaan sen enempää tosissaan, kun ei ole kerran sen kummempaa lähestymistä tuon illan jälkeen tehnyt. Huoh. Ehkä se ajattelee musta samalla tavalla. :(

Mun ongelma on se, että mä olen niin hemmetin epävarma itsestäni että en todellakaan uskalla tehdä mitään, missä ois vaarana saada pakit tai pettyä. Se on se suurin syy sille, miks musta ei ole tekemään tän enempää tämänkään asian suhteen. Ärsyttävää. Pitäis vaan jotenkin psyykata ittensä ajattelemaan "mitäs sitten?" tyyliin, eikä aina vaan pelätä sitä pahinta. Nyttenkin mietin, että mitäs jos mies ei ollutkaan sen enempää tosissaan, kun ei ole kerran sen kummempaa lähestymistä tuon illan jälkeen tehnyt. Huoh. Ehkä se ajattelee musta samalla tavalla. :(

No mut jos et ehdottele mitään sen selkeämpää. Sanot vaan esim. että kiva paita sulla tms. Tai sanot, että ois kiva nähdä sua viikonloppuna.

Pakit kysymykseen, lähtisitkö kahville? Ei ole suuri pettymyksen tai kasvojen menettämisen paikka. Parempi yrittää ottaa selkoa asioista molempien ollessa selvinpäin.

Yhteistyössä