Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 23:18 CarnevalGirl kirjoitti:No ollu ihan vauvasta asti kun on airback edessä. Toisaalta hyvä, mut toisaalta huono juttu. Saahan sen kytkettyä pois, mut mitäs hyötyä siitä sitten on..?
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 09:16 vieras kirjoitti:Meillä ei ole turvatyynyä kuin kuljettajan paikalla, mutta siitä huolimatta lapsi on matkustanut aina takapenkillä. Se on mielestäni turvallisin paikka. Ihan hyvin siellä viihtyy yksikseenkin, kun on aina tottunut siellä olemaan. Nyt kun olemme harkinneet auton vaihtoa, niin yhtenä kriteerinä on, että pitää mahtua kaksi turvaistuinta selkä menosuuntaan takapenkille. Vielä ei ole tarvetta, mutta tulevaisuudessa on.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 09:16 vieras kirjoitti:Meillä ei ole turvatyynyä kuin kuljettajan paikalla, mutta siitä huolimatta lapsi on matkustanut aina takapenkillä. Se on mielestäni turvallisin paikka. Ihan hyvin siellä viihtyy yksikseenkin, kun on aina tottunut siellä olemaan. Nyt kun olemme harkinneet auton vaihtoa, niin yhtenä kriteerinä on, että pitää mahtua kaksi turvaistuinta selkä menosuuntaan takapenkille. Vielä ei ole tarvetta, mutta tulevaisuudessa on.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 20:29 mä vaan kirjoitti:siis..kyl mun mielestä ihan jokaiseen autoon mahtuu 2 istuinta selkä menosuuntaan taakse!
Tai seit oon vaan niin blondi etten ymmärtäny pointtia.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 20:29 mä vaan kirjoitti:siis..kyl mun mielestä ihan jokaiseen autoon mahtuu 2 istuinta selkä menosuuntaan taakse!
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 22:33 Tiitu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 20:29 mä vaan kirjoitti:siis..kyl mun mielestä ihan jokaiseen autoon mahtuu 2 istuinta selkä menosuuntaan taakse!
Ei muuten mahdu. Meillä mies 2m pitkä. Kaukalo mahtu just olee hänen takana nissan primerassa. turvaistuin ei olis millään mahtunu, jos miehen olis tarvinnu ajaakin.
Kannattaa muuten hankkia kuskin taakse istuin missä on se tuki jalka. Muuten ei pysty penkkii siirtää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 10:39 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 22:33 Tiitu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 20:29 mä vaan kirjoitti:siis..kyl mun mielestä ihan jokaiseen autoon mahtuu 2 istuinta selkä menosuuntaan taakse!
Ei muuten mahdu. Meillä mies 2m pitkä. Kaukalo mahtu just olee hänen takana nissan primerassa. turvaistuin ei olis millään mahtunu, jos miehen olis tarvinnu ajaakin.
Kannattaa muuten hankkia kuskin taakse istuin missä on se tuki jalka. Muuten ei pysty penkkii siirtää.![]()
Joo, ei meilläkään voi ajatellakaan kuskin taakse selkä menosuuntaan istuinta vaikka sen puolella olenkin.
Mies myös yli 190 cm ja penkin on oltava aivan taka-asennossa... Mutta vanhempi tulee olemaan 3 vuotta kun nuorempi siirtyy kaukalosta istuimeen, joten silloin vanhempi saa kasvot menosuuntaan laitetun junior-istuimen.